Achizitie publica - MODERNIZARE SPATIU PUBLIC ZONA CENTRALA CARTIER TIGLARI ? STRADA CUPTORULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 348293
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348293/12.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE SPATIU PUBLIC ZONA CENTRALA CARTIER TIGLARI ? STRADA CUPTORULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813, persoana de contact: Cristina Bica.Ofertele se depun la registratura institutiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, camera 313-sala de consiliu, etaj 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SPATIU PUBLIC ZONA CENTRALA CARTIER TIGLARI ? STRADA CUPTORULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in realizarea de: Terasamente;Suprastructura;Carosabil;Trotuare;Spatii verzi;Marcaje si indicatoare rutiere;Iluminat stradal;Alimentare cu apa si canalizare pluviala;Amenajare loc de joaca;DotariValoarea estimata a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de 2.912.967, 00 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala este de 3.195.189, 00 lei, fara TVA, din care din care 282.222, 00 lei reprezinta suma aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 195, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 58.200 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EURO/USD/GBP se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contracntul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularul 1, Formularul 2 si Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Director Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;Director Administratie Publica Locala ? Simona BrylynskeiServiciu Investitii ? Monica DancuServiciu Investitii ? Codruta SirbuServiciu Investitii ? Cecilia PureceServiciul Juridic -Seceta MarianBirou pentru Proiecte cu Finantare Internationala? Nastalin BiancaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Se va prezenta certificatul eliberat de Consiliul Local, unde societatea are sediul social.Certificatul de atestare fiscala la bugetul local, se elibereaza conform prevederilor art. 112 din OG 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.c. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata notarial/copie certificata, , conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executia iluminatului stradal, conform art. 12, lit. e), din Ordinul ANRE 24/2007.Documentul va fi prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 (vizat de DGFP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 2.500.000 lei (fara TVA)., Resurse tehnice ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in conditii optime a contractului de lucrari., Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) ? personalul cheie Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire/certificate de atestare/autorizatii si orice alte documnete care atesta calificarea solicitata de autoritatea contractanta.In cazul in care peroanele nominalizate ca personal cheie, sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate; sauIn cazul in care peroanele nominalizate ca ca personal cheie, sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: -copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate.Resurse umane ? personal cheiePozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia in domeniul CFDP 1Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala 1Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) 1Inginer constructor specializarea CFDP 1Inginer constructor specializarea instalatii (apa - canal) 1Inginer constructor specializarea instalatii (electrice) 1(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) este suficienta prezentarea deciziei de numire.(Nota*): Pentru Responsabilul tehnic cu executia in domeniul CFDP respectiv Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunalaeste suficient prezentarea Atestatului care trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2001, sau echivalentISO 14001:2005, sau echivalentCertificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:48