Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI EXTINDERE RETEA DE ILUMINAT - PROIECTARE SI EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 340561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL SATULUI BANATEAN
Numar invitatie: 340561/05.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI EXTINDERE RETEA DE ILUMINAT - PROIECTARE SI EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL SATULUI BANATEANCod fiscal: 12546597, Adresa: Aleea CFR NR. 1, Timisoara, Telefon: 0256225588, Fax: 0256289991
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AVRAM IMBROANE, NR. 31, Timisoara, Romania, cod postal: 300136, telefon: +40 256225588, fax: +40 256225588, persoana de contact: ANDREI MILIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. TIMISOARA, str. ALLEA AVRAM IMBROANE, nr. 31, jud. TIMIS.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI EXTINDERE RETEA DE ILUMINAT - PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie servicii de proiectare in vederea modernizarii si extinderii retelei de iluminat exterior, precum si lucrari de modernizare si extindere conform proiectului mai sus amintit.
II.1.6) CPV: 45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2020 lei pentru o perioada de 90 zile, perioada de valabilitate a ofertelor, aceasta se va retine in conditiile art. 278.1, alin.(1)din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
8 % din pretul contractului fara TVA, se costituie garantia de buna executie a contractului prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru o perioada de minim 2 - maxim 5 ( doi - cinci ) ani de la data receptiei la terminare lucrarilor, prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale, cu precizarea ca suma initiala depusa de catre executant in favoarea autoritatii contractante este de 0, 5% din pretul contractului, conform art. 90 din HG 925/2006, modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cer.oblig.1: Decl.pr. eligibilitatea: Formular A, Cer.oblig.2: Decl.?Certificat de participare la licitatie cu of.indep.?: Formularul C, Cer.oblig.3: Decl.pr.neincadrarea in sit. prev.la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formular B, Cer.oblig.4: Decl. pr.neincadrarea in sit.prev.la art. 691 din OUG nr. 34/2006, Formular D, pers.resp.pt. atrib. contr.: manager: Ilas Claudiu, presedinte comisie evaluare: Pop Petru Nicolae, membrii: Botoca Sorin, Becici Mioara.Cer.oblig.5: Cert. fiscal elib. de Comp.Impozite si Taxe Locale al unit.adm.- ter.de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Op.ec.trebuie sa prezinte cert.constatatoare, fara datorii la bugetul local.Pers.juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit oblig.de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana sau in traducere autorizata cu mentiunea conform cu originalul.Cer.oblig.6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, op.ec.trebuie sa prezinte certificatefara datorii la bugetul de stat.Pers.juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit oblig.de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana sau in traducere autorizata cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cer.oblig.1: Certificat constatator emis de O.R.C. de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca of.au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac ob.achizitiei.Pt.pers.juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec., apte a dovedi atestarea/apartenenta d.p.d.v. profesional/inregistrarea ca pers.juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana sau traducere autorizata cu mentiunea conform cu originalul.Atunci cand un grup de op.ec.depune oferta/candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.Ofertantul trebuie sa detina certificatul de atestare profesionala (autorizatie) ANRE tip A, C1B, C2B.Se va prezenta certificatul de atestare profesionala ANRE in copie cu mentiunea? conform cu originalul? ? autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificatul mai sus mentionat in original de la operatorul clasat pe locul I.In cazul in care se depune oferta de catre un grup de operatori economici, cerinta se considerea a fi indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizatia solicitata si numai daca acesta este executa integral contractul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii anterior: 2009, 2010, 2011, vizatesiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul, precumsiorice altedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.Bilantul prezentat de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata cu mentiunea ? conform cu originalul in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilantul contabil.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente., Declaratie privind cifra globala de care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), in masura in care informatiile respective sunt disponibile: Fisa de informatii generale: FormularulanexatSe precizeaza ca valoarea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani specificati mai sus trebuie sa fie de minim 403000, 00 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Fisa de informatii generale.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.pr. lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv servicii prestate in ultimii 3 ani ? (Formular E), cont.val., per.de ex. /prest., beneficiari, Exp. similara. Of.vor prezenta cel putin un document/contract/pr.-vb de receptie care sa confirme prestarea de servicii in domeniul iluminatului exterior in valoare de 20000, 00 lei( fara TVA), respectiv un document/ maxim 2 documente ( contracte, pr.-vb de receptie/ altele documente) din care sa rezulte executarea de lucrari de interventie la retele de iluminat in valoare de 180.000, 00 lei, fara TVA.Se vor depune in copie ?conform cu originalul?: ? Contractul intre of.si benef.; (se vor prezenta numai partile relevante ale contractului: obiect, valoare, durata contract);? Recomandare din partea benef., in care trebuie sa fie mentionata val., per.si locul ex/prest., modul de indepl.a oblig.contact., precizarea daca lucr.ex./serv. prest.au fost realizate in conformitate cu normele profesionale din domeniu - in fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul?., Echipamente, utilaje necesare pentru executarea contractului: Of.trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/ a unor contracte de inchiriere/ leasing/alte documente de punere la dispozitiea urmatoarelor utilaje necesare realizarii lucrarii: - Budoexcavator;
- Autobasculanta;
- Automacara;
- Platform ridicatoare cu brat;
- Grup electrogen., Res.umane: Form.G anexat ref.la nr. mediu anual de pers. angajat si asig. pers., nr. si pregatirea cadrelor de conducere.Of.trebuie sa dispuna de: -Ing.electroenergeticinei;
- Ing./subing.constructori;
- - Responsabil tehnic cu executia;
- Electricieni autorizati ANRE: ?gr.IV A, ?gr.IV B;??gr.III A;?gr.III B;??gr.II A;??gr.II B;??gr.I A??gr.I B.Se vor prezenta urmatoarele doc.: - Contr.munca - copie leg./copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/angajament/acorduri de participare, - Certificarile/atestarile personalului-copie cu mentiunea ? conform cu originalul?.Agajat sau contract/acord de colaborare cu un RTC pt. lucrari in energie, respectiv in constructii-atestat MEC si MLPTL.Pers. straine-prezinta doc. insotite de trad.autorizata in lb. rom.Of. va detine inspector SSM cf. Lg. 319/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Sist.de management trebuie sa cuprinda cert.pt. dom. de activ. ce rezulta din ob. contractului.Of. trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/orice probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul mai sus amintit.Nu sunt acceptate documente care sa ateste ca operatorii economici sunt in curs de atestare, cu exceptia celor pentru care raportul de audit a fost finalizat si din cuprinsul lui rezulta ca of. va primi certificarea.Atunci cand un grup de op.ec. depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-9001 trebuie prezentat de toti membrii grupului., Of.trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001/orice probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nu sunt acceptate documente care sa ateste ca op.ec. sunt in curs de atestare, cu exceptia celor pentru care raportul de audit a fost finalizat si din cuprinsul lui rezulta ca of.va primi certificarea.Atunci cand un grup de op.ec. depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-14001 trebuie prezentat de toti membrii grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare « pretul ofertei » se acorda astfel : a)pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acordapunctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; )pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: ? Punctaj (n) = punctajul ofertei n; ? Pret (n) = pretul ofertei;? Punctaj maxim = 70 p, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a);
Perioada de garantie a lucrarilor executate
30
Descriere: Pentru factorul de evaluare ? perioada de garantie a lucrarilor executate?, perioada minima acceptata de autoritatea contractanta este de 2 ani, iar cea maxima de 5 ani: a)pentru perioada de garantie cea mai indelungata ( maxima) ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru o alta perioada decat cea prevazuta la punctul a), se acorda punctajul astfel: Punctaj (n2) = [perioada (n2) / perioada maxima] x punctaj maxim, unde: Punctaj (n2) = punctajul ofertei (n2);Perioada (n2) = perioada ofertei;Punctaj maxim = 30 p, punctajul pentru perioada de garantie cea mai indelungata acordata lucrarilor executate, conform punctului a). Perioada de garantie va fi exprimata in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer