Achizitie publica - Modernizare sistem masura energie termica si condens
Detaliu pentru invitatia numarul 337412
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337412/15.10.2012
Denumire contract: Modernizare sistem masura energie termica si condens
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 02.11.2012 10:21)
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura a fost anulata in cf cu art 209 alin. 1 lit a din OUG 34/2006(a fost depusaosingura oferta care a fost declarata inacceptabila in cf cu art 36 alin 1 lit e^1 din HG 925/2006 - pretul este cu mai mult de 10% mai mare decat valoarea estimata prevazuta in invitatia de participare)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250567, fax: +40 252/323685, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN, DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem masura energie termica si condens
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare sistem masura energie termica si condensconform Caiet de sarcini cod document AG-740-Pth-12111//A-CSP, rev.1 si AG-740-Pth-12111//A-CSM, rev.1, atasate in SEAP.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 904 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.278 lei. Pentru IMM-uri gar de pat poate fi const in cuantum de 50%.In acest caz dovada const gar de part va fi insotita de Decl pe propria raspundere priv incadrarea in categoria IMM, prezentata in original. Per de valab a gar de part trebuie sa acopere per de valab a ofertei;In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a gar de part va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Gar de part se constituie la alegere, prin: ? virament bancar in contul R.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ? instrument de garantare (Formular SGB) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per previn documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in per de valab a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar de participare 1.139, 04lei, cf prev art.278^1, alin. 1, lit.a) din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 10%, 5%-IMM, din val contractului fara TVA.Se const astfel: prin 2 instr de garantare(Formular GBE), emise in conditiile legii de o soc ban sau de o soc de asig, prez de executant, in original, in termen de 15 zile calend de la semnarea si inreg contractului la sediul achizit, care se vor constitui ca anexa la contract, un instr pt partea de 70% din val contractului, cu valab egala cu per contractului si un instr pt partea de 30% din val contractului, cu valab egala cu per de garantie a lucrarilor;gar tb sa fie irevocabila;Achiz.are oblig de a elibera GBE astfel70% din val, in termen de 14 zile de la data incheierii PVB de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;Restul de 30%, la expir per de garantie a lucrarilor, pe baza PVB de receptie finala.- daca GBE este redusa ca val, aut contract va accepta const ei prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul/asociatul/tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in sit prev la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare.Incadrarea intr-una din sit prev la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Nota: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. Atunci cand un grup de op econ depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare op ec(asociat) are oblig de a demonstra indeplinirea cerintei;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are oblig de a demonstra indeplinirea cerintei.Se va prezenta Formular nr. 1 in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Nota: a) Atunci cand un grup de op econ depune oferta comuna (oferta in asociere), cerintele formulate pentru sit prev la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare op econ (asociat)b) Auto contractanta nu va exclude din procedura de atribuire a contractului de lucrari ofertantul care se afla in sit prev la art. 181 lit.c din OUG nr. 34/2006.c) Cerintele formulate pentru sit prev la art. 181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Se va prezenta Formular nr. 2in original.Cerinta nr. 3Declaratie priv.la neincadrarea in sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul aut contractante, este exclus din procedura de atribuire.Pers cu functii de decizie din cadrul RAAN in ceea ce priveste organiz, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Dr.ec.Gheorghe DULCEA, ing.Ioan BARTA, ec.Mariana SIMION, ec. Cornelia BLINDU, ing.Florin Ionut DRACEA, ing.Virgil BLOJIU, ing.Eugen CIOATA, ing.Darius SCAUERU, ec.Ionel EPURAN, ing.Mariana PASEA, ing.Elena SEMEN, ing.Ileana ALEXE, ing.Virgil MAZALU, ec.Iulia MASUTI, cons.jr. Valerica BOBOCEL, cons.jr.Dorina MINZALA, cons.jr.Iulian RAICU, ing. Angelica POPESCU, cons.jr. Amalia MIHART, cons.jr.Georgeta CIOVICA.Se prezenta Formular nr. 3 in original.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta(cf Ordinului ANRMAP 314/2010).Se va prez Formular nr. 4 in original Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificat constatator emis de ORC cu max.30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Se va prezenta certificatul constatator.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere(daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria IMM, in cf cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Se va prezenta declaratiaPersoane fizice/juridice straineCerinta nr. 3Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in cf cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident.Doc emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb romana.Se vor prez doc edificatoare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani minim un contract, care a avut ca obiect executia de lucrari similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie.Se vor prez copii dupa contract sau parti relevante ale contractelor, proces verbal de receptie, recomandare/certificat de indeplinire a oblig contractualeNota: Sintagma ?duse la bun sfarsit" va fi interpretata in cf cu prevederile ordinului Presedintelui ANRMAP nr.509/2011., Cerinta nr. 3Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune op econ pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al caui angajament a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii.Se va prezenta/nominaliza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor (nominalizarea RTE -ului)., Cerinta nr. 5Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care op econ le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Cerinta nr. 6Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare(daca este cazul), Cerinta nr. 7Declaratie tert sustinator tehnic si profesional( daca este cazul).Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, art. 181 lit. a, c^1 si d si art. 69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.8Acord de asociere, daca este cazulMai multi op econau dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a exista oblig legalizarii.Legaliz asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul grup.de op econ, unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grupului tb sa prez o decl care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.Oferta va fi transmisa de liderul grupului.Un op econ poate participa la procedura de atribuire numai cu o singura oferta, fie in nume propriu, fie in cadrul unui grup.In cazul asocierii mai multor op econ, cerintele priv sit pers a ofertantului si cap. de exercitare a activitatii profes(inregistrarea), tb sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;celelalte cerinte privind cap econ-fin si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.Op econ care se afla in oricare dintre sit prev la art 180 si 181, din OUG 34/2006 vor fi exclusi din procedura de atribuire, Cerinta nr.9Declaratie privind subcontractantii - daca este cazulSe vor preciza partile din contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si acordul acestora., Cerinta nr. 10Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responabile pentru executia lucrarilor Cerinta nr. 1Document privind implementarea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Documentele se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.Ofertantii care se afla in curs de recertificare pot fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 14:09