Achizitie publica - Modernizare si extindere scoala cu clasele I-VIII - Beregsau Mare pentru urmatoarele obiective: Corp A ? Cladire existenta ? Parter; Corp B ? Scoala propusa ? Parter+Etaj; Corp C ? sala de sport propusa ? Parter +Etaj partial, Proiect nr. 7361, finantat p
Detaliu pentru invitatia numarul 328685
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328685/05.06.2012
Denumire contract: Modernizare si extindere scoala cu clasele I-VIII - Beregsau Mare pentru urmatoarele obiective: Corp A ? Cladire existenta ? Parter; Corp B ? Scoala propusa ? Parter+Etaj; Corp C ? sala de sport propusa ? Parter +Etaj partial, Proiect nr. 7361, finantat prin P.O.R. 2007 - 2013, Axa prioritara 3, D.M.I. 3.4., sub-domeniul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sacalaz (Primaria)Cod fiscal: 5439113, Adresa: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Telefon: 0731330136, Fax: 0256367491
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Romania, cod postal: 307370, telefon: +40 731330136, fax: +40 256367491, persoana de contact: Tulcan Otilia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.a IV-a, 368, Sacalaz, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si extindere scoala cu clasele I-VIII - Beregsau Mare pentru urmatoarele obiective: Corp A ? Cladire existenta ? Parter; Corp B ? Scoala propusa ? Parter+Etaj; Corp C ? sala de sport propusa ? Parter +Etaj partial, Proiect nr. 7361, finantat prin P.O.R. 2007 - 2013, Axa prioritara 3, D.M.I. 3.4., sub-domeniul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura modernizarea si extinderea Scolii cu clasele I-VIII din Beregsau Mare pentru obiectivele si in conditiile precizate in documentatia tehnica anexa la prezenta documentatie. Nu face obiectul prezentei proceduri dotarea cu echipament si mobilier a scolii, aceste componente fiind licitate separat, ulterior executiei lucrarilor de modernizare/extindere a Scolii cu clasele I-VIII din Beregsau Mare.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 955, 238.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 179.104, 76 lei; se poate constit. prin virament bancar, instr. de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de particip. se va constit. numai in lei.Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a of. Contul in care se va depune garantia de particip. este RO65TREZ6215006XXX000350, deschis la Trezoreria Timis. In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, acesta tb. sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 8.455, 53 lei.
Garantie de buna executie
Se va const. in cuantum de 5% din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care dev. anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele dat. pentru fact. part., cu aplic. prev. art. 90, (3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia de buna exec. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., acesta tb. sa prev. ca plata garantiei se va exec. necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia de buna exec. se va restit. de catre AC, cf. art. 92, alin. 4 din H.G. 925/2006, actualizata dupa cum urmeaza: 70% din val. garantiei in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la termin. lucr., daca AC, nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei;restul de 30% din val. garantiei, la exp. per. de garantie a lucr. executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art., 180, 181 si 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Tulcan Otilia - Presedintele Comisiei de evaluare2. Tomoiaga Oana - Membru al Comisiei de evaluare3. Pancz Maria - Membru al Comisiei de evaluare4. Popovici Mihaela -Membru supleant in Comisia de evaluare5. Stamatin Ionela - Membru supleant in Comisia de evaluare6. Todasca Ilie ? Primarul Comunei SacalazConsilieri locali: VasileMarcu , Silviu Brindusa, Sergiu Balasa, Gheorghe Blejusca, Ioan Tulcan, Viorica Stoicov, Cosmin Buboi, Eugen Muresan, Liviu Vasiu, Cristian Gurita, Ioan Olar, Petru Rauti, Viorel Lanciu, Sorin Topala, Manz MarianMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si nr. 1.3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala, asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexele 1 si 2 la Formularul nr. 17, respectiv: - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si nr. 1.3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) ? in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 7) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contracte si traducerea legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1.3, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 8 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 9 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 22 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 4120 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul - va fi prezentat de fiecare asociat (daca este cazul).Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4120 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.) Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 17.910.476, 92 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele de mai sus)., 2.) Ofertantii vor prezenta Scrisoare de confirmare fonduri (scrisoare de confort) ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul care sa demonstreze faptul ca acestia vor avea la semnarea contractului/disponibile resurse reale negrevate de datorii/linii de credit confirmate de banca in suma de 5.223.889, 11 lei pentru sustinerea executei lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica pe o perioada de 7 luni de la data semnarii acestuia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: experienta se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre responsabilul cu asigurarea calitatii in CV-ul prezentat de catre acesta., c). 1 inginer constructor cu experienta in domeniul constructiilor civile de minim 3 ani, se vor atasa spre certificare: - Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: experienta de minim 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre inginer in CV-ul prezentat de catre acesta., d). 1 Inginer in domeniul instalatii electrice, atestat ANRE grupa B, se vor atasa spre certificare: - Atestatul ANRE grupa B, valabil la data deschiderii ofertelor, - in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., e). 1 Inginer in instalatii sanitare, termice si ventilatie cu experienta in domeniu de minim 3; se vor atasa spre certificare: - Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publicaMentiune: experienta de minim 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre inginer in CV-ul prezentat de catre acesta, f). 1 coordonator SSM cu experienta in domeniu, cu atestare in domeniu/contract cu o societate autorizata corespunzatoare in domeniul SSM, se vor atasa spre certificare: - Atestatul/certificatul SSM in termen de valabilitate;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., g). 1 sef santier, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile de minim 3 ani, se vor atasa spre certificare: - Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: experienta de minim 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre seful de santier in CV-ul prezentat de catre acesta.Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu acordul autoritatii contractante.Atentie: se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post in parte vor fi declarate inacceptabile. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent), corespunzatoare codului CAEN 4120 - va fi prezentat de catre fiecare asociat (daca este cazul) ? in copie, Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare codului CAEN 4120, certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat (daca este cazul) ? in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: P pretul ofertei n = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei cuprinse in propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Perioada de executie a lucrarilor
40
Descriere: Componenta tehnica: Pctj. Pt. factorul de evaluare , ,Perioada de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pt. cea mai scurta per. de executie a lucr., dar mai mica decat per. max. impusa de catre AC (respectiv 12 luni), se acorda pctj. maxim alocat acestui factor, respectiv 40 puncte;b) pentru o per. egala cu per. max. impusa de AC se vor acorda 0 puncte;c) pentru alta per. decat cea prev. la lit. a.), pctj. se acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? per. de executie a lucrarilor minima ofertata; Per n ? per. de executie a lucrarilor minima cuprinsa in oferta evaluata; d) pentru o per. mai micadecat cea indicata de AC respectiv 8 luni oferta nu va fi punctata suplimentar;e) pt. o per. mai mare decat cea indicata de AC respectiv 12 luni, oferta va fi consid. necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma.Durata de exec. a lucr. va fi exprimata in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 16:08