Achizitie publica - MODERNIZARE SI REABILITARE TRAMA STRADALA COMUNA TUZLA, JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 342069
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342069/28.01.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE TRAMA STRADALA COMUNA TUZLA, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUZLACod fiscal: 4707625, Adresa: STR. CONSTANTEI, NR.80A, Tuzla, Telefon: +40 0241747564, Fax: +40 0241747564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTEI, NR.67, Tuzla, Romania, cod postal: 907295, telefon: +4 0241747564, fax: +4 0241747564, persoana de contact: Borcan Daniela Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CONSTANTEI, NR.67, localitatea Tuzla jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI REABILITARE TRAMA STRADALA COMUNA TUZLA, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU EXECUTAREA UNOR LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE DRUMURI IN COMUNA TUZLA, JUDETUL CONSTANTATotal prestari servicii de proiectare: Se vor elabora : - Proiect tehnic, - Detalii de executie, - Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform caietului de sarcini.In caietul de sarcini sunt incluse listele orientative cu cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate.Valoare estimata pentru proiectare , executiesi Cheltuieli diverse si neprevazute= 6.456.209, 00 lei.Pentru valoarea estimata s-au luat in calcul sumele din devizul general al investitiei raportat la prevederile art. 29 alin.2 indice 1 din OUG 34/2006 cu mod. si completarile ulterioare.Valoare estimata pentru proiectare =100.000 leiValoare estimata pentru executie=5.789.290 leiValoarea estimata pentru Cheltuieli diverse si neprevazute :566.919, 00 leiDeterminarea valorii are la baza urmatoarele sume conform devizului general aprobat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, respectiv: 1.) Cheltuielile pentru constructii: C+M ( liniile bugetare de la capitolele: 1.2+1.3+2+4.1.+4.2.+5.1.1.) din devizul estimativ. Executia lucrarii=5.742.590 lei fara TVA. la care se adauga un procent de 7, 9% din cap. 5 din devizul estimativ , linia bugetara 5.3. (587.460*7, 9%), respectiv 46.700, 00 lei. Total executie lucrare estimat= 5.789.290, 00 lei.2.) Cheltuieli pentru intocmirea proiectului tehnic cu detalii de excutie siasistenta tehnica din partea proiectantului: linia bugetara de la cap. 3 din devizul estimativ diminuata cu cheltuielile legate de intocmirea studiului de fezabilitate, studii de teren, taxe pentru obtinerea avizelor si a acordurilor in faza S.F., organizarea procedurii de achizitie) , respectiv servicii de proiectare valoare estimata care insumeaza 100.000, 00 lei fara TVA.Cheltuieli diverse si neprevazute :566.919, 00 lei (10% * linia bugetara aferenta capitolului 4 : Cheltuieli pentru investitia de baza din devizul estimativ).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 456, 209 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
110.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 120 zile de la data limita primirii ofertelorModalitatea de constituire : conform de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului , inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti. Modalitatea de constituire se va realiza in conformitate cu prevederile art. 89 alin.2 din H.G. nr. 925/2006Modul de constituire a garantiei de buna executie este printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu prevederile art.90 alin. 1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. 1 si alin.2. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente- FORMULARA12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULARA2. Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Tertul sustinator va prezenta o declaratie care sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art.181, lit. a, c1 si d;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 : Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte acest document - FORMULARA3Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? MICU CONSTANTIN FLORINCONTABIL SEF: CHERIM AITEN; Resp. Achizitii: BORCAN DANIELA ALINA, Consilier: Samoila Gheorghe , Viceprimar : Resit Taner, Inspector urbanism ; Cireasa Costica.Consilieri Locali : Alis Osman Amdi, BalabanescuGheorghe, Baluta Gheorghe, Buzoiu Flaviu, Dode Marin, Dogaru Catalin, Matei Florin, Pirvu Pirvu, Raducea Florin, Ratoiu Nicolae, Resit Taner, Sandu Raul, Sarofin Liliana, Stanciu George-Adrian4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULARA45. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARA56. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul local si bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, aprobarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princip servicii prest in ultimii 3 ani, respectiv lucr executate in ultimii 5 ani, FormulA7-Decl privind lista princip serv prest in ultimii 3 ani, respec lucr execut in ultim 5 ani pt doved expe simil.Pt preturile contractelor in alta moneda, la echivalenta in RON se va lua in consider curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt anul respectiv.Formular A7.1(Det contractelor incluse in Formularul A7)la care se va atasa cel putin un document suport in oricare din variantele: inf releva din contract, recomand certific constatoare, proces(e)-verbal(e)de recep la term lucr, care vor contine obligat date refe la: benefic lucrar, tipul lucr, perioada si locul in care s-au realizat lucr;valoarea lucr, calitat/stadiul lucr executat.In cazul in care benef lucr este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirm din partea acestuia, docum suport pt sustin experi il poate cosi decl pe propr rasp. a ofertant., Cerinta 1. Exper simil: Ofertantii vor demonstr ca in ultimii 5 ani a execut si final lucr simil cu cele ofert lucr recept partial care sunt insotite de pr-verb de recept part; sau - lucrari recept insotite de pr-verb la termina lucrar; sau - lucr recepti insotite de pr-verb de receptie finala. b) Certificari de buna executie / recomand din partea benefic; c) Docum constatatoare emise de autor contractante la finalizarea contrac de lucrari; Pt. executie- se vor prezenta maxim 3 contracte avand ca ob.constructie drumuri cu o valoare cumulate de cel putin5789290 lei fara TVA execut in ultimii 5 ani. Pt servicii: se vor prez maxim 3 contracte cu o val cumulat de cel putin 100000 lei, avand ca obiect proiect construc drumuri, document proiectata in ultimii 3 ani. Se mentioneaza ca cei 5, resp 3 ani se calc. prin raport la data limita de depunere a ofert. Sau un numar de maxim 3 contracte de proiect + executie lucrari simil cu o val cumulata de cel putin5889290 lei fara TVA., Cerinta 2. Informatii privind personalul executie: Nu se accepta pers de specialit. care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate- sef de santier :1 inginer/subinginer cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)-1 inginer/ subinginer topometrist-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) specializat in lucrari de drumuri si poduri, atestat MDRT-1 responsabil cu controlul calitatii, CQProiectare: 1 ing proiectant, specializ. drumuri si poduri, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructii drumuri si poduri. Nu se accepta pers de specialit. care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;, Cerinta 3: Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului. Op. ec. va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Pentru proiectare minim: Op. ec. va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice conform art. 188 alin.2 lit. g din OUG 34/2006, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractori, ofertantul ce va fi desemnat castigator, va prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul unei asocieri de operatori economici capacitatea tehnica ?i/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Capacitatea tehnica ?i/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediuluiStandarde de asigurare a managementului de mediu Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: I . Oferta Financiara ? 60 puncte1.Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar =60 puncte;1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pret) x 60 puncte;Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA.
componenta tehnica: Garantie acordata lucrarii- acesta va fi exprimat in luni
20
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, Pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 60 luni si maxim 84 luni.Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor.Oferta cu o durata de garantie mai mica decat durata minima acceptata va fi declarata neconforma , implicit oferta cu o durata de garantie peste durata maxima realista nu va fi punctata suplimentar.
Durata de realizare a proiectului tehnic
10
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de realizare a proiectului tehnic va primi punctajul maxim 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza) x punctajul maxim alocat? Durata maxima de realizare a proiectului peste care oferta va fi considerata neconforma este de 2 luni.?Durata minima realista de realizare a proiectului sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 luna.Nota: Durata de realizare a proiectului tehnic se va prezenta in format ?luni?
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarii se acorda punctajul maxim 10 puncte.Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 10 luni. ?Durata minima realista sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 7 luni.Nota : Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?luni? .Durata de realizare a serviciilor de proiectare si de realizare aexecutiei lucrarii este de maxim ? 12 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului si include eventualele sistari cauzate de timpul friguros .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 09:06