Achizitie publica - MODERNIZARE SI RK SEDIU JUDECATORIA SIGHISOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 326929
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326929/16.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI RK SEDIU JUDECATORIA SIGHISOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MURESCod fiscal: 4323110, Adresa: str.Bolyai nr.30, Targu Mures, Telefon: 0265-260323, Fax: 0265-260323
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Bolyai nr.30, Targu Mures, Romania, cod postal: 540067, telefon: +40 0265260323, fax: +40 0265250858, persoana de contact: Guztav Virlics
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Departamentul economic finciar-administrativ al Tribunalului Mures camera 27 parter in cladirea Curtii de Apel Tg.Mures str.Justitiei nr.1 mun.Tg.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI RK SEDIU JUDECATORIA SIGHISOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE SI RK SEDIU JUDECATORIA SIGHISOARA, cu respectare proiectului tehnic si a caietelor de sarcini
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 63.000 lei , se va prezentasub forma unui instrument de garantare in original se va folosi ca model Form. nr.3 in favoarea Tribunalului Mures, prin ordin de plata contul nr. RO47TREZ4765005XXX000208 deschis laTrezoreriaTg Mures aceasta se va constituiin conformitate cuart. 86H.G. nr. 925/2006, in cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a este egala cu 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asociatiei.Ofertele care nu sunt insotitede dovada constituirii garantiei de participarevor fi respinse. Restituirea se facein baza cererii Form.23conformOUG 34/2006. In cazul in care un ofertant , nemultumit de rezultatul atribuirii procedurii, contesta rezultatul la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta din urma respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, suma de 6.929, 99 lei in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278.1 lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, va fi de 10 %din pretulcontractului, fara TVA, se va constitui prin retineri succesive din situatiile lunare de plata. Prestatorul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trez. conform HG nr. 1045/2011 pentru modificarea art. 90 al.2 din HG nr. 925/2006, Suma initialasa fie 1% din pretul contractului . Autoritatea contractanta va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat.Garantia de buna executi se va restitui conform art. 92 alin. 2 din HG 925/2006. IMM ?urile care fac dovadaprin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, pot constitui garantia buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica prevederile art.16 alin (2) din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Form.4 Se va completare si prezenta Certificatul? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform O. 314/2010. b) Declaratie privind eligibilitatea Form. nr. 5Se va completa si prezenta Declaratia sicazierul judiciar sau a certificatele echivalente emise de autorit. Jud. din tara din care provine ofertantul. In situatia in care din doc. prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.c) Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006Form. 6 Daca un grup de op. Ec. depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (ex.: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit. Adm.-teritoriale pe raza careia op. ec. isi are sediul social, certificat fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al Unit. Adm.-Terit. pe raza careia op. Ec. isi are sediul social.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie conform cu originalul, in conformitate cu ordinul 509/2011 al ANRMAP.In sit. in care din doc. prezent. reiese ca ofert. se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Ofer. depuse de catre op.ec. care au cu restante catre bug. local sau bug. de stat neachitate la data deschid. ofertelor vor fi excluse .AC isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autorit. competente ce emit doc. de natura celor prevazuteinForm. 6.c) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr.7Se va completa si prezentaDeclaratiaprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Pers. care detin functii de decizie in cadrul Trib. Mures sunt: Deaconescu Sonia , presedinte si Suteu Dana manag. ec., comisia de evaluare Virlics Gustav, presedinte, Petre Laura expert, Sipos Ecaterina specialist IT. a) Certificatul constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid. Ofert. Orig. sauxerocopie certificata pentru conform. cu orig. , cu semnatura si stampila. In sit. in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certific. constatator in copie, la solicit. AC inainte de transmit. comunicarii privind rezultatul proced. va prezenta certificatul constatator inorig. sau copie legalizata.Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Atentie! Ofert. este obligat sa informeze AC despre orice modificare cu privire la sit. certificate prin doc. solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucr.de la producerea lor sau, de la luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg. ori apartenenta d.p.v. pofesional, inconform. cu preved. legale din tara in care ofert.este rezident, legalizate si traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc.de natura celor mai sus mentionate sau respectivele doc. nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, AC are obligatia de a accepta o decl. pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la aceasta, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati admin. sau judiciare sau a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens.Toate doc. oficiale depuse de pers. jurid. straine, precum si doc. depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre op. Ec. romani, vor fi prezen. in orig. sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate de catre traducatori autorizati.Toate certific. depuse trebuie sa fie in mod obligatoriuvalabile la data deschiderii doc. de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte obligatorii1) Valoarea minimaa cifrei medii de afaceri din activitatea de constructii , pe ultimii 3 ani este de6.300.000 lei .Se va prezenta bilant contabil sau alte documente vizate de administratia financiara, la data de: 31.12.2008, 31.12.2009 si31.12.2010? in copie ?conform cu originalul?, Informatii privindprincipalii indicatori economico-financiari (riscul de firma)Cerinta obligatorie: Active circulante/Datorii curente x 100 = 100% -Formular nr.9, Informatii privind capacitatea ofertantului sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru sustinerea si executarea lucrarilor: Cerinta obligatorie: , Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinta obligatorie: a) Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Form.10 Se va prezenta decl. insotita de certificari de buna executie pt cele mai import. lucrari, care vor contine valori, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati.Orice decl. referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de o recomandarea din partea beneficiarului., Cerinta: Exprienta similara: incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani de lucrari de constructii si amenajari la cladiri monumente istoricein valoare de 3.000.000 RON., Cerinta obligatorie Informatii privindcapacitatea tehnica c) Declaratie privind dotari tehnice specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, statii de betoane, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul/candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Form.12. Se vor specifica dotariletehnice specifice, utilajele, echip. tehnice, mijloacele de transp, statii de betoane, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul/candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contract., Informatii privind capacitatea profesionalaCerinte obligatorii: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniForm. 13 Aceasta declaratie va contine informatii privind nr. mediu al pers. angajat, asig. cu pers. de specialitatepentru efectuarea luc. de reparatii la cladiri, monumente istorice , nr si pregatirea cadrelor de cond. precum si pers. responsabile direct de indeplinirea contractului. Pt ultima categ. de pers. se va prezenta si C.V.Pers. implicat in exec. lucrarilor trebuie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente.Pt responsabilul tehnic cu executia se vor atasa: copie dupa atestat si copia dupa legitimatia MDRT din care sa rezulte valabilitatea acesteia., Informatii privind asociatii / subcontractantiiCerinte obligatorii asociati: a) Acord de asociere Form. 14Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului.. In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatori economici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele de la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asociere de mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asociereainainte de semnarea contractului, Cerinte obligatorii subcontractantiSe solicita complet.Lista cu subcontractantiiForm.15 Acordul de subcontractare Form. 16Ofert.are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din val. contract. de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora.Atunci cand, pentru indeplinirea contract. de lucrari, nu este necesara subcontractarea, in cadrul Form 15 se va face precizarea?Nu este cazul? In conform. cu preved. art.11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt eventualii subcontractantideclarati , se iau in considerare resursele mat. si umane pt partea lor de implicare in contract, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens., Informatii privind terii sustinatoriCerinte obligatoriiIn conf. cu preved. art. 190, alin (2) din HG 34/2006, in cazul in care of. isi demonstreaza cap. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers. atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat. resursele tehnice si profesionale invocate va prezenta Form. 17Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de op. ec, Form.18 si Form.19Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. Pers. care asigura sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale vaprezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit. a) , c1) si d) conf. art. 19 si art.20 din L279/2011privind modificarea si completarea OUG 34/2006.De asemenea, op. ec tert sustinator tehnic si profesional are o, Informatii privindcapacitatea tehnica sau profsionalaIn conf. cu preved. art. 190, alin (2) din HG 34/2006, in cazul in care of. isi demonstreaza cap. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers. atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat. resursele tehnice si profesionale invocate va prezenta Form. 17Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de op. ec, Form.18 si Form.19Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. Pers. care asigura sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale vaprezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit. a) , c1) si d) conf. art. 19 si art.20 din L279/2011privind modificarea si completarea OUG 34/2006.De asemenea, op. ec tert sustinator tehnic si profesional are obli Standarde de asigurare a calitatii.Solicitat DOSAR DE PREZENTARE A SISTEMULUI DE CONDUCERE SI DE ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR PROPUS PENTRU REALIZAREA CONTRACTULUI, cu respectarea dispozitiilor Legii nr.10/1995, precum si a tuturor reglem. legale, in vigoare.In cazul unei asoc., aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei. Ofert. va prezent. Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, . respectiv ISO 9001. Se va prezenta planul de management al calitatii pentru realizarea lucrarilor ce fac obiect. prez.contract . Acest plan va contine: sistemul de manag. al calitatii specific pe lucrare, organigrama cu pers. calificat atribuit lucrarii, planul de verificare si incercari , planul de calitate , si procedurile tehnice de executie a lucrarilor, Informatii privindPlanul de Management al MediuluiSolicitat Planul de Management al Mediului ca aplicare a Sistemului Ofertantului pentru Managementul Mediului, la conditiile contractuale specifice, impreuna cu dovada certificarii acestui sistem - ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: - pentru cel mai scazut dintre pretul ofertelor se acorda punctajul maxim Pmax alocat factorului de evaluare respectiv ? 70 de puncte;
Perioada de garantie acordata
30
Descriere: Perioada de garantie pentru lucrare se va exprima in luni. Durata de garantie a lucrarilor minimacceptata este de 24 luni. Ofertarea unei durate de garant. mica de 24 luni duce la declararea ofertei ca neconforma. Durata maxim realista acceptata este de 60 luni. Peste aceasta durata oferta nu va puncatat suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contactanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 14:39