Achizitie publica - ?MODERNIZARE SI DOTARE BAZA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALA A SCOLII GENERALE DIN LOC. GHILAD, JUDETUL TIMIS?
Detaliu pentru invitatia numarul 323226
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323226/02.04.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE SI DOTARE BAZA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALAA SCOLII GENERALE DIN LOC. GHILAD, JUDETUL TIMIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGHILAD (PRIMARIA COMUNEI GHILAD)Cod fiscal: 16500541, Adresa: GHILAD, NR. 972/A, Ghilad, Telefon: 0256/418221, Fax: 0256/418221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GHILAD, NR. 972/A, Ghilad, Romania, cod postal: 307113, telefon: +40 256/418221, fax: +40 256/418205, persoana de contact: CORNEL GURAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE SI DOTARE BAZA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALAA SCOLII GENERALE DIN LOC. GHILAD, JUDETUL TIMIS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARE DE MODERNIZARE SI DOTARE BAZA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALAA SCOLII GENERALE DIN LOC. GHILAD, JUDETUL TIMIS?
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieide participare este de 7.022lei- Modul de constituire: potrivitprevederilor art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006 sau depunerea ei la casieria autoritatii contractante-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiIn cazul IMM ?urilor : - pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004 - , ,Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilorlegal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 din O.G. nr. 27/2006?.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art. 86 alin (6) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea documentelor de participare.Neprezentarea garantiei de participare la procedura , atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise.
Garantie de buna executie
o Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractuluifara TVA si se constituie conform art.90 din HG. nr 925/2006sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederile HG1045/2011In cazul IMM ?urilor : In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din LegeaNr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul 12A de la sectiunea formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.3.certificat de atastare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele sa evidentieze faptul ca ofertantul/canidatulnu are nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele/candidaturile5. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Comisia de evaluare a primariei comunei Ghilad: 1.Vitan Ovidiu Eugen2. Albeanu cebza Gelu3. Guran Cornel4.Laszlo Aranca5. Vedinas Meria6. Jurchita Dana7. Jebelean Constantin6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: (Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care acesta se prezinta in copie se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezintareacertificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitatePersoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 936.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR sau BCE.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Bilantul contabil pe ultimii 3 ani de activitate, sau documente echivalente, .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 69 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 2, 12A, 12Bcompletate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu maxim 3 lucrari similare, in ultimii 5 ani(conf art.9(a)/HG 925/06), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori , perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In conformitate cuart.9 lit a din HG 925/06, prezentarea aminim1 contract ? maxim 2 care insumatesa fie egala cu cel putin valoarea estimata a acestei achizitii , respectiv 468.130LEIPentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE aferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara, Declaratia cuprinzand personalul specializat disponibil pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca are personal care sa acoperecel putin specializarile : - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, ,Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnicepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 09:39