Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare, sistematizare retea jt si securizare bransamente aferente PTA CAP Prundu, oras Pitesti, judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 342550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 342550/11.02.2013
Denumire contract: ?Modernizare, sistematizare retea jt si securizare bransamente aferente PTA CAP Prundu, oras Pitesti, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187)Departament Achizitii, etajul III, sala licitatii, judetul dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523254, fax: +40 372523810
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Severinului nr.25(fosta bdul.Nicolae Titulescu, nr.187)Dep Achizitii, et III, sala licitatii, judetul dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523254, fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare, sistematizare retea jt si securizare bransamente aferente PTA CAP Prundu, oras Pitesti, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modern, sistem ret jt si secur br pt capacitatiile fizice exist ale celor 3 posturi de transf PTA CAP Prundu, PA Prundu(circ af Str.Prundu Mic)si PTA Prundu Mic, cu realiz in doua 2: EtapaI Intermediara?realiz lucrari de moder, sistem ret jt si secur br fara a modif schema el monof din prezent(conf situatiei existente)cu func pe o perioada de minim 3 luni de la PIF, pana la solicitarea de catre CEZ DISTRIBUTIE pt realiz etapei finale: Inloc conduc funie Al af ret de jt PTA CAP Prundu cu conduc tors tip T2X95OLAL+3x95Al+2x25mmp, Inloc conduc tors de tip TYIR50OLAL+3x50+16Al, pe alocuri rupte si inadite necorespunzator af circ.6, cu tors tip T2X95OLAL+3x95Al+2x25mmp, Reconfig ret de jt, conf schemei monof, Inloc stalpilor care nu mai prez siguranta in exploatare sau datorita reconf ret de jt, cu stalpi de beton centrifugat tip SC, indreptarea celor inclinati si refacerea fundatiilor unde este cazulPreg prin montarea stalpilor speciali si a tors a.i. sa se poata, realiz etapa a II-a de sectionare a ret alim din post de transfdifInloc echip af PTA Prundu Mic(trafo, cadru SFEN si CD), in vederea realiz mai multor circ si posibilitatea preluarii in cadrul etapei aII-a din consumatorii af PTA CAP PrunduSecur br exist af celor 3 posturi de transf(PTA CAP Prundu, PA Prundu-circ str.Prundu Mic si PTA Prundu Mic), prin montare de FDCS-uri la limita de proprietatea si realiz subterana a br: a)Pt abonati monof montare FDCS-4M, realiz coloane colective(alim FDCS)cu conduc ACYABY 4x35mmp/ACYABY4x50mmp si coloane individuale cu conduc ACYABY3x16mmp/ACYABY3x25mmpb)Pt abonati trif montare FDCS-2T, realiz coloane colective alimentare FDCS)cu conduc ACYABY 4x50mmp/ACYABY4x70mmp si coloane individuale cu conduc ACYABY5x16mmp/ACYABY5x25mmpEtapaII Finala?care cade tot in sarcina executantului dar se va realiza dupa minim 3 luni de la PIF? EtapaI, pana la solicitarea de catre CEZ DISTRIBUTIE pt realiz acesteia, consta in realiz lucrari de reconfig ret jt af PTA CAP Prundu, PA Prundu(circ.Str.Prundu Mic)si PTA Prundu Mic: Sectionare vizibila intre ret de jt af celor trei posturi de transfPreluare consumatori af PTA CAP din PA Prundu(pecirc.Str.Prundu Mic)si din PTA Prundu Mic(pe circ.3, realizat in EtapaI), prin debransare si rebransare.Val est a contrac este de 422.020, 00 lei fara TVA din care val totala a mater si echip puse la dispozitie de catre benef este de 58.818, 00 lei fara TVA.Conf Devizului General priv cheltuielile necesare realizarii lucrarii, valorile estimate af lucrarii sunt: Cheltuieli pentru OBTINEREA SI AMENAJAREA TERENULUI?60, 00 RONCheltuieli pentru investitia de baza?416.050, 00 RONOrganizare de santier?5.910, 00 RONCheltuieli diverse si neprevazute?0 RONOf fin va cuprinde pt mater puse la dispoz de catre benef numai contravaloarea transp de la Depozitul Central din Craiova, str Caracal nr.244, pana la lucrare.In lista cu cantitatile de lucrari, in Form F3, materialele puse la dispoz de catre benef vor fi prinse cu valoarea 0.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 8.400, 00 lei(4.200, 00 lei pt.IMM).Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 240 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 240 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui si prin: scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10% din valoarea contractului(5% pt.IMM); retineri succesive de 10% din valoarea facturilor acceptate la plata; un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari. Daca GBE se constituie prin retineri succesive, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului. SC CEZ DISTRIBUTIE nu se supune HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 -(evitarea conflictuluide interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Administrativ Financiar-Ec.Zorel-Cristinel Tita, Director Directie Ing. Ion Dobrescu, Manager DMC-Ing. Constantin-Stelian Baltaretu, Manager Departament Achizitii- Ec.Mariana Neatu- Breciuga, Manager Departament Achizitii Lucrari de Investitii si Reparatii- Ing.Petrut-Bogdan Pirvu, Ing.Mihaela Rusoiu-Compartiment Achizitii, Ing.Corneliu-Dan Dascalu -Sef Serviciu Unitatea centrala, Ing. Constantin Osiceanu -Managaer proiect local, Ing. Uta Vali-Ionut - manager proiect unitatea centrala, Ing. Livia-Loredana Leanca- Specialist Achizitii. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTATE ANRE tip C2A si B emise in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.- ATESTAT emis de BRML pentru exercitarea activitatii de montare, demontare, sigilare contori. Avizul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani: cel putin egala cu 633.000, 00 lei. Se va prezenta completat formularul - Informatii generale folosindu-se cursul mediu anual comunicat de BNR la nivelul anilor: 2010 (1 euro= 4, 2099 lei) si 2011(1euro=4, 2379 lei), 2012 (1euro=4, 4560 lei)., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: - copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara;sau -cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara;sau -cel putin o certificare de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. Nota: In cf cu art 188 din OUG 34/2006 Respectivul document atasat listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in cf cu normele profesionale din domeniu ., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare cumulate sa fie cel putin egala cu: 190.000, 00 lei fara TVA., Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoarele autorizate [Conform Legii 10/1995 actualizata] si alte mijloace fixe).Se vor prezenta dovezi prin care se atesta ca aveti posibilitatea de lucru (contractele de colaborare, alte forme de punere la dispozitie) cu laboratoare autorizate (Conform Legii 10/1995-actualizata) pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere sau alte dovezi (alte forme de punere la dispozitie) prin care se atesta ca aveti posibilitatea utilizarii unui laborator autorizat (Conform Legii 10/1995-actualizata)., Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;, b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. - atestat emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA. Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant;, d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul) Cerinta 1: Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente., Cerinta 2: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer