Achizitie publica - Modernizare sistem colectare ape reziduale
Detaliu pentru invitatia numarul 320721
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320721/29.02.2012
Denumire contract: Modernizare sistem colectare ape reziduale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor NR.23, Tg-Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402172, fax: +40 265306340, persoana de contact: Claudiu Roiban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures, Serviciul Contracte, str. Salcimilor nr.23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem colectare ape reziduale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare sistem colectare ape reziduale in structurile Galateni, Ghinesti-Trei Sate, Zau-Saulia, Sarmasel, Acatari
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 783, 091.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :15.600 lei (art.86 din HG925/2006, Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 9 ), in original.Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei. d. Numerar depus la casieria unitatii.cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures. Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netranparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de gantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune de asemenea copie la vedere ). La sedinta de deschidere lipsa acestora de pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin3 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de latermen limita primire oferte. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de: 4.563, 09 lei
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art.90 din HG 925/2006-actualizata dupa cum urmeaza : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi, dupa cum urmeaza: Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular2). Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006(formular3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 ( Marcel Budan -Director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg-Mures, Pantelimon Avram-presedinte comisie )( formular 4)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010(formular 5) Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul 6, Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul 7Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 5 ani a unui contract(partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul) de executie lucrari similare care are o valoare egala sau mai mare decat 200.000 lei echivalent 45.973, 85 euro.( 1 euro =4, 3505 lei curs BNR la data de 07.12.2011 )Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul..In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Formularul 8., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 9., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 10.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatiiisi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul de asociatie este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocieriipentru indeplinirea contractului. Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asocieresi partea fiecaruia din contract pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Societatile ofertante vor face dovada existentei unui Responsabil Tehnic cu Executia autorizat MEC MA( lucrari de constructii ) ? cod de clasificare CAEN grupa 062 sau CA 11 conform legii 440/2002 privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinul MECMA nr.364/2010 pentru aprobarea regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu executia si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale., Societatile ofertante vor prezenta autorizatie pentru Executie A.N.R.E. tip EP ( activitate ? colectoare de gaz, instalatii tehnologice la sonde ) ? conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisa de date si Caietul de Sarcini sunt atasate prezentei Invitatii de Participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 08:10