Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 334400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Numar invitatie: 334400/28.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, in cadrul prezentei invitatii de participare la cererea de oferte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA - intocmire documentatie tehnica cu detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de construire, intocmirea documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii contractului de lucrari (pozitia de plan 2008-I/RK-1354 Constanta) conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.Valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul contractului in functie de care se vor evalua ofertele este de 1.363.525 lei fara TVA.Valoarea estimata a unor eventuale noi servicii si lucrari similare celor achizitionate prin prezenta procedura conform articolului 122 lit j din OUG nr. 34/2006 este de 272.705 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 636, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part a fost stab in funct de val estim a lucr si serv care form ob prez proced, resp 1363525, 00 lei. Gar de part este in val de: 13635, 25 lei. Val estim a lucr si serv care form ob contr este de 1363525, 00 lei, iar val lucr si serv simil celor care form ob prez proced care ar putea fi achiz cf art. 122 lit.j) din OUG 34/2006 este de 272705, 00 lei, val tot estim a contr fiind de 1636230, 00 lei. Gar de part se va constit in cf cu prev art.86 alin.1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr.925/2006. In cazul in care gar pt part se va const sub forma de scris de garant banc, se va utiliza ca model Form 1, aceasta va fi in fav aut contr, de preferat, la o banca din Romania. Suma reprez gar pr part, in cazul in care aceasta se const prin viram bancar, se poate vira in contul U.M.02542 Focsani-RO19TREZ6915005XXX000089 desc la TREZ.FOCSANI, cod fiscal 4297711. Dov. const gar.de part in fav aut.contr. va fi dep.in orig la sed U.M. 02542 Focsani, B-dul Bucuresti nr.1-3, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschid ofert. In cazul proced online, data deschid ofert coincide cu data lim de dep a ofert. In cazul in care ofert, la constit gar de part, se va prevala de L.346/2004 va prez decl IMM. Dov constit gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor depune si in SEAP, in copie scanata dupa original, cf HGR 1660/2006, art. 17, al. (1). Ofertele care nu sunt insotite de dov constit gar pt part, in cuantum, forma si avand perioada de valab solicitate in fisa de date vor fi respinse la deschid. In cazul unei asoc, gar de part se poate constit de catre liderul asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denum ofertant (asocierii) pentru care se constit gar. Per de valab a gar de part este de 90 de zile incepand cu data limita de dep a ofertelor. Per de valab a ofertei este de 90 de zile incepand cu data limita de dep a ofertelor. Aut contr va retine gar de part cf art.87 al.1 din HGR 925/2006 si art.278/1 al.1, lit. b) din OUG 34/2006 in suma de: 5.143, 52 lei.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec 10% din val tot a contr fara TVA, cf art.89 al.(2) HGR 925/2006 si se constit in oricare din form de la art 90 al.(1)-(3)sau, in func de val, de la art.90 al.(1) si al.(2), cu acord castig, prin ret succesive din sum dat pt fac part, contract avand oblig de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul org fiscal competent, un cont de disponibil la disp aut contr, cf HGR nr.1045/2011.Gar de buna exec a contr asig aut contr de indepl cantit, calit si in per conv a contr.In cazul in care ofert face dov ca se incad in prev L nr.346/2004 benef de red de 50% pt crit legat de gar de buna exec. Suma init care se dep de catre contract in contul deschis nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si art. 69/1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind neincadrarea in prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Aurelian Asanache DUMITRACHE, dl. Cristian BROSTEANU, dl. Florinel HERTIG, dl. Marius NEACSU, dl. Nicusor DUMITRU, d-na Lia Daniela NICOARA si dl. Mihail BADITA.1.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.5 Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.6 Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.7 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilat si datat, intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 2 din Sectiunea III.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte.Persoane juridice straineSe accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse activitati de lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor, alte lucrari de instalatii pentru constructii, lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti n.c.a., lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, arhitectura, inginerie si consultanta tehnica legate de acestea care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1.1 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate, astfel: - 4211 ? Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor;
- 4329 ? Alte lucrari de instalatii pentru constructii;
- 4299 ? Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti n.c.a.;
- 4321 ? Lucrari de instalatii electrice;
- 4322 ? Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat;
- 7111 ? Activitati de arhitectura;
- 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate ?Activitati de arhitectura si activitati de inginerie si consultanta legate de acestea?.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.Cerinta nr. 2Prezentarea atestatelor eliberate de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A (proiectare) si C2A(executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 2.1 Atestat eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A(proiectare) si C2A (executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate lucrari de instalatii electrice.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceri-Media cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2700000, 00 lei, resp. 586841, 70 euro la cursul de 4, 6009 lei/Euro - din 23.07.2012; Se vor prez. urm.Doc. care dov. sit. ec. si fin: 1.1Decl. pe prop.rasp.?Fisa de inf.gen., cu cifra de afaceri medie anuala pt ultimii 3 ani care treb. sa aiba pragurile minime valorice de la pct. 1 (aut.contr.va lua in consid. si data la care op.ec.a fost infiin. sau si-a inceput activ.com), copie scan. dupa orig.semn. de reprez.legal al ofert., stam.si datata-a se vedea Form.B2;1.2 Prez.oricarui alt doc.prin care op. ec.face dov.ca indepl.cerin. de calif.referit. la: I. Cif. de afaceri (bilant cont., extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, rap. de audit de perform. al firmei, rap. al cenz., etc.), copie scanata dupa orig. In cazul in care op. ec. face dov. ca se incadreaza in prev.L. nr. 346/2004, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., II. Asigurarea de risc a proiectantului.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractului de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata pentru realizarea proiectului tehnic, iar perioada asigurata fiind pana la 29.11.2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 1a)Indep si fin, in ultimii 5 ani a unui contr cu val de cel putin 500000 lei fara TVA resp 108674, 39 euro, al carui ob a fost exec unor lucr sim de drumuri?Form B3;b)Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani a unui contr cu val. de cel putin 100000 lei fara TVA, respectiv 21734, 88 euro, al carui ob a fost exec unor lucr sim de inst elec.?Form B3;c)Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani a unui contr cu val. de cel putin 100000 lei fara TVA, respectiv 21.734, 88 euro, al carui ob a fost exec unor lucr sim de imprejmuire?Form B3;d)Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani a unui contr cu val de cel putin 200000 lei fara TVA, respectiv 43469, 76 euro, al carui ob a fost exec unor lucr sim de inst sanit, incalzire, ret de canaliz?Form B3;e)Prest, in ultimii 3 ani a minim unui contr care sa aiba cel putin val de 30000 lei fara TVA, resp 6520, 46 euro, care a avut ca ob prest unor serv de proiect?Form B3.Nota: val.contr.calc la curs euro 23.07.2012?4, 6009 lei, Cerinta nr. 1- continuarePt indepl cerin minime de calif op ec tb sa prez Decl priv lista principLUCR SI SERV exec/prest in ultimii 5 ani/3 ani, (Forml B1), pt cele mai imp lucr si serv care vor cont val (in lei si euro), per si locul exec luc, benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti priv.Din ac lista op ec va alege acele contr care indepl cerin nr. 1 la care vor anexa urm: -Form de exp sim ? form B3;
-Certif de buna exec din partea benef/clientului, cf FormB4.Certif de buna exec vor indica, atat pentru contr de lucr cat si pentru contr de prestari serv, benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti privati, val, per si locul exec lucr sau prest serv. De asemeneavorpreciza daca au fost efectuate in cf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
-Contr/-ele mentionat/-te ca exp sim, sau in cazul in care acesta con clauze de confident vor fi prez parti din acesta care sa fie relevante pentru indepl cerin;, Cerinta nr. 1- continuare-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor;
-Procesul-verbal de receptie finala a lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor.Precizare - prezentarea procesului - verbal de receptie finala nu este obligatorie decat in cazul in care a expirat perioada de garantie a lucrarilor care au fost prezentate ca experienta similara-Procesul-verbal de predare a proiectului tehnic semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilorDocumentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Clarificare: Cerinta minima de clarificare privind experienta similara poate fi indeplinita de catre ofertant/asociat/tertul sustinator., Cerinta nr. 2: PersonalNumar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: 2.1. Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru intocmirea proiectului tehnic care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: 2.1.1 Personal angajat sau prin colaborare: a) minim un arhitect cu drept de semnatura si membru in cadrul Ordinului Arhitectilor din Romania;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;, Cerinta nr. 2-continuarePrezentarea documentelor care atesta specializarea personalului tehnicpentru executia proiectului, este necesara in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta a competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor articolului 9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L.- copia atestatului de membru al Ordinul arhitectilor din Romania conform art. 10 din Legea 184/2001;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de arhitect in cazul in care la momentul ofertarii arhitectul nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5), Cerinta nr. 2-continuareb)minim un ing constr. specializ constr civile, industr. si agric.;c)minim un ing.de inst.specializ instal pt constr.d)minim un ing.specializ.CF, drum si poduri;Pt. pers. solic. la lit.b), c) si d) tb prez: -CV (Form. nr.5 din Sect. III). Se pot folosi si alt model de CV cu cond. ca ac. sa cont. cel putin datele solicit. in mod. anexat la doc. de atrib. CV-ul va purta numele in clar si semnat. in orig. a pers.resp..- copia diplom. de studii;Prez. doc. care atesta specializ. pers. teh. pt exec. proiect., este necesara in vederea verif. de catre aut. contr. a competent. pers. propus pt intoc. PT, cf. preved. Art. 9 din L50/1991 si art 29 din NM de aplic. a L50/1991, aprob cu Ord839/2009 al MDRL;
-copia contr de munca sau a contr de colab sau decl. de disponib si angaj. de particip din partea acestuia. Decl de disponib se va prez.de ing in cazul in care la mom. ofertarii ing. nu are semn. un contr de munca sau de colab cu ofertantul (Anexa la Form 5), Cerinta nr. 2-continuaree)minim un resp.in dom.SSM;f)minim un resp.in dom.cadastr, geodeziei si cartograf.Pentru personalul solicitat la lit. e) si f) tb prez: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5).Pt. pers solicitat la lit e) se va prez si- decizia de numire a Resp.in dom.SSM;, Cerinta nr. 2-continuare2.1.2 Personal angajat: a) minim 2 electricieni autorizati gradul IIIA sau IVA, avand diploma in profil electric si calificare de subinginer sau inginerPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanelor respective.- copia diplomelor de studii;
- copia contractului de munca;
- copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul IIIA sau IV A eliberata de ANRE in termen de valabilitate, conform Regulamentului din Ordinul nr. 90/2009 pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic modificat si completat cu Ordinul nr. 29/2010., Cerin nr. 2-contin2.2.Op.ec.tb.sa prez.Sit.cu pers. specializ.pt exec.lucr care va cup pers. angajat sau prin colab.astfel: 2.2.1 Pers. angajat sau prin colab.: a) minim un specialist atest de MEF(MEC) ca ?Resp. th cu exec.? pe dom. EA, subsect 401;b)minim un specialist atest MDLPL ca ?Resp th cu exec? pt dom de constr ?II?Constr rutiere, drum, piste avia, poduri?;Pt. pers. solicitatla lit.a) si b) tb prez: - CV;
-cop diplom de stud;
-cop contr. de munca sau a contr. de colab. sau decl. de disponib. si angaj. de particip. din partea acestuia. Decl. de disponib. se va prez in cazul in care la mom ofertarii nu are semn un contr. de munca sau de colab. cu ofertan (Anexa la Form 5).Pt. pers solicit la lit.a) tb prez si: -cop atest, in ter de valab, elib. de MEF(MEC) pentru resp teh cu exec. pe dom EA, subsect. 401;Pt. pers solicit la lit.b) tb prez si: -cop certif de atest elib de MDLPL ca ?Respl teh cu exec? pt dom de constr ?II?Constr rutiere, drum, piste avi, poduri", Cerinta nr. 2-continuarec)minim un resp.in dom. SSM;d)minim un resp. in dom. cadastr, geodeziei si cartograf.Pt pers solicit la lit c) si d) tb prez: -CV (Form.nr.5 din Sect III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond. ca acesta sa cont. cel putin datele solicit. in mod.anexat la doc de atrib. CV-ul prez va purta numele in clar si semnat in orig a pers resp.- copia diplomei de studii;
- copia contr de munca sau a contr de colab sau decl de disponib si angaj de particip din partea acestuia. Decl de disponib se va prez in cazul in care la mom ofertarii nu are semnat un contr de munca sau de colab cu ofertantul(Anexa la Form 5).Pers solicitat la lit. c) va prez si- dec. de numire a Resp in dom SSM;, Cerinta nr. 2-continuaree)minim 2 lucr cu calif. de instal apa-canal;f) - minim 5 lucratori cu calificarea de betonist;g) -minim 2 lucratori cu calificarea de sudor electric si autogen;h) - minim 2 lucratori cu calificarea de fierar-betonist;i) - minim 2 lucratori cu calificarea de dulgher;Pt pers solicit la lit. e), f), g), h) si i) tb prez: - copia diplomelor de studii;
- copia contr de munca sau a contr de colaborare sau decl de disponib si angaj de particip din partea acestuia. Decl de disponib se va prez in cazul in care la momentul ofertarii nu are semsemnat un contr de munca sau de colab cu ofertantul(Anexa la Form 5)., Cerinta nr. 2-continuare2.2.2 Personal angajat: a) - minim 1 electrician autorizat gradul IIIB sau IVB, avand diploma in profil electric si calificarea de maistru, subinginer sau inginer;b) - minim 5 lucratori cu calificare de electrician;Pentru personalul solicitat la lit.a) si b) tb prez: -copia diplom.de studii;
-copia contr de munca;Pt pers solicit la lit a) tb prez si: - copia legitim de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gr IIIB sau IVB elib de ANRE in termen de valab, cf Reg din Ord nr.90/2009 modificat cu Ordinul nr.29/2010;
-CV (Form.nr. 5 din Sect.III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond. ca acesta sa cont. cel putin datele solicit in mod. anexat la doc. de atrib.. CV-urile prez vor purta numele in clar si semnat in orig a pers resp., Cerinta nr. 2-continuarec) - minim 1 lucrator cu calificare de lacatus-mecanicPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia diplomelor de studii;
- copia contractului de munca.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 2.3 Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte si Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului., III. UtilajeCerinta nr. 3Necesar minim de utilaje din surse proprii sau inchirieri (contracte de inchiriere) pentru indeplinirea contractului: - automacara ? minim 1 buc.;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- ciocan demolator ? minim 1 buc;
- cilindru vibrocompactor (putere motor minim 60KW) ? minim 1 buc.- autogreder - minim 1 buc- aparat de sudura cu termoplaca pentru polietilena de inalta densitate ? minim 1 buc.Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (conform formularului E din Sectiunea III si Anexei la acesta)., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Operatorii economici trebuie sa prezinte o Declaratie privind modul de participare la procedura ? conform formularului B6 din Sectiunea III: in nume propriu, asociere, cu subcontractanti.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular B7 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Cerinta nr. 4 - continuarePentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.Ofertantul va completa si va semna formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora si datele de identificare ale acestora si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original.Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: - alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider. Cerinta nr. 1Respec de catre ofert a unor stand minime de asig a calit, care sa se rap la sist de asig a calit bazate pe seriile de stand relev in legisl comunit, certif de organ cf cu seriile de stand comunit privind certif calit?certif SR EN ISO 9001, emis de organ indep, cf cu legisl comunit privind certifcalit, coresp categ de import a lucr care form ob prez achiz.Se vor prez urm: -Certif emise de organ indep, prin care se atesta faptul ca op ec resp stand de asig a calit coresp categ de imp a lucr si serv care form ob prez achiz, c-tii civ, lucr de drum, lucr de instal elec, th-san, ilum si alte lucr de instal pt c-tii, serv de proiect.NOTA: in cazul unei asocieri, se vor prez de fiecare membru al asoc pt partea din contr pe care o realiz. Doc se vor prez sub forma de cop scan dupa orig, cop scan dupa cop legaliz sau cop, scan, lizibila cu ment ?cf cu orig?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dov cf asig unui niv coresp al calit, Cerinta nr. 2Resp de catre of a unor stand minime privind sist de manag de mediu baz pe seriile de stand relev in legisl comunit, certif de orga cf cu seriile de stand comunit priv sist de manag de mediu-certif SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, coresp categ de imp a lucr care form ob prez achiz.Se vor prez urm: 2.1 Certif emise de org indep, prin care se atesta faptul ca op ec resp stand de manag de mediu coresp categ de imp a lucr si serv care form ob prez achiz?c-tii civ, lucr de drumuri, lucr de inst elec, teh-sanit, ilum si alte lucr de inst pt c-tii, serv de proiect.NOTA: in cazul unei asocieri, se vor prez de fiecare membrual asoc pt partea din contr pe care o realiz. Doc se vor prez sub forma de cop scan dupa orig, cop scan dupa cop legaliz sau cop, scan, lizibila cu ment ?cf cu orig?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asig unui nivel corespunz al calit si prot mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: WWW.e-licitatie.ro, in cadrul prezentei invitatii de participare la sectiunea DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer