Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare sistem rutier si realizare retele de canalizare menajera si de apa potabila Str. Baboi, Intr. Randunelelor, Intr. Albatrosului, Str.Panduri - comuna Domnesti , judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 344468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Domnesti (Primaria Comunei Domnesti)
Numar invitatie: 344468/28.03.2013
Denumire contract: Modernizare sistem rutier si realizare retele de canalizare menajera si de apa potabila Str. Baboi, Intr. Randunelelor, Intr. Albatrosului, Str.Panduri - comuna Domnesti , judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Domnesti (Primaria Comunei Domnesti)Cod fiscal: 4221136, Adresa: Comuna Domnesti, Strada Principala nr. 1274, Judet Ilfov, Domnesti, Telefon: +40 213515256, Fax: +40 213515257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ., Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sistem rutier si realizare retele de canalizare menajera si de apa potabila Str. Baboi, Intr. Randunelelor, Intr. Albatrosului, Str.Panduri - comuna Domnesti , judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract de lucrari denumit "Modernizare sistem rutier si realizare retele de canalizare menajera si de apa potabila Str. Baboi, Intr. Randunelelor, Intr. Albatrosului, Str.Panduri - comuna Domnesti, judetul Ilfov"Valoarea estimata a contractului este de 2.255.274 lei fara TVA conform devizului general, din care : -valoare estimata C+M=2.127.591 lei fara TVA(lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de 1.911.584 lei fara TVA, lucrari de constructiiretele de canalizare ape menajere in valoare de 119.086 lei fara TVA, lucrari de constructii retele apa potabila in valoare de 96.921 lei fara TVA)-cheltuieli diverse si neprevazute = 106.380 lei fara TVA-cheltuieli organizare de santier = 21.276 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 255, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 42.000 lei.Se constituie :1. prin virament bancar ?OP (in contul RO54TREZ42124510220XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov).2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere aofertelor; echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile ;Instrumentele de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Restituirea garantiei se face in urma unei solicitari scrise din partea ofertantului.Ofertantul va pierde garantia de participare daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 87, alin. 1 din H.G. 925 / 2006 pentruaprobarea normelor de aprobare a OUG 34/2006.Ofertantul va pierde o parte din garantia de participare in cazul in care se incadreaza insituatia descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Of. din categ. IMM (care fac dovada prin prez. doc. prev. in Legea nr.346/2004 privind stim.infiintarii si dezv. IMM, cu mod.si complet.ulterioare), pot constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In acest caz, ofertantii sunt obligati sa anexeze declaratia privind incadrarea in categoria IMM din Legea nr. 346/2004 - Anexa nr.1 din sect. Formulare.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal . Completare Formular nr.1 / Cazier judiciar aloperatorului economic / Cazier judiciar al administratorului. Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatiade a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert /terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr.2)In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, care saateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copielegalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sediisecundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cumentiune?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice strainedocumentele se prezinta in copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice straine vorprezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentulmentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3).Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Primariei Comunei Domnesti in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Boscu Ninel- Constantin ? primar, Stefan Costel ? viceprimar, Zanfir Maria ? secretar, Neicu Marin ? consilier personalprimar, Iordache Viorica Maria ? administrator public, Serban Cornelia ? contabil, Baba Violeta ? compartiment achizitii, Anghel Noela, Barbu Florin, Constantin Marian, Discalecau Ruben, Gheorghe Marius, Ghita Gigi, Iancu Ilie, Neacsu Alexandru, Nastase Victor, Scheel Titus, Stoian Florin, Vasile Florea, Luca Ion, Nastase Mihalache ? consilieri locali.Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat saprezinte acest formular. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de RezidentaFiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 4.200.000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea Declaratiei privind principalele contracte executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari din care sa rezulte buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertei) cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin1.911.584 lei fara TVA, cel putin un contract avand ca obiectlucrari de constructiiretele de canalizare ape menajere in valoare de cel putin 119.086 lei fara TVA, cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructii retele apa potabila in valoare de cel putin 96.921 lei fara TVA. Se va accepta si un singur contract din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele ale prezentei proceduri in valoare de cel putin2.127.591 lei fara TVA.Prezentarea de certificari din care sa rezulte buna executie pentru fiecare tip de contract/activitate care face obiectul experientei similare., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: 1 Instalatie de preparare mixturi asfaltice; Repartizator-finisor; instalatie de preparat betoane de ciment, Autobetoniera ; Autobasculante; Buldozer; Buldoescavator; Excavator; Autogreder; Cilindru compactor terasamente; Cilindru compactor asfalt; Incarcator frontal, Laborator.Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documentecare sa ateste detinerea acestora in proprieta sau contrate de inchiriere /comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere: 1 manager de proiect, 1 responsabil tehnic cuexecutia atestat in domeniul drumuri si poduri; 1 sef de santier; 1responsabil cu controlul calitatii cu decizie de numire; 1 responsabil cuprotectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Completare Formular nr.10 si Formularul nr.11 insotite de CV-uri(Formularul nr. 12) si copii ale diplomelor personalului cheie pentru acestcontract. Se va prezenta echipa de executie a lucrarilor , astfel: 1 managerde proiect, 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri sipoduri ; 1sef de santier, 1responsabil cu controlul calitatii cu decizie denumire; 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI. PentruR.T.E. se vor prezenta: autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;Declaratie de disponibilitate (Formularul nr.13)., Informatii privind subcontractantii/asociatii
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale
subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de
implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate
si urmatoarele documente: decl. pe propria raspundere in temeiul
art.69¹OUG34/2006; inf.solicitate la punctul III.2.3.a)capac.teh.si/sau
prof.resurse umane, dotari tehnice.
Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care
urmeaza sa o/le subcontracteze.
Se va completa Formularul 19 si Formularul 19/1 Ofertantul-asociat va
prezenta toate documentele solicitate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) Implementarea si mentinerea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001 ( conf.art.191 din OUG 34/2006)., Implementarea si mentinerea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SREN ISO 14001( conf.art.191 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie(T)
15
Descriere:
3. Perioada de garantie acordata lucrarilor (G)
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 22:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer