Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL SECTIEI DE PRODUCTIE CRISTUR


Detaliu pentru invitatia numarul 344647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 344647/02.04.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL SECTIEIDE PRODUCTIE CRISTUR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Biroul REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Jud. Sibiu, Romania, cod postal: 551010SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTEtelefon: +40 269201241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL SECTIEIDE PRODUCTIE CRISTUR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune: inlocuirea cazanelor existente, redimensionarea retelei de distributie a agentului termic, modificarea instalatiei de alimentare cu gaze naturale.Valoarea estimata totala este de 247.680 lei, din care valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 13.620 lei, reprezentand 5, 85% din valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele.Valoarea estimata fara TVA in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 234.060 lei
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garant.pt particip. 4.500 lei.Perioada de valab.a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se face echivalenta in lei/euro (daca este cazul) este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.Modul de constituire conform prevederilor art.86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 este: 2.340, 60 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
5% din val. fara TVA a contractului de exec. luc. Mod constituire: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara. sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentataA.C. in original si care se va constitui in anexa la contract.b) Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Executantul are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conform H.G. 1045/19.10.2011. Executantul va depune 0, 5% din valoareacontractului in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractatului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.5. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Corin Cindrea ? Director General SNGN ROMGAZ SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3 Costel Totan? Director Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu ? Director Productie, 6. Ladislau Posta - Sef Serv. Dezv.-Supervizare, 7. Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 8. Ovidiu Muresan ? Serv. Contracte, 9. Simona Sucuturdean ? Serv. Analize Costuri, 10. Cristian Simescu ?Birou Juridic.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu mdificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1a)Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul contatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor, saub)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 450.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraSe va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita a depunerii ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima pentru experinta similara: prezentarea unui document (contract/proces verbal de receptie, etc.) care sa confirme executarea de lucrari similare si a carui valoare sa fie de minim200.000 lei., Informatii privind personalul.Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii: DACA ESTE CAZULPentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZULIn cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadr. in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006. Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: -un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului: -certificare de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer