Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI


Detaliu pentru invitatia numarul 342728
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Lupeni
Numar invitatie: 342728/15.02.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Lupeni, Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECURA LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI, care constau in: -lucrari de reabilitare termica-recompartimentari interioare-modernizare a instalatiilor si a finisajelor interioare si exterioare din corpurile A si B ale Spitalului Lupeni
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 818, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la procedura este: 100.000 lei (50% pentru IMM-uri conform Legii nr. 346/2004) . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 ZILE de la data limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridice straine garantia de participare poate fi prezentata in alta limba, cu conditia ca acesta sa fie insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Forma de constituire :1.Prin OP in contul RO57TREZ3685006XXX002503 deschis la Trezoreria Petrosani, 2.Fila CEC, ; 3.Scrisoare de garantie bancara in original, este recomandabilsau este de preferat ca aceasta sa fie emisa de o banca din Romania ori de o societate de asigurari ( Formular 10 din Sectiunea IV). 4. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, Scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta;se va tinecont de cursul de referinta leu / euro din data de 05.12.2012
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari va fi de 5 % din suma contractata (2, 5% in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004). Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea IV (Formularul 11), eliberata, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania c) lichiditati depuse la caseria Primariei municipiului Lupeni, d) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA 1 Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Formular 1CERINTA 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2CERINTA 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1 bisCERINTA 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 2 bisCERINTA 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantulDin certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?.- Ofertantul va prezenta certificatul de cazier fiscal, in original sau in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertei. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora ca inacceptabile.- Ofertantul va completa si prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul conform modelului prezentat in Sectiunea IV - Formulare.- Cerinta 6 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - Formular 12Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Lupeni, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: RESMERITA CORNEL - primar, LUNGAN CORNEL - viceprimar, BALOI MARIUS - secretar, MOGOS GHEORGHE - director tehnic, DABACAN PAULA - directoreconomic, PURCARU CLAUDIU - sef serviciu financiar - contabilitate, CONDOIU ALIN- sef birou achizitii, investitii, PUPAZAN NICOLETA -sef birou urbanism si mediu, PUPAZA ION MARIAN - consilier juridic, CAMPEAN RODICA, PESTREA MARIA, MORAR TRAIAN, STANOIUNICOLAE, MALACIA REMUS, VASIAN VIOREL, PURCARU CRISTIAN, BASARAB MIHAI, MESAROS IACOB, MISAROSI ADRIAN, ROMOSAN ILIE, BENEDEKFI DAVID, RAD MARCEL, ROSU CRISTIAN, HODOR VIOREL, DOBREAN TEOFIL, PERTA TANASE, UILECAN AUREL - CONSILIERI LOCALI Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor), in , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.- Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia.Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romanaNota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol in original sau in copie legalizata (dupa caz) .- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Copiile vor fi marcata pe fiecare pagina conform cu originalul (semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului)Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010, 2011vizate si inregistrate de organele competente, Informatii privind cifra de afaceri Media anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2009 ? 2011) in domeniul de activitate aferent domeniului contractului trebuie sa fie de minim :15.000.000 Lei - Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul. ANUL CURS EURO 2009 4, 2373 2010 4, 2099 2011 4, 2379Se va completa Fisa de informatii generale (Formular 3 din Sectiunea III), lichiditati si/sau facilitati de creditare Ofertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la sau au disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realizacash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de doua luni. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 1.950.000 lei. In cazul facilitatilor de creditare se va prezenta Scrisoare de confirmare de fonduri emise de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 1.950.000 lei nominalizata pentru prezentul proiect . Aceasta suma poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Document justificativ in original de la institutia emitenta sau copie certificataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani (Formular 4 din Sectiunea III ), Aceasta lista va fi insotita de cel mult doua contractede lucrariin domeniul constructiilor civile prin care sa se confirme executarea lucrarilorin valoare cumulata de cel putin 7.000.000 lei, de natura si complexitatea lucrarilor propuse in contract, care sa fi implicat lucrari de : consolidare a structurii de rezistenta, refacere a fatadelor exterioare, refacere sarpanta de lemnFisa de informatii privind experienta similara (Formular 6 din Sectiunea III ), Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii folosite pentru executia lucrariiFormularul 8 din Sectiunea III, Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de : - 1 manager de proiect ? studii superioare tehnice, de lunga durata in domeniul ingineriei, - cu experienta generala in domeniul studiilor ?minim 5 ani, si experienta de santier (minim 3 ani experienta pe santier); - 1 Responsabil Managementul calitatii - 1 CQ constructii civile - 1 CQ produse pentru constructii - 1 inginer electrician . Documentele solicitate pentru fiecare dintre cei nominalizati mai sus: - Diploma de absolvire , Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei, pentru specialistii angajati (implicati) in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate.Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul, Informatii privind asociereaFormular - ?Acord de asociere? (Formularul 24)., Informatii privind subcontractantii- Formular 20? ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - Formular - ?Acord de subcontractare formularul 23, Informatii privind sustinerea unui tert.angajament de sustinere din partea unui tert, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va prezenta lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.Formularul 5 din Sectiunea III Standard de protectie a mediului Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, emis de o autoritate abilitata, , valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de o entitate acreditata. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent, Standarde de asigurare a calitatii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data depunerii ofertelor.- Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii , ISO 9001 , sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 20:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer