Achizitie publica - modernizare sistem de irigatii
Detaliu pentru invitatia numarul 335892
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335892/21.09.2012
Denumire contract: modernizare sistem de irigatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Valcea , str.Carol I , nr.37, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240173, telefon: +40 250735840, fax: +40 250739266
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Valcea , str.Carol I , nr.37, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240173, telefon: +40 250735840, fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: modernizare sistem de irigatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modenizare sistem de irigatii
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 1800 lei, valabila 90 zile , de la data limita a depunerii ofertelor.se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea, .Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Sa aiba cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 90.000 lei . Se va declara cifra de afaceri globala pe anii 2009, 2010 si 2011.curs mediu anual BNR este2009=4.2373, 2010=4.2099, 2011=4.2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a efectuat lucrari similare in valoare de cel putin 90.000 , se va prezenta lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. ofertantul trebuie sa detina ISO 9001 si 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 16:04