Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare si mansardare Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte Vitan,cod SMIS32872 ,proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala


Detaliu pentru invitatia numarul 356045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 356045/25.11.2013
Denumire contract: Modernizare si mansardare Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte Vitan, cod SMIS32872 , proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, parter, camera 15 (Registratura)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, etaj 1, camera 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si mansardare Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte Vitan, cod SMIS32872 , proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executarea urmatoarelor lucrari : a)Consolidare imobil existentb)Recompartimentare spatiu interior in vederea alinierii la normele actuale ;c)Mansardarea imobiluluiValoarea estimata a lucrarii este de 2.700.646 lei, din care cheltuiei diverse si neprevazute de 8, 1% din valoarea lucrarilor , 202.400 lei.Nota : Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant , ca procent de 8, 1% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta financiara finala .Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 700, 646 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 46.000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta, se va lua in calcul cursul de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare ? a). un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara / o societate de asigurari, care trebuie :1.Prezentata in original si anexata la coletul cu oferta ; 2.Sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea acesteia; 3.Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire 4.Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 5.Sa contina parafa lizibila a bancii /societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata; 6.Sa contina riscul contestatiei cf. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 b). Prin virament, respectiv OP in contul RO 17 TREZ7035006XXX004666, Trezoreria Operativa Sector 3.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa si calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - Scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract; - Retineri succesuve din sumele datorate pentru facturile partiale , in conditiile prevazute la art 90 alin(3) din HG 925/2006 Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art 91 ? 92 din HG 925/2006 . In conformitate cu Legea nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, , IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie , prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Eligibilitatea /neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii)precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul), trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.1 Declaratie de eligibilitateCerinta obligatorie : prezentarea cazierului fiscal al companiei, eliberat de DGFP / ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: prezentarea cazierului judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.2 : Neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, lider de asociatie, asociati), trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam faptul ca tertii trebuie sa demonstreze neincadrarea in prevederile art. 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor de plata exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cf. legii 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare), eliberate de autoritatile legale competente. In acest sens se vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala, privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza in evidentele fiscale cu obligatii de plata exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza in evidentele fiscale cu obligatii de plata exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor.taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organelle competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor atasa certificate / documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu figureaza in evidentele fiscale cu obligatii de plata la bugetul de stat sau la bugetul local, exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere conform art. 11 alin. 4 din HG 925/2006, situatie in care devin aplicabile prevederila art. 9 alin. 3 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.Cerinta nr.3 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.5Note: a) In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 ;Note: a) In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organului de conducere sau de supervizare si / sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general Florin Stefan Vasile, director economic Andrei Dumitru, sef serviciu achizitii Niculescu Ana, inspector de specialitate Iulian Gabriel David, inspector de specialitate Alexandru Andreev, consilier juridic Georgeta Visan, inspector de specialitate Lucian Risipitu, inspector specialitate Ionut Costea.Note: a) In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta nr.1 : Informatii privind inregistrarea operatorilor economiciOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent la nivelul certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data privind termenul limita de depunere a ofertelor).Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si care pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de rezidenta a operatorului economic.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Informatiile cuprinse in documentele prezentate trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a) Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solictate, cerinta va fi considerata indeplinita prin cumul, tinand cont de partea de contract pe care o va realiza fiecare asociat.c) Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.NOTE: 1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.2. In cazul neprezentarii documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de calificare referitoare la situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii, prevazute la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b), acestea nu vor fi solicitate ulterior, lipsa acestora conducand la respingerea ofertei potrivit dispozitiilor art. 36 alin. 1) lit. b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.2: Atestat ANRE de tip B pentru proiectarea si executarea de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industrial, bransamente aeriene si subterane, la tensiune normal de 0, 4kw - conform Ordinul ANRE nr.23/17.04.2013, publicat in Monitorul Oficial nr.271/14.05.2013
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea conomica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta, in vederea indeplinirii contractului, si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit.a), c1) si d).Se vor prezenta : - Angajamentul ferm al persoanei care acorda sustinerea; - Declaratie privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1, d) din OUG34/2006; - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006; - Dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului/asocierii. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 186, alin. (2). din OUG nr. 34/2006., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 440.850 lei pentru o perioada de 3 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor. Prezentarea unei Scrisori de bonitate bancara / alte documente bancare corespunzatoare / orice alte mijloace financiare corespunzatoare, prin care operatorul economic trebuie sa demonstreze faptul ca are acces la resurse financiare disponibile, negrevate de datorii, in suma minima de 440.850 lei, pentru o durata de executie a lucrarii de 3 luni pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de minim 3 luni. Scrisoarea de bonitate bancara / alte documente bancare corespunzatoare / orice alte mijloace financiare corespunzatoare vor preciza clar faptul ca: (a) ofertantul are acces la resurse reale, negrevate de datorii (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare de 440.850 lei, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri; (b) posibilitatea disponibilizarii sumei respective, pentru o perioada de minimum 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existente. In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata si legalizata. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta va fi considerata indeplinita prin cumul al tuturor resurselor membrilor asocierii). Note: suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 4.000.000 lei. (A.C. va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Va fi prezentata Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 6. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M., suma mentionata mai sus se reduce cu 50%, in conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In aceasta situatie, documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii, iar cerinta nr. 2, referitoare la media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, va fi considerata indeplinita prin cumul al tuturor resurselor membrilor asocierii., Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (2010, 2011, 2012), respectiv bilanturile contabile, inregistrate in conditiile legii. Persoanele juridice straine, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine / tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele prezentate intr-o alta limba, vor fi prezente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Transformarea valorii cifrei medii anuale globale de afaceri din alta valuta in lei se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr. 34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d), respectiv art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si sau profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului si prin care isi asuma responsabilitatea ? solidar cu ofertantul - pentru indeplinirea contractului pentru care se angajeaza, prin punerea la dispozitia ofertantului a resurselor invocate. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., Experienta similara a ofertantului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare celor care constituie obiectul contractului, executate pentru unul sau mai multe contracte de executie lucrari similar cu o valoare cumulata de minim 2.000.000 lei fara TVA.Conform Ordin 509/2011 in situatia asocierii, experienta similara se indeplineste prin cumul. Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda, pentru echivalenta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data semnarii contractelor respective. In scopul dovedirii cerintei nr. 1, se vor prezenta: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 7, insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile inscrise in cadrul Formularului nr. 7; Fisa de experienta similara ? pentru lucrarea considerata similara, inscrisa in cadrul Formularului nr. 7; Documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor executate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarea considerata similara, inscrisa in cadrul Formularului nr.7(Contract sau Acte aditionale la contract sau Proces-Verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 7, insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile inscrise in cadrul Formularului nr. 7 (inclusiv pentru lucrarea considerata similara). In cazul asocierii, conform prevederilor Ordinului 509/2011 (anexa nr. 2) cerinta nr. 1 privind experienta similara se indeplineste prin cumul si se vor prezenta urmatoarele documente: - Fisa de experienta similara, Formularul B3 ? pentru lucrarea considerata similara, inscrisa in cadrul Formularului nr. 7; - Documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor executate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarea considerata similara, inscrisa in cadrul Formularului nr. 7, (Contract sau Acte aditionale la contract sau Proces-Verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala). In cazul in care, documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul / valoarea contractului, precum si semnatura si stampila partilor., Informatii referitoare la personalul de conducere Prezentarea Declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? Formular nr. 9. Prezentarea CV-urilor pentru cadrele de conducere inscrise in Formularul nr. 9 ? Formular nr. 11., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru executia lucrarilor. Prezentare Declaratie privind personalul ethnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru executia lucrarilor-Formular nr. 10. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici declararatia privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii va fi prezentata doar de catre liderul asocierii., Un Manager de proiect-cod COR242101-atestat/acreditat CNFPA conform Ordin Ministerul Muncii Familiei Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice nr.150/25.01.2013 si Ordinul Institutului National de Statistica nr.132/01.02.2013, privind modificarea si completarea Clasificarii ocupatiilor din Romania-nivel de ocupatie (sase caractere), aprobata prin Ordinul Ministrului Muncii Familiei si Protectiei Sociale si al presedintelui Institutului National de Statistica nr.1832/856/2011, publicat in Monitorul Oficial nr.78/6.02.2013., Un Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul I ? constructii civile, industriale si agrozootehnice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 si ale Ordinului M.L.P.T.L. nr. 777/2003. Persoana propusa pentru aceasta functie, trebuie sa fie inscrisa in cadrul Formularului nr. 10, solicitat la cerinta nr. 3. Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Certificat de atestare tehnico-profesionala, emis de M.D.R.T. ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Legitimatie valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor de catre M.D.R.T. - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de oricare dintre membrii asocierii., 1 Sef de santier, absolvent de studii superioare in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Se vor prezenta: - Curriculum Vitae ? Formular nr. 11, in original; - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Diploma de studii superioare in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de oricare dintre membrii asocierii., 2 ingineri instalatii, absolventi de studii superioare in profilul instalatii, specializarea instalatii pentru constructii, cu experienta profesionala in domeniul instalatiilor sanitare, termice, ventilatii pentru constructii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, de instalatii sanitare, termice, ventilatii. Se vor prezenta: - Curriculum Vitae ? Formular nr. 11, in original; - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Diploma de studii superioare in profilul instalatii, specializarea instalatii pentru constructii - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de oricare dintre membrii asocierii., 1 inginer instalatii, atestat ca electrician autorizat de cel putin gradul IIB, in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 11/2013. Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Legitimatia de electrician autorizat ANRE de cel putin gradul IIB, valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de oricare dintre membrii asocierii., 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ), absolvent de studii superioare in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Se vor prezenta: - Curriculum Vitae ? Formular nr. 11, in original; - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Diploma de studii superioare in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Decizia de numire in functia de Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ) pentru lucrari de constructii civile, industriale si agricole - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele solicitate vor fi prezentate de oricare dintre membrii asocierii., 1 Responsabil Sanatate si Securitate in Munca (RSSM) ? absolvent al unui curs de specializare SSM, in conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2006 si HG nr. 300/2006, cu experienta profesionala in aceasta functie dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. In conformitate cu art 6, alin (1) din Legea 319/2006, "angajatorul are obligatia de a asigura securitatea si sanatatea lucratirilor in toate aspectele legate de munca " Se vor prezenta: - Curriculum Vitae ? Formular nr. 11, in original; - Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12, in original; - Diploma de studii - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Certificatul de absolvire al unui curs de specializare in SSM, recunoscut de catre MECT / MMFPS, in conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2006 si HG nr. 300/2006 - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Decizia de numire in functia de Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (RSSM) pentru lucrari de constructii si instalatii pentru constructii - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului. Declaratie privind echipamentele tehnice , utilajele si instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in termenul de executie ofertat. Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate/leasing/inchiriere /angajament de punere la dispozitie ) de minim urmatoarele : - laborator gr.II autorizat inclusiv pentru ignifugare ( conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii si de Regulamentul privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercaru in activitatea in constructii, aprobat prin HG 808/2005); - autolaborator mobil pentru incercari electrice;
- - operatorii economici vor prezenta contract/precontract /angajament de punere la dispozitie cu un operator economic acreditat pentru preluarea si stocarea deseurilor rezultate din constructii. Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor prezenta documente de proprietate , iar pentru cele asigurate de catre terti, se vor prezenta documente justificative privind dovada dispunerii. Ofertantii vor prezenta declaratie privind echipamentele tehnice , utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, care sa cuprinda numai echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile specifice , care pot fi utilizate pentru indeplinirea contractului Standarde de management al calitatii -ISO 9001 sau echivalent (emis de organisme stabilite in alte state), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copii ale certificatelor respective insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de menegent al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de catre toti membri asocieri, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Sandarde de protectia mediului-ISO14001 sau echivalent (emis de organisme stabilite in alte state) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copii ale certificatelor respective insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protective a mediului vor trebui sa fie indeplinite de catre toti membri asocieri, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica de executie-Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Propunere tehnica de executie-Perioada de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer