Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare sistem de avertizare - alarmare


Detaliu pentru invitatia numarul 313593
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizare sistem de avertizare - alarmare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 35121700-5 - Sisteme de alarma (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: -sirena electronica de 1.200 W ( 8 goarne) = 46.000 lei x 2 buc. = 92.000 lei;Sirenele electronice trebuie sa fie compatibile cu centrala de alarmare existenta , de tip CONCENTRATOR CSEC.-stalp confectie metalica zincata, inclusiv fundatia din beton = 17.000 lei x 2 buc. = 34.000 lei;
-documentatie proiectare= 7.000 lei;
-antena paratrasnet = 9.000 x 2 buc. = 18.000 lei ;TOTAL = 151.000 leifara TVA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 09:33
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Piatra Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Piatra Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, corp nou, parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 151, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Eligibilitatea, Calitatea de participant la procedura, Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69 indice 1 /O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Certificate de atestare fiscale de plata a datoriilor la bugetul local si de stat , Certificat constatator , CUI, Informatii generale; blilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -min. 300.000 lei, lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani, minim 1 contract cu o valoare de minim 90.000 lei, Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, subcontractantii/asocierea.SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, certificat conformitate, Garantia de participare ? 1.600 RONGarantia de buna executie ? 5% din pretul contractului fara TVA
întreaga documentatie este publicata pe SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata contractului
15
Descriere: a) pentrudurata minima, se acorda 15 puncte;b) pentru alta durata, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = [durata minima /durata(n)] x 15c) pentru o durata maimare de3 luni, oferta va fi declarata neconforma.Durata contractului includefurnizare echipamament si montaj, inclusiv stalpi.
durata de interventie, din momentul anuntarii defectiunii
15
Descriere: a) pentru durata de interventieminima, se acorda 15 puncte;b) pentru alt termen de interventie, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = [durata minima /durata(n)] x 15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer