Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare si retehnologizare OUAI SADOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 355017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: O.U.A.I.SADOVA
Numar invitatie: 355017/23.10.2013
Denumire contract: Modernizare si retehnologizare OUAI SADOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I.SADOVACod fiscal: 13949628, Adresa: SADOVA, Sadova, Telefon: +40 768978668, Fax: +40 768978668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sadova, Localitatea Sadova, strada Principala nr. 1026 judetul Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sadova, Localitatea Sadova, strada Principala nr. 1026 judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si retehnologizare OUAI SADOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistemul de irigatii OUAI Sadova din amenajarea de irigatii Sadova-Corabia este prevazut cu statii de punere sub presiune, iar reteaua hidrotehnica cu conducte ingropate. Statiile de pompare sunt amplasate pe canalele W4(SPP6), W4N(SPP4, SPP5, SPP6, W5(SPP4 , SPP5, SPP6) W6(SPP2, SPP3, SPP4). Se propune reabilitarea unui numar de 6 statii dupa cum urmeaza: SPP3/W6, SPP5/W5, SPP4/W5, SPP4/W4N, SPP5/W5N, SPP6/W4N.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 332, 326 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 66.646 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO23BRDE170SV91777311700 deschis la BRD GSG Suc Craiova, judetul Dolj, CUI 13949628Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.112lei din garantia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul total al contractului fara TVA (proiectare si executie). Garantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1. Tulitu Costel - Presedinte2. Caramaliu Lian Cristian - Director3. Cioroianu Elena - Contabil5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: *Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. PrezentareCertificat constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Prezentare Certificatul de atestare in proiectarea lucrarilor de Imbunatatiri Funciare conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de Imbunatatiri Funciare, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009 in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atestat ANRE persoane juridice tip A, B (pentru proiectare si executie)Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: *Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.*Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim: 6.664.652 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de: 833.000 lei pe o perioada de 3 luni, conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie al contractului este de 12 luni.Documente angajante eliberate de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExp similara un contract de executie avand ca obiect reabilitare statii de pompare si conducte principale de natura si complexitate similara lucrarii licitate in valoare minima totala de 3.267.363 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Exp similara pt proiectare minim o lucrare de reabilitare statii de pompare si conducte principale de natura si complexitate similara lucrarii licitate in valoare minima de 64.963 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 3.332.326 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate)., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: -copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective sau copie dupa pv de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor sau recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie si proiectare: Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/serviciiOfert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing etc), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indeplinirea contractului: - 1 sef santier ing profil tehnic- 1 sef punct lucru ing Imbunatatiri Funciare- 1 responsabil tehnic cu executia domeniul VII Constructii pentru Imbunatatiri Funciare- 1 electrician autorizat ANRE gr II B- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile montaj utilaje, amenajari hidrotehnice, produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire)Nivel minim pt proiectare: - 1 ing profil electric autorizat ANRE gr II A-1 ing Imbunatatiri Funciare-verificator tehnic domeniul A9, B7, D7 - care sa nu fi participat la elaborarea proiectului, Continuare cerinta 2Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? cv-urile personalului propus in original semnate si datate;? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor pt. specialisti.? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 3Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 3in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
10
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
Componenta tehnica
20
Descriere: Identificare, descriere si argumentare riscuri
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer