Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI


Detaliu pentru invitatia numarul 338031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Lupeni
Numar invitatie: 338031/24.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 11:17)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECURA LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI, care constau in: -lucrari de reabilitare termica-recompartimentari interioare-modernizare a instalatiilor si a finisajelor interioare si exterioare din corpurile A si B ale Spitalului Lupeni
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 818, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la procedura este: 100.000 lei (50% pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 ZILEDovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridice straine garantia de participare poate fi prezentata in alta limba, cu conditia ca acesta sa fie insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Forma de constituire :1.Prin OP in contul RO57TREZ3685006XXX002503 deschis la Trezoreria Petrosani, cu confirmarea intrarii in conta garantiei la data deschiderii ofertei2.Fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3.Scrisoare de garantie bancara in originalemisa de o banca din Romania ori de o societate de asigurari( Formular 10 din Sectiunea IV).4.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, Scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari va fi de 5 % din suma contractata (2, 5% in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea IV (Formularul 11), eliberata, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romaniac) lichiditati depuse la caseria Primarieimunicipiului Lupeni, d) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA 1 Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Formular 1CERINTA 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2CERINTA 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1 bisCERINTA 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 2 bisCERINTA 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantulDin certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datoriiscadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?.- Ofertantul va prezenta certificatul de cazier fiscal, in original sau in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertei. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora ca inacceptabile.- Ofertantul va completa si prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul conform modelului prezentat in Sectiunea IV - Formulare.- Cerinta 6 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - Formular 12Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Lupeni, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: RESMERITA CORNEL - primar, LUNGAN CORNEL - viceprimar, BALOI MARIUS - secretar, MOGOS GHEORGHE - director tehnic, DABACAN PAULA - directoreconomic, PURCARU CLAUDIU - sef serviciu financiar - contabilitate, CONDOIU ALIN- sef birou achizitii, investitii, PUPAZAN NICOLETA -sef birou urbanism si mediu, PUPAZA ION MARIAN - consilier juridic, CAMPEAN RODICA, PESTREA MARIA, MORAR TRAIAN, STANOIUNICOLAE, MALACIA REMUS, VASIAN VIOREL, PURCARU CRISTIAN, BASARAB MIHAI, MESAROS IACOB, MISAROSI ADRIAN, ROMOSAN ILIE, BENEDEKFI DAVID, RAD MARCEL, ROSU CRISTIAN, HODOR VIOREL, DOBREAN TEOFIL, PERTA TANASE, UILECAN AUREL - CONSILIERI LOCALI Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor), in , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.- Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia.Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romanaNota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol in original sau in copie legalizata (dupa caz) .- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilCopiile vor fi marcata pe fiecare pagina conform cu originalul (semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului), Informatii privind cifra de afaceriMedia anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2009 ? 2011) in domeniul de activitate aferent domeniului contractului trebuie sa fie de minim :15.000.000 Lei- Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul.ANUL CURS EURO2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, lichiditati si/sau facilitati de creditareOfertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor aveaaccesla sau au disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de trei luni.Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 1.300..000 lei. In cazul facilitatilor de creditare se va prezenta Scrisoare de confirmare de fonduri emise de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 1.300.000 leinominalizata pentru prezentul proiect . Aceasta suma poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Lista de experienta similara ?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani: -cel putin un contract de executie in domeniul constructiilor civile in valoare de cel putin 7.000.000 lei, de natura si complexitatea lucrarilor propuse in contract, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii folosite pentru executia lucrarii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiDeclaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va prezenta lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de : - 1 manager de proiect ? studii superioare tehnice, de lunga durata in domeniul ingineriei, - cu experienta generala in domeniul studiilor ?minim 5 ani, si experienta de santier (minim 3 ani experienta pe santier);
- 1 Responsabil Managementul calitatii - 1 CQ constructii civile - 1 CQ produse pentru constructii - 1 inginer electrician .Documentele solicitate pentru fiecare dintre cei nominalizati mai sus: - Diploma de absolvire , Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei, pentru specialistii angajati (implicati) in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denu, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea unui tert Standard de protectie a mediuluiSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, emis de o autoritate abilitata, , valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de o entitate acreditata. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer