Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare si reabilitare trama stradala comuna Istria - judetul Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 342482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ISTRIA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 342482/07.02.2013
Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare trama stradala comuna Istria - judetul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ISTRIA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4859801, Adresa: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Telefon: 0241767016, Fax: 0241767016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241767016, fax: +40 241767016, persoana de contact: Primaria Istria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241767016, fax: +40 241767016, persoana de contact: Primaria Istria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare si reabilitare trama stradala comuna Istria - judetul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie Proiectare si Executie aferente proiectului ?Modernizare si reabilitare trama stradala comuna Istria - judetul Constanta?. Lungimea drumurilor ce urmeaza a fi modernizate este de 8, 753 km.Valoarea estimata a achizitiei este de 7.909.923 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor): 150.000 lei, fara T.V.A.- executia lucrarilor: 7.383.170 lei, fara T.V.A.-diverse si neprevazute: 376.753 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 909, 923 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 130.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire conform art.86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 8298 lei.Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA.Modalitate de constituire conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazierul fiscal al operatorului economic;
- Se va atasa cazierul judiciar al operatorului economic;
- Se va atasacertificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 (daca este cazul)Nota: Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: -Se va atasa Formularul nr. 3 completat(certificat de participare cu oferta independenta) in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus-mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/.i/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (original): Herdean Ioan-primar, Ionescu Mihai- Secretar, Butulescu Alexandrina? Contabil, Consilieri Locali: Visan Pricopie(viceprimar), Chirita Aurel, Ciuclea Constantin, Stan Georgica, Tabirca Alexandru, Musat Gheorghe, Oncescu Panait, Banescu Onoriu, Perifan Enache, Stefanache Tudor, Staneata Costina., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre asociat/tert sustinator/subcontractant (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat, datorii la bugetul local si la fondul pentru mediu) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- Certificat de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Nota: (1) In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritati publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea si pentru sediile secundare/punctele de lucru implicate in derularea contractului.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente..Cerinta 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: -Se va completa Formularul nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, in originalNota: Fiecare asociat, tert sustinator si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / valabile la data limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile/presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 15.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010: Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 - 1 euro = 4, 4560 leiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Formular nr. 6 ? Informatii generale, cuprinzand date privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (original)Nota: Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe anii 2010, 2011, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente, copie lizibila conform cu originalul).Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea cerintei privind cifra de afaceri.Modalitatea de indeplinire: -Bilanturile aferente anilor 2011 si 2010, inregistrate la organele fiscale competente.Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea cerintei privind cifra de afaceri.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente care prezinta o imagine fidela a situatiei economice si financiare., Cerinta 3Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Modalitatea de indeplinire: -Sustinerea va fi dovedita prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate (Formularul nr. 7? Angajament tert sustinator financiar).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Note: a) Operatorii economici din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (I.M..M) care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere cu 50% a nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiei de participare solicitate prin documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, operatorii economici incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta obligatoriu documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.c) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoriaIMMd) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1?lucrari similare, in ultimii 5 ani, avand ca obiect construire/modernizare/reabilitare de drumuri. Valoarea cumulata a cel mult 2 certificari emise de beneficiari sa fie de cel putin 7.350.000 lei fara TVA;Modalitate de indeplinire: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (original) ? Formular nr.8- certificari de buna executie conform art. 188 alin.3 lit.a (original sau copii, conform cu originalul)Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.? servicii similare, in ultimii 3 ani, avand ca obiect proiectarea tehnica pentru construire/modernizare/reabilitare infrastructura de transport. Valoarea cumulata a cel mult 2 certificate/documente emise de beneficiari sa fie de cel putin 150.000 lei fara T.V.A.Modalitate de indeplinire: - declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (original) ? Formular nr. 10- certificate /documente conform art. 188 alin.2 lit.a (original sau copii, conform cu originalul)Nota: - Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.- Se poate prezenta si o certificare de buna executie care sa includa ambele obiecte de activitate., Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de :1. Statie producere mixturi asfaltice2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica3. Cilindru compactor asfalt4. Cilindru compactor terasamente5. Incarcator frontal6. Autobasculante7. Autobetoniere8. Autogudronator9. Autogreder10. Perie mecanica11. Buldoexcavator12. Laborator gradul II autorizatModalitatea de indeplinire: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (original) ?Formular nr.11- documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari (copie lizibila conform cu originalul)., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: 1. Manager de proiect2. Sefde santier3. Responsabil Tehnic cu Executia4. Responsabil cu asigurarea Calitatii5. Inspector securitate si sanatate in munca6. Manager al sistemelor de management de mediu7. ProiectantiModalitatea de indeplinire: Prezentare Formular nr. 12-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului(original).Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri - conform Formular nr. 13 (original), ;
- Diplome de studii (copie lizibila conform cu originalul);
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(copie lizibila conform cu originalul);
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 14(original), - pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 12, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)Modalitatea de indeplinire- In cazul subcontractarii se va prezenta Declaratie privind subcontractantii - Formular nr. 15 (original), partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 16, (original), in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, neconditionat, in vederea finalizarii contractului..Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul nr. 17, - Formularul nr.18 si Formularul nr.19Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, ce trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 in domeniul drumuri.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se accepta si prezentarea unui document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand a se primi certificarea propriu-zisa.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea sa de implicare., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 in domeniul drumuri.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se accepta si prezentarea unui document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand a se primi certificarea propriu-zisa.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea sa de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata (min. 24 luni, max. 72 luni)
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor nu va putea fi mai mica de 24 luni calendaristice. Ofertele cu o perioada de garantie mai mica de 24 de luni calendaristice vor fi declarate neconforme Ofertele cu o perioada de garantie mai mare de 72 de luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie acordata va fi exprimata in ?luni calendaristice?. Punctajul se va acorda proportional.
Durata de proiectare a lucrarilor (max.3luni, min. 1 luna)
5
Descriere: Durata maxima de proiectareacceptata de catre autoritatea contractanta este de 3 luni calendaristice. Pentru o durata de proiectaremai mare de 3 luni calendaristice, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de proiectaremai mica de 1 luna calendaristica oferta nu va fi punctata suplimentar. Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ?luni calendaristice?. Punctajul se va acorda proportional.In cadrul termenelor propuse nu sunt incluse termenele necesare obtinerii de avize, autorizatii emise de catre autoritatile abilitate in domeniu.
Durata de executie a lucrarilor (max. 8 luni, min. 4 luni)
5
Descriere: Durata maxima executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 8 luni calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 8 luni calendaristice, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de executie mai mica de 4 luni calendaristice oferta nu va fi punctata suplimentar. Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ?luni calendaristice?. Punctajul se va acorda proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer