Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare si reabilitarea strazii Calea Galati din Municipiul Braila,pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaeru colt cu str. Costache Negruzzi-REFACERE INFRASTRUCTURA PASAJ TRAMVAI


Detaliu pentru invitatia numarul 322207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 322207/19.03.2012
Denumire contract: Modernizare si reabilitarea strazii Calea Galati din Municipiul Braila, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaeru colt cu str. Costache Negruzzi-REFACERE INFRASTRUCTURA PASAJ TRAMVAI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si reabilitarea strazii Calea Galati din Municipiul Braila, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaeru colt cu str. Costache Negruzzi-REFACERE INFRASTRUCTURA PASAJ TRAMVAI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde refacerea fundatiei cu rezemare indirecta pe coloane si refacerea elevatiilor, la pasaj tramvai.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 585, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 31.704 lei ;reprezinta 2% din valoarea estimata acontractului; potrivitart.278?1 din OUG nr.34/2006)?perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelormodalitatea de constituirea garantiei de participare: ?Ordinul de plata emis deoperatorul economic in baza art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006)?Instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurariNota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNCS si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, alin.b), din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TV a contractului de achizitie publicaModalitatea de constituire a garantiei de buna executie.1)modalitatea de constituire potrivitart.90, din HG nr.925/20062)sau prin retineri succesive cu respectareaHG nr.1045/2011.3)Nu se va limita modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in prevederile art.90, alin.(1), alin.(2), alin.(3)din HGR nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerinteloranexa 10-Situatia economica a personalului economicI.Declaratii pe propria raspundereprivindneincadrarea in prevederile Art.180-anexa 10CNote: 1)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 se solicita obligatoriu si pentru tertul sustinator, daca este cazul.II.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileArt.181-anexa 10D* Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 sesolicitata si pentrutertul sustinator, daca este cazul.Note: 1)Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2)Sesolicita prezentarea ?certificat de participare cu oferta independenta?-anexa 10A3)Sesolicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art.69?1 din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator-anexa 10B4)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: AUREL GABRIEL SIMIONESCU ?PRIMAR;DOINITA CIOCAN-VICEPRIMAR;ANGHELESCU STOICA-DIRECTOR EXECUTIV DFPL; CARMEN MACOVEI-SEF SV.ACHIZITII PUBLICE5)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datotrii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1)Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?**Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei .Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cumulata de cel mult de 3.170.400 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Datorita faptului ca obiectul contractului presupune mai multe lucrari diferite in dovedirea experientei similare se solicita indeplinirea unui singur contract similar sau mai multe contracte similare cu valoare cumulata de cel mult 1.585.200lei ;, UtilajeAsigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada dotariitehnice specifice categoriilor de lucrari.actele priv.dotarea cu utilaje si echip.se vor prez.in copie"conform cu originalul", PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari de cel putin: -responsabil tehnic cu executia atestat in domeniullucrarii ce urmeaza sa fie executata -RTE-responsabil cu calitatea in domeniul lucrarii ce urmeaza safie executata, CQ, decizia de numire-sef santier cu experienta in domeniu-specialist cai ferate poduri, Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani-, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului, Subcontractanti, Asocierea, Sustinerea de catre tert, Imdeplinirii criteriilor de calificare conform art. 176 din OUG nr. 34/2006, -Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reducericu 50% pentru CA si garantiile cerute. - ISO 9001/2008 sau echivalent; - ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtinede pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer