Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU CALDURA SI APA CALDA PT 71


Detaliu pentru invitatia numarul 307073
Autoritate contractanta
MUNICIPIULGIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4852455
Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu
Telefon: 0246213588
Fax: 0246213747
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU CALDURA SI APA CALDA PT 71
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232142-9 - Lucrari de constructii de statii de transfer termic (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU CALDURA SI APA CALDA PT 71
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.07.2011 17:07
Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI GIURGIU, SOS BUCURESTI NR49-51, GIURGIU
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI GIURGIU, SOS BUCURESTI NR49-51, GIURGIU, SALA PARTER
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 745, 490 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligib;Decl. neincadr. art. 181;Decl. particip. proced;certif. constat;certif. taxe imp. stat/locale;certif. inregistr;inf. gen.;ult.bilant;ult balanta;cifra med.afaceri pe ultimii3 ani-min. 1.490.000 lei;dovada ca ofertantul are capac. de a sustine fin. lucrarea pt. 100% din val. ofertei inclusiv TVA, pe o per. de 12 luni; decl. lucrari executate ultimii 5 ani; executia si finalizarea unei lucr in ultm 5 ani a carui val sa fie egala cu min 745.400 lei fara TVA;recomandari; pv receptie;inf. pers. tehnic;inf.privind resursele tehnice: decl. ref la utilaje, inf.privind protectia mediului si a muncii; ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001 SA 8000;garant.part.-14.900 lei.;
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ACCESIBILA IN SEAPGARANTIA DE PARTICIPARE 14.900 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer