Achizitie publica - ?Modernizare si reabilitare drumuri , Com. Cumpana, Jud. Constanta?
Detaliu pentru invitatia numarul 330567
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330567/27.06.2012
Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri, Com. Cumpana, Jud. Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTACod fiscal: 4618170, Adresa: Soseaua Constantei nr. 132, Cumpana, Telefon: 0241730788, Fax: 0241739003 int.108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Constantei nr. 132, Cumpana, Romania, cod postal: 907105, telefon: +40 241730788, fax: +40 241739003, persoana de contact: PIRVU PAULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte din cadrul Primariei Cumpana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri, Com. Cumpana, Jud. Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de servicii de proiectare si executie lucrari drumuri in comuna Cumpana, Judetul ConstantaValoarea estimata a contractului este 2.057.169 lei exclusiv TVA dupa cum urmeaza: - servicii proiectare: 59.900 lei exclusiv TVA- executie lucrari: 1.997.169 RONlei exclusiv TVA.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 057, 169 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 41.143, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ?original sau? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original? Virament bancar in contul RO89TREZ2365006XXX000023 deschis la Trez. Eforie, jud. Constanta, cod fiscal 907105 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Note: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.837, 18 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata ; scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari sau in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea).Se va atasa certificat cazier fiscal ? in original sau copie legalizata.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularnr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante: Mariana GAJU ? PrimarFlorin NEAGU ? Viceprimar; Sorin Daniel NICOLAE- Secretar;Marioara MARTOIU ? Contabil sef; Aurora BADESCU ? Inspector Serv. Urbanism; Paula PIRVU ? Inspector Serv. Investitii si Achizitii, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireNota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limbaromana. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului (emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 4.000.000, 00 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2011, 2010 si 2009: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei, Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) ., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor de investitii, in valoare de min. 770.000 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice .- Prezentarea unei scrisori de bonitate (cash-flow) sau alte documente (adresate autoritatii contractante si nominalizate pt. contractul in cauza) care sa confirme faptul ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare, suficiente pt. realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza., Cerinta 4In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.- prezentarea unei Declaratii privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Cerinta 5Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate, Note: (a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul a incheiat cel putin un contract de servicii similar, in valoare de minimum 59.900 lei fara TVA.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Prezentare contract(e) de servicii/parti relevante din contract(e);
- Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire a serviciilor prestate;
- Prezentare recomandari din partea beneficiarilorNota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta 2Ofertantul a incheiat cel putin un contract de lucrari similar (de constructie de drumuri), in valoare de minimum 1.850.000 lei fara TVA. Se va lua in considerare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Prezentare contract(e) de lucrari/parti relevante dupa contract(e);
-Prezentare Proces-verbal de receptie partiala/terminarea lucrarilor/dereceptie finala-Prezentare Certificate privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta 3: Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchirieresau alte forme de punere la dispozitie) echipamentele, utilajele, mijloacele de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul declarat castigator va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari, precum si a laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (gradul II)., Cerinta nr.4Asigurarea de personal responsabil de controlul calitatii: responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) ? absolvent studii superioarecu specializare constructii drumuri ? 1 persoana- se va prezenta decizia de numire a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ), Cerinta nr.5Asig de pers responsabil de indepl contr~ Pentru servicii: - Manager de proiect (ing spec CFDP), cu exp pe o pozitie similara de 3 ani ? 1 persoana;
- 1 ing cu specializare CFDP- 1 ing/subinginer/tehnician topografPentru pers nominalizate vor fi prez urm doc: - CV-uri- Diplome de studii- Atestate, autorizatii, certificate profesionale nec conf prev leg in materie, pentru pers de spec nominalizat, valabile pe per de valab a ofertei;
- Doc prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care pers nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prez Decl de disponibilitate, Cerinta nr.6Asig de personal responsabil de indepl contr.~ Pentru lucrari: - Sef santier (ing/subing specializarea constr drumuri), cu exp pe o pozitie similara de 3 ani ? 1 persoana;
- Loctiitor sef de santier (ing/subing spec constr) ? 1 persoana- Responsabil tehnic cu executia (RTE-pentru constr dedrumuri) ? absolvent studii sup.cu specializ.constr ? 1 persoana- Resp coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform legii pentru SSM ? 1 persoanaPentru pers nominalizate vor fi prez urm doc: - CV-uri- Diplome de studii- Atestate, autorizatii, certificate profesionale nec conf prev leg in materie, pentru pers de spec nominalizat, valabile pe per de valab a ofertei;
- Doc prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care pers nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prez Decl de disponibilitate, Cerinta nr.7Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor (personal calificat).Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.- se va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.8Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)- se va prezenta o Declaratie privind subcontractantii / asociatii in cazul sucontractarii / asocierii sau Acordul de asociere in cazul depunerii unei oferte comune, Cerinta nr.9In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, Cerinta nr.10In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, Cerinta nr.11In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 3Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii de drumuri, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr.4Doc care atesta implementarea standardelor de management al mediului pe domeniul lucrari de constructii de drumuri, in conf cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Componenta financiara. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR (P2)
25
Descriere: Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni. Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul oferteiNota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 5 luni. Pentru o durata de excutie mai mare de 5 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de executie mai mica de 4 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
DURATA DE REALIZARE A PROIECTARII (P3)
15
Descriere: Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in zile. Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) =(termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei. Nota: Durata maxima de realizare a proiectarii acceptata de catre autoritatea contractanta este de 90 de zile. Pentru o durata de realizare a proiectarii mai mare de 90 de zile, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma ? iar pentru o durata de realizare a proiectarii mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: fisiere atasate in SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:45