Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga,Comuna Sotanga L=3,121 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 344414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Numar invitatie: 344414/28.03.2013
Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga L=3, 121 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga L=3, 121 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga?Valoarea estimata a contractului ce face obiectul acestei proceduri precum si valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acesta a fost definit de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului (conform prevederilor art. 29 alin. (2^1) din O.U.G. nr. 34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012) este de 2.468.790 lei fara TVA, iar valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, conform Devizului General, este de 123.440 lei fara TVA, .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 592, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 49000 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 150 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Numai daca este cazul, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (Formularul nr. 19-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4)Certificatului de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);5)Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata6) Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Primaria SotangaConstantin Stroe ? primar; Floarea Popescu ? secretar comuna; Camelia Elena Plesa ? sef serviciu finanaciar ? contabilitate; Aurelia Savu ? consilier juridic; consilierii locali: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Niculae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu GheorgheConsiliul Judetean Dambovita1) Tutuianu Adrian ? presedinte; Marinescu Ioan ? vicepresedinte; Grozavu Ion Gabriel ?vicepresedinte; Ivanoff Ivan Vasile ? secretarul judetului; Igescu carmen ? director executiv ? DECCP; Dinu Vasile ? director executiv DTMSP; Stoica Dorina ? director executiv DJAP; Radu Sorin Adrian ? director executiv DAPSLP Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana.b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2. codul unic de inregistrare;3. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4. structura actionariatului;5. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6. domeniul de activitate principal;7. domeniile de activitate secundare;8. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de min. 4.500.000lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original.a)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documente contabile relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pe ultimii 3 ani.b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei;2011 - 1euro = 4, 2379 lei;2012 - 1 euro = 4, 4560 lei;Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada, ca au disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata, in vederea realizarii cashflow-lui de indeplinire a contractului, pentru o perioada de 1 luna (raportata la data semnarii contractului), de 800.000 lei. Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in euro la cursul BNR valabil pentru data de publicarii invitatiei pe SEAP.Modalitate de indeplinire: Se va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatiain care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia., Cerinta nr. 3In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, o lucraresimilaracu o valoare demin. 2.468.700, 00 lei, fara TVA.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau tertul sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - autobasculanta;
- autogreder;
- incarcator frontal pe pneuri;
-buldoexcavator;
- compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi) de min. 8tf;
- compactor static autopropulsat pe pneuri de min. 10, 1 tf;
- perie mecanica- instalatie de preparat mixturi;
- repartizor-finisor;
-autocistrena cu dispozitiv de stropit cu M.A.J- laborator de minim gradul IIModalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.Se va face dovada dispunerii de utilajele/echipamentele solicitate: 1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza.3) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine laborator de minim gradul II cu profile corespunzatoare (Geotehnica si teren de fundare; Materiale pentru betoane si mortare; Beton, Beton armat; Agregate naturale pentru lucrari de drumuri; Materiale pentru drumuri; Drumuri.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier. (cf. HG nr. 808/2005)., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef lucrare ? licentiat cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala generala de 5 (cinci) ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef de lucrare sau in pozitii similare, de exempluadjunct sef lucrare, in cel putin o lucrare similara;b) Responsabil tehnic cu executia - licentiat cu diploma de inginer/subinginer, atestatMLPAT si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul drumuri.c) Responsabil cu calitatea - licentiat cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sau atestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul drumuri.d)Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.e) Topometrist - studii superioare tehnice si experienta profesionala specifica in calitate de topometrist in cel putin o lucrare de complexitate similara;Modalitate de indeplinireSe vor atasa: a)Formularul nr. 10-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 11-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 12-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original. Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 11, se va atasa Formularul nr. 13 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa postul/pozitia propus/a in cadrul contractului, forma de angajare, locul de munca actual, ... etc.(conf. Formularul nr. 11). Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa contractele individuale de si a dovezii inregistrarii in Revisal a acestora conform legislatiei in vigoare, la ITM, dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate), contracte de colaborare/prestari servicii, contracte individuale de munca pe perioada determinata sau acorduri de participare (incheiate intre ofertant si persoana respectiva, in forma oficiala) ce au fost obtinut de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr.11.Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 11, in cazul in care nu sunt angajati perrmanenti ai ofertantului.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1)Formularul nr. 29- Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala.2) Formularul nr. 30-Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.3) Formularul nr. 31-Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa.4)Formularul nr. 32-Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;5)Formularul nr. 33 - Declaratie privind privind personal de specialitate care va avea rol esential pentru indeplinirera contractului de achizitie publica;6)Formularul nr. 1, completat in original.7)Formularul nr. 2, completat in original.8) Formularul 5, completat in original., Informatii privind subcontractatii: Cerinta nr. 5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitate de indeplinire: Se va atasaa)Formularul nr. 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.b)Formularul nr. 5 completat in original.Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiune: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) se vor prezenta pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/tert sustinatori, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta., Cerinta nr. 8Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/tert sustinatori, toti operatorii economici implicati trebuie sa detint acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
58.33
Descriere:
Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie
11.67
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer