Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare sistem rutier, Realizare Canalizare pluviala si menajera drumuri de interes local, retea de apa potabila in satul Balotesti, comuna Balotesti


Detaliu pentru invitatia numarul 337894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Numar invitatie: 337894/22.10.2012
Denumire contract: Modernizare sistem rutier, Realizare Canalizare pluviala si menajera drumuri de interes local, retea de apa potabila in satul Balotesti, comuna Balotesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Balotesti - Registratura - Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511093, fax: +40 213104642, persoana de contact: Constanta Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Balotesti -sala de consiliu - Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511093, fax: +40 213104642, persoana de contact: Constanta Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem rutier, Realizare Canalizare pluviala si menajera drumuri de interes local, retea de apa potabila in satul Balotesti, comuna Balotesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: ?Modernizare sistem rutier si Realizare Canalizare menajera drumuri de interes local in satul Balotesti, com. Balotesti (pe strazile Stupinei, Frumoasa, Putul lui Andrei, Cu Brazi, Fantanei, Pescarilor si Trifoistei)?LOT 2: ?Modernizare sistem rutier, realizare retele canalizare pluviala si menajera, retea de apa potabila satBalotesti? dupa cumurmeaza : extindere retele de canalizare menajera si pluviala pe Str. Crinilor si Intrarea Petalelor, modernizare sistem rutier pe Str. Crinilor, Str. Petalelor, Intr. Petalelor si Intr. Romanitei)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 321, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:34157 leiLOT 2:12270 leiIn conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii).In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI BALOTESTI, RO30TREZ4215006XXX000285 deschis la Trezoreria Ilfov.Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr.34/2006). Mentionam ca suma care se va retine potrivit prevederilor art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 este: pentru LOTUL 1:4200 lei + 1287, 86 lei; pentru LOTUL 2:4200 lei + 193, 53 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contr.Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Daca oper. economicsau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1, se va prezenta Cazierul judiciar pentru operatorul economic; se va prezenta Cazierul fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Contabil - Margareta LICSANDRU.d)Compartiment Achizitii - Constanta DUMITRU.e)Secretar ? Cojocariu MARIANAf)inspector urbanism - Ion Madalin Virgilg)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, MUSTATA ALEXANDRU CORNEL, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE, TIGANASU IONUT.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Informatii privind accesul la resurse financiareDovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 400.000 lei pentru LOTUL 1 si 200.000 lei pentru LOTUL 2 care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 1 luna de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: - pentru LOTUL 1:3.415.710, 00 lei- pentru LOTUL 2:1.227.060, 00 leiPrezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 si bilanturile contabileNota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.b..In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor un contract sau cel mult doua contracte de natura similara in valoare de: - Pentru LOTUL 1:1.707.855, 00 lei fara TVA- pentru LOTUL 2:613.530, 00 lei fara TVAPrezentarea Listei privind principalele contracte indeplinite in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profes. din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prezentarea recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator, copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul, PV de receptie la terminarea lucrarilor, Cerinta nr. 2Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucrari (listele de cantitati) cuprinse in proiectul tehnic si in caietul de sarcini, respectiv: LOT 1: -Excavatoare-Autobasculante-Cilindri compactori-Placa compactoare-Autogreder-Buldoexcavatoare-Finisor-Echipament taiere asfalt-Masina de emulsionat (autogrudonator)-Statie de asfalt-Laborator autorizat grad IILOT 2: idem LOT 1, Cerinta nr. 3Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Prezentarea angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persone avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. b.In sensul prevederilor de mai sus, Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca., Continuare cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati, fiecare dintre acestia avand obligatia de a face dovada studiilor superioare de lunga durata in domeniul constructiilor, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, precum si indeplinirea urmatorele cerinte specifice (valabil pentru fiecare lot in parte): ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala ca inginer constructor si care sa fi condus, in calitate de responsabil (coordonator) contract, implementarea minima a unui contract de lucrari de constructii de drumuri-canal ? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, Continuare cerinta 3: ? minim 1 (un) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri ca Sef de Santier lucrari de drumuri ? pentru functia de Sef Santier Drumuri;? minim 1 (un) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Hidrotehnica (sau echivalentul acesteia) cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri ca Sef de Santier lucrari de canalizare ? pentru functia de Sef Santier Canalizare;? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta generala. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru executarea a cel putin un contract de lucrari de drumuri ? ? pentru functia de specialist topo., Continuare cerinta 3: ? minim 1 (un) specialist RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalent, pentru lucrari de Constructii Drumuri? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Drumuri;? minim 1 (un) specialist RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalent, pentru lucrari de Constructii Canalizare? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Canalizare;? minim 1 (un) Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructii drumuri? minim 1 (un) Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructii canalizare? minim 1 (un) Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM, Cerinta nr. 4Informatii privindsubcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele de identificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul de subcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru lucrari care fac obiectul prezentei proceduri.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Cerinta nr.2Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
Durata de executie a lucrarilor (exprimata in zile calendaristice)
15
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
Garantia lucrarii (exprimata in luni)
25
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer