Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare software pentru statiile de lucru din infrastructura IT (pentru utilizatori)


Detaliu pentru invitatia numarul 355163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 355163/29.10.2013
Denumire contract: Modernizare software pentru statiile de lucru din infrastructura IT (pentru utilizatori)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare software pentru statiile de lucru din infrastructura IT (pentru utilizatori)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Modernizarea software a statiilor de lucru din infrastructura IT (pentru utilizatori), consta in: -Implementare solutie centralizata pentru salvarea datelor din infrastructura de lucru;
-Implementare solutie automata de instalare a sistemelor de lucru;
-Instalare si upgrade automat al statiilor de lucru, migrare date si realizare update-uri necesare;
-Asigurarea unui proces centralizat de monitorizare a infrastructurii de lucru ;
-Asigurarea serviciilor de suport aferente infrastructurii de lucru ofertate.
II.1.6) CPV: 48710000-8 - Pachete software pentru copii de siguranta (backup) sau recuperare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10.700 lei.Echivalenta in valuta, se face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR(orice valuta, nu numai valuta euro).Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, calculata de la data limita de depunere a ofertelor;Conf art.86 din HG nr.925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti este RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, lit.(b), din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de furnizare, faraTVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Se va completa Formularul nr. 6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul V.1.2Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006-Se va completa Formularul V.1.3.Se vor prezenta, in original/copie legalizata si conform cu originalul, urmatoarele documente: a) Certificatul de atestare fiscala (ANAF), din care sa reiasa ca ofertantul/canditatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care va fi prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.b) Certificatul de atestare fiscala (TAXE LOCALE), din care sa reiasa ca ofertantul/canditatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care va fi prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor..NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioareVor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul V.1.4 ? in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.4. Certificat de participare cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat si semnat de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor.-Se va completa Formularul V.1.5. ?in original.Se va intocmi conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din Ordinul 314/20105. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 privind conflictul de interese - Formularul V.I.6. - in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Adam Marinela -consilier localAndreiana Sorin-Cornel - consilier localAntipa Adriana-Larisa-consilier localBorta Constantin-consilier localBrad Ion-consilier localDiaconescu Alecsandru -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-consilier localDinu Steliana Cristina -consilier localDumitresvu Teodor Cristian-consilier localFodoriu Cosmin-Marius-consilier localGheorghe Leonard Ionut-consilier localIamandi Doru-consilier localIorgulescu Mihai Alexandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMitu Razvan Aurel-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localOlteanu Paul Iuian-consilier localPupaza Nicolae-consilier localStamule Tanase-consilier localStan Stasel Silvica-consilier localStancu Nicoleta Dan-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTanasescu Adrian-consilier localTeodorescu Catalin-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier localCamelia Cotofana - consilier, Serviciul Achizitii Publice 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile ofertantului.*Certificatul constatator se va prezenta la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".*Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat de cazier fiscal al operatorului economic emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor*Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceriOfertantii vor avea cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) cel putin egala cu 1.070.000 lei fara TVAPentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Cerinta nr. 2 - Bilant contabilBilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente aferente ultimilor 3 ani 2010; 2011;2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: 1.Lista principalelor produse furnizate din ultimii 3 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) au finalizat cel putin un contract similar cu o valoare de cel putin 500.000 lei (fara T.V.A.)2.Lista va fi insotita de: certificari de buna executie (pentru cele mai importante livrari de produse care vor indica: beneficiarii, valoarea, perioada si locul, daca au fost executate in raport cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit)/contracte/procese verbale de receptie/recomandari, conform prevederilor Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, lit. a).Pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara se va atasa documente suport (procese verbale de acceptanta, copii certificate conform cu originalul dupa contracte si recomandari) care vor contine obligatoriu date referitoare la: -beneficiarul contractului;
-tipul serviciilor/activitatilor prestate;
-perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului calitatea serviciilor prestate.-durata de furnizare contractata-termen de livrare, conform contractuluiIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Personal de specialitate: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura indeplinirea contractului prin personal atestat/certificat.Ofertantii vor face dovada ca au in echipa de implementare cel putin urmatorii experti :1.Expert instalare si migrare date ? 1 expert-Studii superioare in domeniul tehnic sau economic absolvite cu diploma de licenta-Competente avansate in instalare, configurare statii de lucru (sisteme de operare, aplicatii de tip Office) atestate prin certificari relevante ale producatorului solutiei software.-Experienta profesionala de cel putin 3 ani in domeniul IT&C cu specific in instalare, configurare statii de lucru, sisteme de operare, aplicatii de tip Office, migrare dateSe vor prezenta urmatoarele documente: -Curriculum Vitae semnat si datat de catre expert, ;
-Copii ale diplomelor de studii, ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, ale altor documente (recomandari semnate si stampilate de catre beneficiar), relevante pentru prestarea serviciilor in cauza, semnate cu mentiune ?conform cu originalul?-Declaratie de disponibilitate2.Expert solutie de back-up ? 1 expert-Studii superioare in domeniul tehnic sau economic absolvite cu diploma de licenta-Competente avansate in instalarea, configurarea si administrarea de solutii de backup atestate prin certificari relevante ale producatorului solutiei software.-Experienta profesionala de cel putin 3 ani in domeniul IT&C cu specific in implementarea de solutii de backupSe vor prezenta urmatoarele documente: -Curriculum Vitae semnat si datat de catre expert;
-Copii ale diplomelor de studii, ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, ale altor documente (recomandari semnate si stampilate de catre beneficiar), relevante pentru prestarea serviciilor in cauza, semnate cu mentiune ?conform cu originalul?-Declaratie de disponibilitate ;3.Expert solutie de actualizari software- 1 expert-Studii superioare in domeniul tehnic sau economic absolvite cu diploma de licenta ;
-Competente avansate in solutii de actualizari software pentru statii de lucru atestate prin certificari relevante ale producatorului solutiei software ;
-Experienta profesionala de cel putin 3 ani in domeniul IT&C cu specific in solutii de actualizari software pentru statiile de lucruSe vor prezenta urmatoarele documente: -CV semnat si datat de catre expert ;
-Copii ale diplomelor de studii, ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, ale altor documente (recomandari semnate si stampilate de catre beneficiar), relevante pentru prestarea serviciilor in cauza, semnate cu mentiune ?conform cu originalul?;
-Declaratie de disponibilitate ;
-CV pentru fiecare expert, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert.;
-Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert (recomandari semnate si stampilate de catre beneficiar), semnate cu mentiune ?conform cu originalul?-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate. In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/ contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.Nota: -Toti expertii propusi vor fi vorbitori de limba romana (nivel avansat ? intelegere, citire, vorbire, scriere) Certificare pentru Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificare pentru Sistemul de Management de Mediu ISO 14001:2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer