Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI SECURIZARE PUNCT ENEL DEVA


Detaliu pentru invitatia numarul 347113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Enel Energie
Numar invitatie: 347113/21.05.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SI SECURIZARE PUNCT ENEL DEVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEnel EnergieCod fiscal: 22000460, Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0372115089, Fax: 0372871908
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0372115081, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Violeta PESTE, SERV. ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI SECURIZARE PUNCT ENEL DEVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.C. ENEL ENERGIE S.A. doreste ca spatiile in care isi desfasoara activitatea, situate la parterul unui bloc din orasul DEVA, sa fie securizate si modernizate la standardele ENEL, necesare desfasurarii activitatilor specifice in bune conditii.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 230.509, 00 lei (fara T.V.A.) si Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (21) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) este 16.525, 00 lei (fara T.V.A.), astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: 3.500 RON/1.750 RON pt I.M.M. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original;O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL ENERGIE Cod IBAN RO54CITI0000000725071019, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datelede la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. a).Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 25.04.2013 1 euro = 4, 3557 lei;
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului, fara TVA.2.Perioada pt care se constituie garantia este de 24 luni.3.Modul de constituire a garantiei: a) prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in max. 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea contractului de achizitie publica, intr-un cont de garantie bancara de buna executie, urmand ca pe parcursul indeplinirii contractului, Autoritatea Contractanta sa alimentez acest cont pana la cuantumul stabilit. Avand in vedere ca AutoritateaContractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractelor se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 ref. la achitarea in conturile benef. deschise la Trezoreria de Stat. b)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract, cu respectarea HGR925/2006 (actualizata la zi) art. 86 alin. (2)-(4).3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizata la zi) - Formularul F2-3;Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Director Achizitii - Cosmin TROFIN- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN- Presedinte Comisie de evaluare - Violeta PESTE- Membru Comisie de evaluare - Adina-Daniela TUDORAN- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU- Membru Comisie de evaluare -Daniela SARBU- Membru Comisie de evaluare - Adina Georgiana ALEXEFormularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus tb sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".2)Sa detina licenta pentru activitatile de proiectare, de instalare si de intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora, eliberata de Inspectoratul judetean de Politie sau Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti dupa caz, cf. Legii 333/2003, cu modificarile si completarile la zi si HG 301/2012-Norme metodologice;3)Sa detina autorizare IGSU pentru executia sistemelor si instalatiilor de detectie si avertizare incendiu conform Legii 307/2006 si Ordinul MAI/IGSU 701/2009;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) tb sa fie minim 460.000 ron (230.000 ron - pt. I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006(actualizata la zi).Se va prezenta Formularul F3.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 -1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011. Aceasta lista va fi insotita de maxim doua document prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare obiectului contractului, in valoare cumulata de cel putin 185.000 ron, fara T.V.A.Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale sau certificari de buna executie, etc., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului.Personalul/organismul tehnic de specialitate tb sa fie calificat in domeniile aferente obiectivului de investitii (inclusiv electrician autorizat gr.II ANRE, conform Ordin 90-2009).Se va prezenta Formularul F6, Documente doveditoare pt electrician autorizat gr.II ANRE, CV-uri cu diplome atasate pt personalul tehnic necesar executarii lucrarii;, Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.Se va prezenta CV persoana responsabila SSM., Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) tb prezentate de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte si subcontractanti. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la data limita de deschidere a ofertelor.Se va prezenta Formularul F21., Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora.3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora.4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;Se va prezenta Formularul F8., Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini, pe intreaga durata de derulare a contractului. Pentru resurseletehnice inchiriate, ofertantul castigator va transmite in 5 zile lucratoare de lacomunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare.Se va prezenta Formularul F7., Sa faca dovada faptului ca detine analizor de tip DTX pentru testele dinamice la curentii slabi si sa detina Certificat de Omologare Metrologica si Buletin de etalonare metrologica valabil pentru acest aparat. Persoana care va face masuratorile trebuie sa aiba un document care sa ateste ca aabsolvit un curs pentru utilizarea acestuia.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care estesolicitata autorizarea respectiva.Se vor prezenta documente doveditoare. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008.Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care seatesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organismde certificare., Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura incare probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer