Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare sistem de alimentare cu apa in cartierele Stefanesti si Nicolae Balcescu


Detaliu pentru invitatia numarul 336349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS VOLUNTARI
Numar invitatie: 336349/28.09.2012
Denumire contract: Modernizare sistem de alimentare cu apa in cartierele Stefanesti si Nicolae Balcescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS VOLUNTARICod fiscal: 4283481, Adresa: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Telefon: 021270.4770, Fax: 021270.4644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 314036118, fax: +40 212704644, persoana de contact: Carmen Mariana Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem de alimentare cu apa in cartierele Stefanesti si Nicolae Balcescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in modernizarea sistemului de alimentare cu apa din cartierele Stefanesti si Nicolae Balcescu prin executia de noi foraje de medie si mare adancime, rezervoare de inmagazinare, statie de pompare, realizarea retelelor de distributie, montarea de hidranti de incendii.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 589, 703.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 91.794 lei, valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma 8.018 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.neincadr.art.180; Decl. neincadr.art.181; Decl.neincadr. art.69^1; Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Iordache Cristina - SECRETAR, Simion Eugen- DIRECTOR ECONOMIC, Barbu Mihai, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Constantin Niculae, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Iordache Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin, Peia Ninel, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Georgescu Carmen, Stelniceanu Dragos, Toma Florentina, Mitroi Cristinel, Dumitru Mariana, Julea Ana, Niculae Nicoleta, Gaina Nelu, Preda Florin, Preda Mircea, Dorobantu Nicu, Nica Florin ? angajati ai autoritatii contractante.Fiecare ofertant individual, ofertant asociat sau tert este obligat sa prezinte aceste documente;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta;Certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevderile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d). In cazul unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, care sa fie cel putin egala sau mai mare de 9.100.000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR/BCE aferent fiecarui an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri., In vederea sustinerii financiare a lucrarii pentru o perioada de 3 (trei) luni, sa faca dovada detinerii unor resurse reale, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare disponibile la momentul depunerii ofertelor, pentru suma de 382.475 lei., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a a executat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de lucrari similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare desuma de 4.352.000 lei. Sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii de proiectare similare cu o valoare cumulate cel putin egala cu suma de 179.000 lei. Se vor completa Formularul 6 - Lucrari executate in ultimii 5 ani; Formularul 7 - Experienta similara; Formularul 8 - Recomandari. Pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara vor fi prezentate p.v. de receptie si recomandare., Dotari - Lista cu utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Documente de confirmare : documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectivului contractului. Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii a cel putin a urmatoarelor utilaje/echipamente: instalatie de foraj pentru minimum 220m, excavator cu picon, buldoexcavator ? 2 buc, autocamioane -3 buc, aparat de sudura PEID electrofuziune ? 3 buc, generator curent ? 3 buc, masina de taiat asfalt (freza) ? 3 buc, incarcator frontal, utilaj pentru executia forajelor orizontale, automacara cu sarcina minim 16t, pompa epuisment ? 2 buc, electrocompresor verificare etanseitate si presiune conducte, mai compactor., Informatii privind capacitatea profesionala: Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului, in special pentru asigurarea controlului calitatii: sef de proiect, inginer proiectant, inginer proiectant structuri, sef de santier, inginer instalatii hidrotehnice, RTE, responsabil SSM, responsabil CQ.a) Studii: superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniu b) Experienta profesionala relevanta - cel putin 3 ani in specialitate.?CV-Formular Europass;?Declaratie de disponibilitate?Formular nr. 13?Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul?Diplome de studii?Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/recomandari orice alt document probant.Pentru RTE este suficienta prezentarea atestatului, iar pentru CQ decizia de numire.NOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE., Certificat ISO 14001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul financiar se calculeaza astfel : pentru oferta cu pretul cel mai scazut se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 50 de puncte; pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula : Pn = (Pret minim / pret n) x 50, unde Pn-punctajul financiar pentru oferta n; Pret n = pretul ofertei n; Pret minim - cel mai mic pret din toate ofertele
Durata de executie
15
Descriere: Punctajul pentru durata de executie se calculeaza astfel : Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte; pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula : Pn=(Durata minima / Durata n) x 15, unde Pn-punctajul pentru oferta n; Durata n - durata ofertei n; Durata minima - cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele. Durata de executie se calculeaza in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de executie depaseste 36 de luni. Nu vor fi punctate cuplimentar ofertele cu o durata de executie mai mica de 30 de luni calendaristice.
Durata de garantie
15
Descriere: Punctajul pentru durata de garantie se calculeaza astfel : Pentru oferta cu cea mai mare durata de garantie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula : Pn=(Durata n / Durata maxima) x 15, unde : Pn-punctajul pentru oferta n; Durata n - durata ofertei n; Durata maxima - cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele. Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse a caror durata de garantie este mai mica de 24 de luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 60 de luni calendaristice
Analiza pretului de cost al apei
20
Descriere: Punctajul pentru analiza pretului de cost al apei se calculeaza astfel : Pentru pretul cel mai scazut se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula : Pn= (Pret cost minim / Pret cost n) x 20, unde : Pn = punctaj oferta n; Pret cost n - pretul de cost al ofertei n; Pret minim - cel mai mic pret de cost dintre toate ofertele
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line SEAP ; partea desenata a proiectului poate fi ridicata de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer