Achizitie publica - Modernizare si securizare sediu Lugoj, situat in str. Memorandumului nr. 2, Jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 333957
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333957/20.08.2012
Denumire contract: Modernizare si securizare sediu Lugoj, situat in str. Memorandumului nr. 2, Jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065072, fax: +40 372871911, persoana de contact: Mihaela LEFTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Serviciul Achizitii Distributie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si securizare sediu Lugoj, situat in str. Memorandumului nr. 2, Jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare si securizare sediu Lugoj, situat in str. Memorandumului nr. 2, Jud. TimisValoarea estimata fara TVA: intre 433.066 lei si 480.154 lei. Valoarea de 433.066 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor evalua si elabora ofertele), iar valoarea de 480.154 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 252 lit. K din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar partic: 8.600 lei/4.300 lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank ROMANIA; Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM (daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a contractului-suma: 4.213, 06 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5% ptIMM)din val contr fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata contr la care se adauga per de gar a lucr de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: - prin retineri succesive din fact prezentate; Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca «?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau- Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau- Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: F2-1- Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: F2-2- Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director Achizitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achizitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Mihaela Lefter-Responsabil cu derularea contractului- Aniko Blejan-Aprobare buget: Giuseppe Fanizzi Director General Enel Distributie BanatFormularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: F2-45)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Pers jurid straine: Documente care dovedesc o forma de inregistr ca persoana juridica, in conform cu prev legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestat emis de ANRE tip B pentru: ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?;Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva3)Conform L333/2003 este necesar prezentarea urmatoarelor : Licenta pentru activitatea de instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei eliberate de IGP. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul- daca este cazul- detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva4)Autorizatie/Certificat de atestare pentru activitatea de instalare si intretinere a sistemelor de detectie si avertizare incendiu eliberate de IGSU. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul -daca este cazul- detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 866.132 lei fara TVA (433.066 lei fara TVA ? IMM-uri)- bilantul contabil aferent 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3 ani financ incheiat(2009, 2010, 2011)- Declaratie privind cifra de afaceri globala; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro= 4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari, care va cuprinde lucrari de natura similara realizate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un nr maxim de 3 documente, prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 433.066 lei, fara TVA. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari(aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului etc, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.indicarea persoanei responsabile pe tema SM;prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca-F6, Decl care contine inform privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere, Informatii privind subcontractantii- In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate., Inform privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc. Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte. In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol.cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului)- Formular F6-1 Inform priv asig calitatii in conform cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Inform priv asig protectiei mediului ? pe care op econ le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 16:30