Achizitie publica - MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
Detaliu pentru invitatia numarul 338031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338031/24.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 11:17)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECURA LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI, care constau in: -lucrari de reabilitare termica-recompartimentari interioare-modernizare a instalatiilor si a finisajelor interioare si exterioare din corpurile A si B ale Spitalului Lupeni
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 818, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari va fi de 5 % din suma contractata (2, 5% in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea IV (Formularul 11), eliberata, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romaniac) lichiditati depuse la caseria Primarieimunicipiului Lupeni, d) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.- Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia.Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romanaNota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol in original sau in copie legalizata (dupa caz) .- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilCopiile vor fi marcata pe fiecare pagina conform cu originalul (semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului), Informatii privind cifra de afaceriMedia anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2009 ? 2011) in domeniul de activitate aferent domeniului contractului trebuie sa fie de minim :15.000.000 Lei- Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul.ANUL CURS EURO2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, lichiditati si/sau facilitati de creditareOfertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor aveaaccesla sau au disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de trei luni.Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 1.300..000 lei. In cazul facilitatilor de creditare se va prezenta Scrisoare de confirmare de fonduri emise de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 1.300.000 leinominalizata pentru prezentul proiect . Aceasta suma poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Lista de experienta similara ?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani: -cel putin un contract de executie in domeniul constructiilor civile in valoare de cel putin 7.000.000 lei, de natura si complexitatea lucrarilor propuse in contract, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii folosite pentru executia lucrarii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiDeclaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va prezenta lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de : - 1 manager de proiect ? studii superioare tehnice, de lunga durata in domeniul ingineriei, - cu experienta generala in domeniul studiilor ?minim 5 ani, si experienta de santier (minim 3 ani experienta pe santier);
- 1 Responsabil Managementul calitatii - 1 CQ constructii civile - 1 CQ produse pentru constructii - 1 inginer electrician .Documentele solicitate pentru fiecare dintre cei nominalizati mai sus: - Diploma de absolvire , Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei, pentru specialistii angajati (implicati) in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denu, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea unui tert Standard de protectie a mediuluiSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, emis de o autoritate abilitata, , valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de o entitate acreditata. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 07:46