Achizitie publica - Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 330517
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330517/26.06.2012
Denumire contract: Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Salcimilor NR.23, Tg-mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402172, fax: +40 265306340, persoana de contact: Claudiu Roiban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg. Mures Str. Salcamilor nr. 23 Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
II.1.6) CPV: 45232300-5 - Lucrari de constructii de linii telefonice si de comunicatii si lucrari auxiliare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.600 lei (art.86 din HG925/2006)in cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures. Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de gantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune de asemenea copie la vedere ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art.90 din HG 925/2006-actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular2). Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006(formular3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 ( Marcel Budan -Director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg-Mures, Pantelimon Avram-presedinte comisie, Claudiu Ilinca -sef compartiment juridic)( formular 4)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010(formular 5) Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, bilantul contabil aferent anului 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Experienta similara in implementarea si mentenanta de retele radio; in sisteme de transmisii de date radio in banda libera 2, 4 sau 5, 4 Ghz cu distante peste 5km, de minim 20 echipamente interconectate si in functiune; experienta in implementarea si monitorizarea de sisteme automate de achizitie a datelor prin SNMP cu notificare prin SMS sau e-mail asupra problemelor aparute.Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, a unui contract(partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul) de executie de lucrari similare care are o valoare egala sau mai mare decat 80.000lei, Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatiiisi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul de asociatie este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocieriipentru indeplinirea contractului. Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asocieresi partea fiecaruia din contract pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Autorizatie ANCOM/ANRC de furnizor servicii de date ( pentru instalare/configurare/furnizare servicii de date ) - furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice se realizeaza in conditiile regimului de autorizare ANCOM conform conditiilor stabilite prin Decizia presedintelui ANCOM nr.338/2010, necesar a fi respectate de furnizorii de servicii., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Personal specializat pentru lucrul la inaltime - pentru asigurarea serviciilor de comunicatii si a instalarii de echipamente de comunicatii este necesara interventia si efectuarea de lucrari la echipamente dispuse pe stalpi de comunicatii de diferite inaltimi pentru asigurarea conditiilor tehice de realizare a conexiunilor, astfel ca este necesar personal specializat pentru lucrul la inaltime demonstrat prin fisa de aptitudini de medicina muncii- persoaneapte pentrulucrul la inaltime., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Posibilitatea de certificare cu aparatura specializata a instalarilor cf. standard TIA/EIA 568b la toate categoriile 5e si 6 UTP/FTP si emiterede Buletine de masuratori conform standardelor in vigoare - conditia ceruta fiind necesara pentru asigurarea unei conexiuni sigure si durabile, avand in vedere regimul de functionare a echipamentelor de comunicatii si de tehnica de calcul ca suport fiabil de transmitere si procesare a datelor vehiculate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: valoare totala lucrari
termen de executie
10
Descriere: durata maxima impusa 40 zile, durata minima 15 zile
termen de garantie
10
Descriere: termen de garantie minim impus 2 ani, garantie maxima 5 ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii in Sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 09:44