Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac?


Detaliu pentru invitatia numarul 350757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL NADLAC
Numar invitatie: 350757/22.07.2013
Denumire contract: ?Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL NADLACCod fiscal: 3518822, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Nadlac, Telefon: +40 257474325, Fax: +40 257473300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Nadlac, Romania, cod postal: 315500, telefon: +40 257474325, fax: +40 257473300, persoana de contact: Elena Horvath
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Nadlac, str.1Decembrie, nr.24, judetul Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari pentru proiectul: Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac. Valoarea estimata a lucrarilor este de: 2.633.899, 53 lei, fara TVA, la care se adauga: 330.300, 00 lei, fara TVA, pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 964, 199.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 52.500 RON. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO64 TREZ 0265 006X XX00 0010 deschis la Trezoreria orasului Nadlac. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In situatia respingerii contestatiei de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatilor ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 6.413, 89 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Vasile Ciceac ? Primar; Somrak Dusan-Viceprimar, Aldea Ioan? Inspector, Dvorciac Dan? Arhitect sef, Cralic Ioan? Inspector, Horvath Elena? inspector si membrii Consiliul Local al orasului Nadlac: Kiszel Dusan, Faur Mariana, Lupsa Eugen, Paladie Razvan-Florin, Harazin Andrei, Balint Ioan-Jaroslav, Porubski Ioan ?Dusan, Bodnarescu Vasile-Constantin, Kszenics Pavel, Ambrus Lubomir-Ivan, Palis Gligor, Kovacs Stefan-Andrei, Mazuch Marinela, Tocila Bogdan, Somrak Dusan. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanelejuridice strainevorprezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data infata unuinotar, aunei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoanele juridice/fizice straine- Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 5.200.000 lei.Se va completa si prezenta - Formularul nr.6 ? Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb leu/euro comunicate de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi., Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor: 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Persoanele juridice straine vorprezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 4 luni, pentru o valoare cel putin egala cu: 650.000 ron, independent de angajamentele pentru alte contracte.Dupa caz, documentele doveditoare vor mentiona ca suma solicitata poate fi imobilizata pentru realizarea prezentului contract in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajamentul privind sustinerea economica si financiara + anexa; Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte asemanatoare ca natura si complexitate cu obiectul contractului, in valoare cumulata de minim 2.600.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus.In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimate in euro pentru conversia in lei se va utiliza cursul leu/euro mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi., Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane, considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari: - min.1 sef santier ? inginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructii civile de minim 3 ani;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul in domeniul constructii civile, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, cu decizia de numire sau autorizatia CQ in domeniul constructii civile;
- min.1 inginer instalatii electrice, autorizat ANRE;
- min.1 inginer instalatii sanitare si termice;
- min.1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) ? cu atestatul/certificatul in domeniul securitatii si sanatatii, conf. Norma metodologica din 11/10/2006 de aplic. a prev. Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Muncitor calificat: - min.2 zidari; - min.2 fierari betonisti; - min.2 dulgheri; - min.1 sudor; - min.1 tinichigiu.Mentiuni: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.2. Pentru personalul angajat in contract, se vor prezenta: Curriculum vitae, declaratii de disponibilitate, diplome, certificate/atestate, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art.45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.190 alin.(2) dinOUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev. art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala+anexe; Decl. privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006. Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, caresaateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer