Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE INFRASTRUCTURA DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I. INTERAGRO NR. 4 VIISOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 357456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OUAI INTERAGRO NR.4 VIISOARA
Numar invitatie: 357456/12.02.2014
Denumire contract: MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE INFRASTRUCTURA DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I.INTERAGRO NR. 4 VIISOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOUAI INTERAGRO NR.4 VIISOARACod fiscal: RO 15022805, Adresa: STR. PORTULUI, NR.38, Zimnicea, Telefon: +40 0761696133, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PORTULUI, NR.38, Zimnicea, Romania, cod postal: 145400, telefon: +40 247367100, fax: +40 247366107, persoana de contact: ION POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PORTULUI, NR.38, Zimnicea, judetul Teleorman , Romania, cod postal: 145400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (utilizare apa pentru irigatii- irigarea culturilor de camp)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE INFRASTRUCTURA DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I.INTERAGRO NR. 4 VIISOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia in valoare de 4.282.793, fara TVA, fara a contine cheltuieli diverse si neprevazute, are ca scop modernizarea unei suprafete nete de 4208 ha din care suprafata irigata 3623 ha amenajata cu conducte ingropate sub presiune.Inlocuirea conductelor din azbociment si PVC cu conducte PEHD in lungime de 10.102 m din care 672m pe conductele principale si 9430 mpe antene cu diametre intre 140 mm si355 mm.Inlocuirea electropompelor actuale cu altele noi cu aceeasi parametrii hidraulici de baza(Qp=0, 075mc/s ; Hp=70, 00mca, P=100kw).
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 282, 793 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 85.000 Lei, stabilita conform Art.85 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul : RO97BTRL0350120519882500, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Alexandria, Agentia Zimnicea, Str. Mihai Viteazu, Bl. 18 C, Sc. C, parter. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unei sume in numerar la casieria Autoritatii contractante, in cazul in care valoarea acesteia este redusa, dupa caz.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va returna de catre Autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda se va lua in calcul cursul de schimb BNR comunicat pentru ziua de vineri din saptamana de dinaintea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii (IMM) constituie garantie de participare in cuantum 50%din valoare ? Legea 346/2004Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma precizata vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art.89, alin. 2 din HG 925/2006In cazul IMM-urilor, garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului ? in scopul obtinerii facilitatilor prevazute in Legea 346/2004, privind stimularea, infiintarea si dezvoltarea I.M.M.-urilor se va completaFormularul A1Constituirea garantiei : Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari .Retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii bancii agreate, cat si de unitatea bancii agreate la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituie conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12ASe va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12 B;Ofertantii/asociatii/tertii vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, din care sa rezulte ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, iar daca ofertantii/asociatii/tertii sunt in imposibilitatea de a le obtine se pot folosi de prevederile art.11 din OUG 925/2006.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care sunt stabilite, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.pDeclaratie privind calitatea de participant la procedura. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organe de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popescu Ion - DirectorBaboi Florin ? MaistruGighileanu Jana ? ContabilPeta Ion ? Agent paza (Membru rezerva) Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii si instalatii, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Pentru executia lucrarilor de instalatii electrice din cadrul investitiei, ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei) tip Be conform art. 2 coroborat cu art. 11 litera a) din Anexa la Ordinul ANRE nr. 23/2013.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte (aceste documente se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata): a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Executantul ofertant, trebuie sa prezinte certificatul de atestare in executia lucrarilor de imbunatatiri funciare, conform Ordinului 182/2009 al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale pentru aprobarea metodologiei de atestare a persoanelor juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de imbunatatiri funciare, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223 / 07. IV. 2009, vizat pe anul in curs. Nivelul de competenta minim pentru care s-a obtinut atestarea: - C - executare de lucrari de constructii montaj si instalatii montaj;
- D - alte prestari de servicii de imbunatatiri funciare.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. Cerintele privind autorizarea activitatilor conform CAEN sau cele privind autorizarile specifice (ANRE, ) se considera indeplinite daca ofertantul/asociatii sau subcontractorii ce vor executa lucrarile specifice detin autorizarile necesare, nefiind necesar ca toti membrii asocierii sa fie autorizati.3. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestiao sa prezinte la semnarea contractului de achizitie publica, un contractdin care trebuie sa reiasa obligativitatea mentinerii consortiului pe toata perioada executiei lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 5.700.000 leib.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil/alte documente justificative) inregistrate potrivit legii. Autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte. Pentru alte monede decat euro, valorile Cifrei de Afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.c.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatiaeconomica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica, data in fata unui notar sau unei autoritati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat la nivelul unui contract maxim trei contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulate a fost de minim 4.282.793 lei.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru contractele ce au fost incheiate in alta moneda decat lei, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat/subcontractantii dupa caz, trebuie sa dispuna de: ExcavatorBuldozerTrailerMacaraIncarcarcator frontalVibrocompactorAutobetonieraPompa submersibilaConvertizor suduraGrup generatorTractorCisternaSe vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing/angajament/ declaratii pe proprie raspundere sau orice altfel de documente)Se vor prezenta documente contabile (fise mijloc fix, contracte de leasing, contractede inchiriere, declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fisa mijloc fix / alte documente justificative din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul din care sa reiese faptul ca aceste utilaje sunt functionale si pot fi inchiriate/puse la dispozitie).Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? studii superioare sau studii medii ;
- Responsabil tehniccu executia (RTE) atestat pentru executia lucrarilor- Responsabil tehnic cu executia atestat ANRE in domeniul instalatii electrice conform Ordin nr. 11/2013, art. 1 alin. (3), art. 6 alin. (2) pentru efectuarea instalatiilor electrice si a montarii postului de transformare in statia de punere sub presiune;
-Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cu atestat SSM, cu experienta profesionala in domeniu;
-Responsabil de mediu atestat, cu experienta profesionala in domeniu.Pt fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea calificarilor necesare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente care sa probeze experienta similara a persoanelor cheie cum ar fi recomandari de la beneficarii anteriori, fisa postului, contract individual de munca din care sa reiasa ca a indeplinit activitatea pentru care a fost inclus in cadrul proiectului, etc., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna Formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. Incazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: -Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventual inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre Op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea la data depunerii ofertei unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseleinvocate.Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertanutl castigator va face parte integranta a contractului de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheia.Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer