Achizitie publica - Modernizare sistem de incalzire la sediul Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 335518
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335518/17.09.2012
Denumire contract: Modernizare sistem de incalzire la sediulInspectoratului de Politie al Judetului Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4547109, Adresa: Str.TRAIAN Nr.27, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264401093, Fax: +40 264401093
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem de incalzire la sediulInspectoratului de Politie al Judetului Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie se desfasoara cu scopul modernizarii sistemului de incalzire de la sediului Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj din Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 27.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 835, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :16700 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire cel mai tarziu pina la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aut.contr. are dreptul de a retine garantia de particip.ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 lit.?b?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4615, 93 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec. a contractului reprezinta 10% din val.contractului, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modif. si complet.ult.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, cu modif. si complet. ult., garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.Incadrarea in situatiile art. 180 din OUG 34/2006, completata si modificata, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2.Incadrarea in situatiile art. 181 din OUG 34/2006, completata si modificata, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;3) Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Dl. Chestor principal de politie Toba Petre, Inspector general al IGPR, ordonator de credite, aproba bugetul- Dl. Chestor de politie Dr. Pacurar Ioan, Sef al Inspectoratului;
- Dl. Comisar sef de politie Pintea Cristian, adjunct al Sefului Inspectoratului ;
- Dl. Comisar sef de politie Muresan Alexandru, adjunct al Sefului Inspectoratului ;
- Dl. Comisar sef de politie Dinea Gheorghe, sef serviciu logistic.- Dl. comisar sef de politie Pintea Danut-sef serviciu financiar- D-na. Comisar sef de politie Filimon Carmen, ofiter in cadrul compartimentului financiar.- D-na. Comisar sef de politie Chiorean Mihaela, ofiter in cadrul compartimentului financiar.- D-na. Inspector principal de politie Pop Mioara, ofiter in cadrul compartimentului financiar.- D-na. Comisar de politie Petric Mirela Felicia, sef birou juridic.- Dl. Subcomisar de politie Nistor Sorin, jurist.- D-na. Comisar de politie Saracut Luminita Adriana, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii.- Dl. Subinspector de politie Cimpeanu Sergiu Cristian, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii.- Dl. Comisar sef Gorun Gheorghe -sef birou administrarea patrimoniului- D-na comisar de politie Rosu Simona - ofiter in cadrul biroului administrarea oatrimoniuluiFormularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator).5)Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce facobiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal aloperatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.- Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la procedura urmatoarele: 1. Autorizatie emisa de ANRE destinata proiectarii instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6bar, tip PDI2. Autorizatie emisa de ANRE destinata executiei , verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI3. Autorizatie ISCIR pentru domeniul instalare , montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare pentru aparate consumatoare de combustibil cu puterea mai mica sau egala cu 400 Kw.4. Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale cu tensiunea nominala de 0, 4 Kv.5. Autorizatie ISCIR pentru montarea, punerea in functiune, repararea si intretinerea instalatiilor de ardere si automatizare pentrucazane si instalatia de automatizare pentru centrale termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 1671000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract, prin executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor de contracte de lucrari cu o valoarede minim 777710 lei. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului prin prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor contracte de proiectare cu o valoare de minim58220 lei. Contractele pot fi cumulate sau separate. Se vor atasa documente suport (recomandari sau certificate care sa ateste executarea lucrarilor sau prestarea serviciilor careca fac obiectul contractului), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacede transport si alte mijloace de care dispune ofertantul pentru realizarea lucrarilor, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii In cazul in care nu se folosesc subcontractanti, formularul va fi completat insa in anexa va fi facuta mentiunea "nu este cazul"., Informatii privind asociatii (dupa caz)., Sustinere capacitate tehnica si profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. Prev. Art.180 si art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, respectiv pentru proiectare si executare lucrari de instalare echipamente de incalzire. In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte aceste documente, Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 12:25