Achizitie publica - Modernizare si extindere cladire pentru infintare Centru Social in sat Plosca, Comuna Bistret, judetul Dolj?
Detaliu pentru invitatia numarul 336093
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336093/25.09.2012
Denumire contract: Modernizare si extindere cladire pentru infintare Centru Social in sat Plosca, Comuna Bistret, judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si extindere cladire pentru infintare Centru Social in sat Plosca, Comuna Bistret, judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare si extindere cladire in vederea infintarii unui Centru Social in comuna Bistret, sat Plosca, judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 782, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 35.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1, alin 1, lit.b din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 5.562, 87 lei.5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: , Antonie Cristiana ? primar, Ciortan Gheorghe - viceprimar, Ionescu Luciana ? responsabil achizitii, Draghici Nadiana ? secretar, Dinu Mihai - consilier, Canureci Dumitru - consilier, Dragomir Constantin- consilier, Bimbirica Victor- consilier, Telcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilier, Cirstea Mihai- consilier, Cotoi Dumitru- consilier, Raicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilier, Putulache Vasilica- consilier, Mihai Vasile- consilier, Completare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator, 6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec.. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o trad. autorizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, doc. in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu doc. depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: inform.generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultim.3 ani Ofert.trebuie sa faca dovada realiz.unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 3.400.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 802.284, 15 euro (1 Euro =4, 2379).In cazul in care un grup de op. ec.depune oferta comuna, aceasta cerinta minima demonstr.prin luarea in consid.a resurs.tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadr in categoria I.M.M, conf. Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. intrep. mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Prezent.in copie lizibila a bilantului contabil din ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)inregistR.la instit. abilitate, Prezentarea unei Scrisori de bonitate (cash flow) sau alte documente prin care confirma faptul ca ofertantul are acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii in cauza, in valoare de minim 800.000 lei, pe o perioada de 3 luni calendaristice., 3.Tert sustinator financiar - daca este cazulConf art.186, alin.2 din O.U.G.nr.34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conf.cu prevederile alin.1, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Va prezenta: Anexa nr.19?Angajament Tert sustinator financiar. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp. art.180Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in disp. art. 181 lit. a, c1, si d - Formularul 4-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese -Formular nr.8.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Decl.insotita de lista cu lucrarile similare exec.in ultimii 5 ani(ultimii 5 ani se vor raporta de la data depunerii ofertelor) in orig, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contract.sau clienti privati. Experienta similara : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 1.700.000 lei , fara TVA;Se vor prezenta: 1.Anexa 16 ? Decl. privind lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Formular 5-experien. similara.3.P.V la term lucrarilor, in copie cf cu orig.4.Recomand din partea beneficiarului, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cf.art.188/OUG34/2006, 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contrac. de lucrari, mentionate in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor., 3. Decl.privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani-Anexa 14.Inform referit la studiile, preg.prof.si calif.pers.de cond., precum si ale pers.respons.pt.executia lucrarilor (Anexa17) Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul pers: un ing.studii superioare de lunga durata tehnice, ca manager de proiect; un sef de santier, ing.CCIA; un ing., specializ inst.in constructii;un resp. tehnic cu exec. atestat, domeniul constr.civile ;UN ing. elect. atestat ANRE, minim gradul II;un resp.cu protec muncii;un resp.cu contr.calitatii(CQ), desemnat prin decizie interna de catre ofertant.Pt. pers.nominal.cu indep.contr, se vor prezenta oblig.urmat.doc.: CV, in orig. semnat si datat, doc.din care sa rezulte ca pers.nominaliz.sunt angajate ale ofertant.sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, angaj.de particip.al pers.respons.pt indepl.contr.in orig.;diplome, studii de profil, calific, atestari, decizia de numire pt.resp.cu contr.calitatiCQ, 4.Informatii privind subcontractantii- daca este cazul OfertanT are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontract, procentul din valoarea contract de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontract si datele de recunoastere aleacestora-se va completa Anexei nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti-subcontractantii declarati vor completa Formular nr.8 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., 5.Inform privind asocierea/daca este cazul.In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspund solidara pentru executia contract, ca liderul asociat este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte. Acord de asociere conform Anexei nr.44? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare., 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocateSe va prezenta -Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si prof. a ofertantului-Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. Declaratie privind neincadrarea in disp. art.180, - F 5-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c1) si d - Formularul 4-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr.8. Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau echiv.), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract.Nu se admit ofertantii in curs de certificare, Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echiv), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract.Nu se admit ofertantii in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatii , persoana de contact Antonie Cristiana, 0733681685
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 08:51