Achizitie publica - Modernizare si Extindere scoala Generala clasele I-IV ? Rotbav,comuna Feldioara, judetul Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 326586
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326586/14.05.2012
Denumire contract: Modernizare si Extindere scoala Generala clasele I-IV ? Rotbav, comuna Feldioara, judetul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELDIOARA (PRIMARIA COMUNEI FELDIOARA)Cod fiscal: 4728326, Adresa: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Telefon: 0268/265403, Fax: 0268/265403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268265403, fax: +40 268265403, persoana de contact: Ungureanu Marilena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268265403, fax: +40 268265403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si Extindere scoala Generala clasele I-IV ? Rotbav, comuna Feldioara, judetul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare si Extindere scoala Generala clasele I-IV ? Rotbav, comuna Feldioara, judetul BrasovConformDocumentatiilor descriptive anexate prezentei fise de date, ce pot fi obtinute in format electronic prin descarcare de pe SEAP (www.e-licitatie.ro). Lucrarile constau in: proiectare, sistematizarea terenului din curtea scolii, investitia de baza, organizare de santier.Val. estimata a prezentului contract este de;1.000.000 lei fara TVA. servicii de proiectare :48.000 leifara TVA.; executia lucrarii propriuzise: 752.000 lei fara TVA., servicii de mentenanta (intretinere): 100.000 leifara TVA.la care se adauga valoarea estimata a a cheltuielilor de creditare (dobanzi): 100.000 lei fara TVA. Primaria Feldioara isi rezerva dreptul de a contacta lucrari suplimentare pentru modernizarea unui alt corp de scoala pana la val.maxima de 2.500.000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art. 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf. Cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Brasov. RO09TREZ1315006XXX012532, CUI 4728326.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt. part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor. Cuantumul gar. de part. este de 10.000lei. In cazul constit. gar. de part. prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf. cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1CPersonal: Taus Sorin ? primar; Silviu Trifan - viceprimar; VartolomeiAurel ?secretar; Ungureanu Marilena ? responsabil Achizitii Publicee) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt. dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf. cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (Cod CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si cod CAEN 7111? activitati de arhitectura , cod CAEN 7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 1.600.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt. anii respectivi. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR/ BCE a tarii in care s-a facut inregistr. pt. anii respectivi., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)., Prezentarea fisei de exper. sim., pt. contracte al caror ob. a fost lucrari de constructii/modernizare/infiintare, reabilitari/intretineri ale unui obiectiv cu destinatie constructie rezidentiala sau nerezidentiala. Fisele de exp. sim. vor fi insotite de copii dupa elem. relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrar., recomandari din partea benefic.pt. executie se va prez minim 1 contract sim., exec. in ultimii 5 ani, avand ca ob. executia de lucrarisimilare codului CPV de la pct. II 1.2, a carui val. sa fie cel putin egala cu 700.000 lei fara TVA(cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii of., in urma). Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006., Personal minim necesar: - Sef santier: inginer diplomat licentiat in CCIA sau CFDP? 1 persoana- nominalizare inginer constructor/inginer colegiu absolvent al Facultatii de constructii ? 1 persoana- nominalizareinginer CFDP ?1 persoana- nominalizare arhitect cu atestat MCC -1 persoana- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL si MCC (in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata )Atestatele MCC pentru arhitect si RTE se impun in conditiile legii 422/2001 privind monumentele istorice., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic., Utilaje necesare: 1. Autobasculante? min 1 buc2. Cilindru compactor ? min 1 buc3. Buldozer? min 1 buc4. Utilaj compactare teren placa vibranta ?min 1 buc5. Motofierastrau ? min 1 buc6. Vibrator de beton -? min 1 buc, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie., Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie., ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 40 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Nota: Pentru acceptarea pretului ofertei autoritatea contractanta impune urmatoarele conditii: Calitatea materialelor puse in opera trebuie sa respecte prescriptiile si specificatiile tehnice din Caietul de sarcini. Calitatea materialelor se certifica prin agrementele tehnice, certificatele de calitate, alte documente similare emise de producator (nu de furnizor). - Preturile oferite trebuiesc justificate prin oferte furnizor din care sa rezulte clar si fara echivoc de ce preturile din oferta sunt mai mici decat media pietei (daca este cazul) - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca lucrarile se vor executa cu personal cu calificarea impusa de prescriptiile tehnice pentru lucrarile cerute in Caietul de sarcini
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 6 luni (180 zile) termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 2luni ( 60 zile) Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 20 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))x punctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Durata de proiectare a obiectivului
10
Descriere: termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 1 luna (30 zile) termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 5 zile Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de proiectarecea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 10 puncte; b) pentru durate de proiectaremai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))x punctaj maxim alocat; durata de proiectarese coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Calitatea(Garantia) acordata lucrarii
30
Descriere: Persistenta finisajelor (zugravelilor) exterioare 10 p Se expr.prin garantia acord finisajelor ext., fundamentata prin cert de calitate si/sau agremente tehnice emise de prod(nu se ia in considerare gar.furniz.) pentru mat utilizate(vopsele). Calit tamplariei si a usilor10 p Se expr. garantia acordata de catre constructor pentru montajul tamplariei si a usilor exterioare, fundamentata prin certificate de calitate si/sau agremente tehnice emise de producator pentru materialele utilizate.( nu se ia in considerare gar.furniz) Calitatea invelitorii10 p Se exprima prin garantia acordata de catre constructor pentru montajul invelitorii, fundamentata prin certificate de calitate si/sau agremente tehnice emise de producator pentru materialele utilizate. Garantia minima a lucrarilor este de 2 ani, orice of. cu odurata de garant. sub garant. minima este neconforma. Punctajul pentru toate celelalte oferte se vaacorda astfel: P(n)=(garantiamax /garantia (n) x punctaj max. alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:47