Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN COMUNA OSTROV , JUDETUL CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 341692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OSTROV
Numar invitatie: 341692/11.01.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN COMUNA OSTROV , JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSTROVCod fiscal: 4804482, Adresa: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Ostrov, Telefon: 0241857151, Fax: 0241857151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Ostrov, Romania, cod postal: 907220, telefon: +4 0241857151, fax: +4 0241857151, persoana de contact: MIHAELA GHEBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ostrov, str. 1Mai nr.19, comuna Ostrov, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN COMUNA OSTROV , JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN COMUNA OSTROV , JUDETUL CONSTANTA. SE VOR MODERNIZA STRAZI PE OLUNGIME DE 7965, 45 ML.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 139, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia particip.202.796.60 lei;Scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina: - sa fie prez.in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum.autoritatii si numele op.economic, data valab.si parafa lizibila a bancii, semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HG nr.925/2006 sau ordin de plata(cu cond. Confirm. de banca emitenta)in contul RO47TREZ2425006XXX000407 trezoreria Baneasa confirmat.Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie.Neprezent.dovezii constit.garantiei de participare atrage dupa sine resping.ofertei.Perioada de valab.a garantiei pt particip.este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc.de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab.nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul.Doc. de garantare emis in cond.legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara/asigurari va plati neconditionat autoritatii suma calculata conform preved.art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006.Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 10% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la o banca agreata de parti. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.2. Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiCazier fiscal al companiei.4. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12B6. Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.8.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dragomir Niculae ? primar, Crisan Smaranda ? secretar comuna, membruin comisia de evaluare, Gheba Mihaela ? inspector achizitii publice, presedintele comisie de evaluare, Pislaru Lavinia ? inspector financiar, membru in comisia de evaluare, Adam Iulian -referent resurse umane, membru in comisia de evaluare, Stoichita Viorel ? referent, membru in comisia de evaluare, Membrii supleanti in comisia de evaluare: Vintila Cristian - viceprimar, Sandu Eftimia ? consilier agricol, Consilieri locali: Tudor Iordan, Duda Monica, Constantin Petrica, Stoienica Marian, Pisica Marian, Banu Costel, Mocanu Octavian , Stefanica Florin , Purcarea Marius, Caciulan Daniel, Caracasi Marcel, Paun Valentin, Ursulescu Iancu, Pacurar Stefan.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta o declaratie deangajamenta ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila, Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani ( la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) , rezultata din activitate de proiectare / constructii montaj sa fie de cel putin: 20.279.660 lei, pentru oparatorul economic/ofertant, cu precizarea faptului ca sunt lasate la latitudinea operatoruluieconomic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Persoanele juridice straine vorprezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Continuare..., Continuare...In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia fnanciara aferenta., Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari sau scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un cash flow pentru 3 luni conform ordinul 509/2011 ANRMAP in valoare de 2534957.5 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectant: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare pentru cel putin1 contract sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare cumulatade minim 291.725, 00 lei , fara TVA, sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv;Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul privat beneficiar., Pentru executant: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, contracte de lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate cu obiectul contractului de executie, cu o valoare cumulata de minim 9848105 lei fara TVA, sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv;
-se vor prezenta certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul beneficiar, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul., Echipamentele necesare pentru executarea contractului.Pentru executant utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare., Pentru echipamenteleexecutantului obtinute prin contract de inchiriere sau contracte deleasing sau orice alta forma de detinere vor fi prezentate acte doveditoare incheiate de ofertant, valabile la data limita de punere a ofertelor., Pentru proiectant dotarea minima trebuie sa cuprinda: statie totala, plotter , calculatoare, autoturisme, licenta soft devize , licenta softuri proiectare adecvate lucrarii si licenta soft management de proiect.Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare., Pentru echipamenteleproiectantuluiobtinute prin contract de inchiriere sau contracte deleasing sau orice alta forma de detinere vor fi prezentate acte doveditoare incheiate de ofertant, valabile la data limita de punere a ofertelor., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ? pentru proiectant., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ? pentru executant., Personalul tehnic de specialitate.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Pentru executantul lucrarii: Manager de proiect -studii superioare absolvite cu diploma de licenta., Sef de santier cu diploma de studii universitare in inginerie, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara., Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul drumuri, cu diploma de studii superioare tehnice, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate.Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri?, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor., Specialist protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;, Responsabil cu controlul calitatii; documente din care rezulta(decizia angajatorului, etc.) ca poate desfasuta activitatea de responsabil calitate, in conformitate cu legislatia in viguare., Pentru proiectantul lucrarii: 1. Proiectant de specialitate, specialist in domeniul DRUMURI.2. Inginer drumuri cu experienta de minim un proiect similar.3. Specialist in topografie/geodezie pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate cu experienta in executie Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?topometrist? in cel putin o investitie similara., Pentru personalul nominalizat se vor prezenta : CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii din care sa reiasa participarea in cel pu?in un proiect similar ?, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea si exclusivitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pentru executia contractului., Declaratie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestora Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001.Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Obligatoriu pentru proiectant/executantul lucrarii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Nu se admit ofertanti in curs de certificare, decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =60 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 60 puncte;Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA.
Punctajtehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 10 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 10. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 luni ( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar).
Punctajtehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 10 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazutamai sus se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 10. Termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni (pesta care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctajtehnic 3 - P3-Garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 20 puncte;Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii)x 20. Perioada de garantie minima acceptata este de 36 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de60 luni (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line, accesand sit-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer