Achizitie publica - ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga,Comuna Sotanga L=3,121 km?
Detaliu pentru invitatia numarul 344414
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344414/28.03.2013
Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga L=3, 121 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga L=3, 121 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga?Valoarea estimata a contractului ce face obiectul acestei proceduri precum si valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acesta a fost definit de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului (conform prevederilor art. 29 alin. (2^1) din O.U.G. nr. 34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012) este de 2.468.790 lei fara TVA, iar valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, conform Devizului General, este de 123.440 lei fara TVA, .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 592, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 49000 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 150 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Numai daca este cazul, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (Formularul nr. 19-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4)Certificatului de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);5)Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata6) Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Primaria SotangaConstantin Stroe ? primar; Floarea Popescu ? secretar comuna; Camelia Elena Plesa ? sef serviciu finanaciar ? contabilitate; Aurelia Savu ? consilier juridic; consilierii locali: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Niculae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu GheorgheConsiliul Judetean Dambovita1) Tutuianu Adrian ? presedinte; Marinescu Ioan ? vicepresedinte; Grozavu Ion Gabriel ?vicepresedinte; Ivanoff Ivan Vasile ? secretarul judetului; Igescu carmen ? director executiv ? DECCP; Dinu Vasile ? director executiv DTMSP; Stoica Dorina ? director executiv DJAP; Radu Sorin Adrian ? director executiv DAPSLP Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana.b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2. codul unic de inregistrare;3. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4. structura actionariatului;5. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6. domeniul de activitate principal;7. domeniile de activitate secundare;8. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, o lucraresimilaracu o valoare demin. 2.468.700, 00 lei, fara TVA.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau tertul sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - autobasculanta;
- autogreder;
- incarcator frontal pe pneuri;
-buldoexcavator;
- compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi) de min. 8tf;
- compactor static autopropulsat pe pneuri de min. 10, 1 tf;
- perie mecanica- instalatie de preparat mixturi;
- repartizor-finisor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
58.33
Descriere:
Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie
11.67
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 08:58