Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare si retehnologizare pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii ?Calafat-Bailesti? judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 356567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: F.O.U.A.I Calafat Bailesti
Numar invitatie: 356567/16.12.2013
Denumire contract: Modernizare si retehnologizare pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii ?Calafat-Bailesti? judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialF.O.U.A.I Calafat BailestiCod fiscal: RO27434125, Adresa: Motatei Nr2063, Motatei, Telefon: +40 766640591, Fax: +40 251326331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Motatei Nr.2063, Comuna Motatei, judetul Dolj Romania, cod postal: 207415, telefon: +40 766640591, fax: +40 251326331, persoana de contact: Mihai Bogdan Stancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Motatei Nr. 2063, Comuna Motatei, Judetul DoljRomania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si retehnologizare pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii ?Calafat-Bailesti? judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari care are ca obiect Modernizare si retehnologizare pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii ?Calafat-Bailesti? judetul Dolj conform Proiect Tehnica) Investitia de baza = 3.606.046 lei; b) Organizare de santier = 70.964 lei; c)diverse si neprevazute9, 44 % reprezentand 347.112 lei; d) Probe tehnologice si teste = 52.714 lei
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 076, 836 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? si se va exprima printr-un numar fix de zilecare se va raporta la data limita de primire a ofertelor.- modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alineatul (1) din H.G. nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma aferenta, conform art. 278^1) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006., respectiv suma de 7.856, 84 lei.Date pentru constituirea garantiei de participare: in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO72BRDE170SV65053801700 deschis la BRD GSG CalafatIMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii AP/IP in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 alin (2) din HG nr. 925/2006, actualizata.Garantia de buna executie se va constitui in oricare din formele de la art. 90 alin (1) ? (3), in termen de maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, a sumei corespunzatoare a 1% din valoarea contractului fara TVA.Ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Pentru atingerea sumei corespunzatoare procentului de 10% stabilit, autoritatea contractanta va efectua retineri succesive din situatiile de plata lunare intr-un procent ce se va stabili la contractare conform prevederilor art. 90, alin 3 din HG 925/2006Garantia de buna executie este purtatoare de dobanda in favoarea executantului si poate fi scoasa numai cu 2 (doua) semnaturi (executant si autoritate contractanta). Contractul intra in vigoare dupa depunerea garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie, conform art.92 din HG 925/2006, astfel: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale. Se va prezentaFormularul DACC2. Angajament privind executarea contractuluiin conditiile impuse prin documentatia de atribuire si a cerintelor legale aplicabile. Se va prezentaFormularul nr. 13. Certificat de cazier judiciar al operatorului economic / ofertantului . Documentulse va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea, ,conform cu originalul?.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezentaFormularul nr. 2A5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv. Se vaprezenta Formularul 2B inclusiv de catre subcontractanti si de catre terti sustinatori.Lista personalului de conducere, din cadrul FOUAI, care detine functii de decizie: - STANCU Bogdan Mihai ? CNP 1750101163200 Presedinte FOUAI ?Calafat-Bailesti?- MARGELU Razvan ?CNP 1800909160092 Director FOUAI ?Calafat-Bailesti?- VELICA Floarea ? CNP 2560608162141 Contabil FOUAI ?Calafat-Bailesti?6. Declaratie privind eligibilitatea. Se va prezenta Formularul nr. 12Ainclusiv de catre tertul sustinator (atunci cand este cazul)7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezentaFormularul nr. 12B8. Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. Se va prezentaFormularul nr. 12C9. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de Statsi Local din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul Local si de Stat, formular tip.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente edificatoare de natura celor enuntate anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru care este posibil legal obtinerea certificatului.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali sidomeniile de acivitate/ coduri CAEN. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?.Autoritatea Contractanta poate solicita operatorului economic selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire.Prezentare atestat ANREpersoanejuridice, tip B (executie) in copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straineOperatoriieconomici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani 2010 , 2011 si 2012 in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate., 2. Declaratie privind cifra de afaceri globalaPrezentarea fisei de informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala cu 7.400.000 lei (exclusiv TVA).Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului .In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor cifra medie de afaceri se considera indeplinita pentru 50% din cerinta respectiv3.700.000 lei (exclusiv TVA)., 3. Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii , in valoare de 700.300 lei , pentru o perioada de 3 luni. Documente angajante eliberate de banci sau alte institutii financiare din care sa rezulte indeplinirea cerintei., 4. Tert sustinator (daca este cazul)
In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 ) si d), art. 69 ^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante din care sa rezulte aceasta.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care va rezulta cel putin urmatoarele: - Faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- Comunicarile dintre autoritatea contractanta si membri asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei.In cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare platile efecuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de liderul asociatiei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inaceptabile., 2. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se solicita prezentarea Formularului nr. 12 G si anexei acestuia. Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile dateIn cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ?Fara subcontractanti?.Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 9 % (in expimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze Formularul IG_CA - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri /? si sa prezinte documentele de eligibilitate., 3. Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, aceasta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentificata, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute de HG nr. 925/2006. Persoana care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a) litera c ^ 1) silitera d); art. 69 ^ 1 din OUG nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractului de achizitie publica., 4. Experienta similara
Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca suma valorilor/cantitatilor de lucrari executate la nivelul unui singur contract delucrari similare , incluse in documentul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare de 3.600.000 lei., 5. Informatii / dovezi privind experienta similara
Experienta similara printr-un contract de executie de natura si complexitatea lucrarii din prezentul proiect cu o valoarede cel putin 3.600.000 lei fara TVA, executat in ultimii 5 ani.
Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu au experienta similara solicitata (prin nedepunerea de dovezi in oferta), nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care primesc referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., 6.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) de utilaje si mijloace de transport cel putin al tipurilor/ cerintelor tehnice precizate in proiectul tehnic in formularele C8 si C9., 7. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Personal tehnic minimal, necesar pentru realizarea lucrarilorSef santier ? inginer profil tehnic;Sef punct de lucru ? inginer construtii -imbunatatiri funciareResponsabil tehnic cu executia (RTE) dom. VII Constructii pentru imbunatatiri funciare ;Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice;Responsabil calitate (CQ) ;Minim 1 Electrician autorizat ANRE minim gradulII BCoordonator SSM santier constructiiResponsabil cu Managementul de Mediu pe santierDovedirea indeplinirii acestei cerinte, se face cu: 1. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere;2. Lista cu personalul tehnic necesar pentru realizarea lucrarilor;3. copii lizibile, semnate si stampilate cu mentiunea , ,conform cu originalul? dupa : -diplomele de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata-atestate, autorizatii cu viza valabila la date limita de depunerea ofertei;
- extras REVISALsau contract de prestari servicii in copie ?conform cu originalul?4. CV ? original;5. Declaratie de disponibilitate pentru perioada de executie a lucrarii. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, pentru categoriile de lucrari/ domeniile care seexecuta in cadrul prezentului contract, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 (ISO 9001:2008), sau echivalent in copie lizibila, semnata si stampilata cu mentiunea , ,conform cu originalul?, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, pentru categoriile de lucrari/ domeniile care seexecuta in cadrul prezentului contract, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent in copie lizibila, semnata si stampilata cu mentiunea , ,conform cu originalul?, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii, pe toata durata de indeplinire a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer