Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare spatii existente si extindere constructie parter ??Centru Social Gaesti??


Detaliu pentru invitatia numarul 341496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 341496/03.01.2013
Denumire contract: Modernizare spatii existente si extindere constructie parter ??Centru Social Gaesti??
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.01.2013 11:38)
Motive anulare:
Altele
Observatii: publicare gresita a documentatiei
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare spatii existente si extindere constructie parter ??Centru Social Gaesti??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmat. lucrari: a). Lucr.de interventie ? la parter si etajul 1 al corpului de P+3 unde este amplasat Centrul social (Total: Su=1211, 15 mp)- refacerea tencuielilor si vopsitoriilor la dormitoare si cabinete; - refacerea tamplariei interioare si exterioare pentru incaperile ce se amenajeaza la etajul 1 si parter;
- realizarea termosistemului pentru reabilitarea termica a cladirii existente pe parter si etaj 1;
- reabilitarea grupurilor sanitare pe sexe de la parter la etaj 1 al corpului existent si compartimentarea lor ca numar de grupuri sanitare, lavoare, WC-uri, dusuri, conform normelor pentru persoanele ce le folosesc;
- amenajarea a 2 incaperi pentru amplasarea unor centrale termice la parter si la etaj, in zona grupurilor sanitare;
- realizarea compartimentarilor interioare usoare pentru obtinerea in zona de dormit a unor spatii de intalnire (socializare), vizionari TV sau asteptare, fara a-i afecta pe cei ce folosesc dormitoarele strict pentru odihna.b). Lucrari de extindere cu doua corpuri (constructii noi) - PARTER .b.1.) extindere cu sala de mese si bucatarie cu urmatoarele spatii utile (Total: Su=235, 95 mp): - hol intrare Su= 23.35 mp, - grupuri sanitare sala de mese Su= 15.35 mp, 4 cabine (2 barbati, una fete si una persoane cu dizabilitati motorii), 2 lavoare- sala de mese ? 60 persoane Su=106.35 mp, - oficiu Su=8.65 mp, - spalator veselaSu=7.55 mp, - spalator vase Su=4.45 mp, -bucatarie calda Su=13.75 mp, - bucatarie rece Su=6.00 mp, - spatiu paineSu=2.80 mp, - holuri intrareSu =2.80 mp; 4.60 mp; 4.30mp, - spatiu (depozit) frigorificSu=2.95 mp, - preparari carne Su=2.10 mp, - preparari fructe - legumeSu=2.15 mp, - preparari peste Su=2.60 mp, - grup sanitar femei(dus + WC + 2 lavoare)+vestiar femei Su=11.70 mp, - grup sanitar barbati (dus + WC + 2 lavoare)+vestiar barbatiSu=11.70 mp- sas grup sanitar Su=2.95 mp, Accesul in acest corp se face prin intermediul a 3 trepte pe fatada de sud a cladirii.S-a realizat si acces pentru persoanele cu handicap motor.S-au realizat accese pentru masuri de aprovizionare.b.2. Extindere spalatorie, calcatorie si uscatorie cu urmatoarele suprafete utile(Total: Su=63, 85 mp): - spalatorie Su = 21.55 mp- calcatorie Su = 21.60 mp- spatiu rufe murdare Su = 10.30 mp- spatiu rufe curate Su = 10.40 mpAccesul pentru rufe murdare se face direct din corpul existent printr-un culoar pe langa oficiu si vestiare + grupuri sanitare ce se amenajeaza pentru aceasta functiune.Rufele curate se livreaza spre exterior si vor fi dirijate spre camere prin oficiile de la etaj.In cadrul proiectului s-a prevazut achizitionarea dotarilor de catre constructor pentru a se asigura aprovizionarea acestora in stransa corelare cu graficul de executare a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 724, 514 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 52.000, 00 lei Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ing. Cristiana Bucur, Director general adjunct economic - Iamandi Katalin, Manager proiect - Radu Vasile Nica, Responsabil achizitii - Ionela Prunache. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 5.200.000 lei., Cerinta nr. 2 Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 850.000 Lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de 4 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, maxim 3 lucrari similare cu o valoare de minim 2.600.000 lei fara T.V.A. Ofertantul trebuie sa prezinte si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: betoniere, automacara, buldozer, miniexcavator, schela tubulara, basculanta., Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: a.Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii de Constructii (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), b.Responsabil tehnic cu executia ? cu autorizatia valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, c.Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelor. d.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultatii de profil tehnic (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta). e.Electrician autorizat A.N.R.E. gr. II B. Pentru fiecare din persoanele ce se vor nominaliza se va dovedi experienta pe o pozitie similara in cel putin 1 contract de construire/modernizare/reabilitare/reparatie cladiri. Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare., Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara - Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin/Pret (n) x 75 puncte , unde P(n) = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin = pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica - pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 25 puncte Tmaxim garantie, - pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. I se acorda punctaj proportional astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 25. Tgarantie(n) ? perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Mentiune: Durata de garantie minima acordata lucrarii sub care oferta va fi declarata neconforma este de 36 luni. Durata maxima de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer