Achizitie publica - Modernizare Stadion Nicolae Dobrin - etapa I
Detaliu pentru invitatia numarul 331287
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331287/09.07.2012
Denumire contract: Modernizare Stadion Nicolae Dobrin - etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: 0248210380, Fax: 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +4 0248210380, fax: +4 0248210280, persoana de contact: Mirela Duinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Stadion Nicolae Dobrin - etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia unei instalatii automate pentru incalzirea gazonului la Stadionul Nicolae Dobrin din Municipiul Pitesti
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 6900 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere. Constituire: OP in contul RO78TREZ0465006XXX004920 Trezoreria Pitesti;virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in original. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, autoritatea va retinde suma de 3490 lei conform art 278^1 din OUG 34/2006. CIF RO18812396
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006.In acest caz contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea - formular 12A;Decl. privind neincadrarea in art 181 din OUG34/2006-Formular 12B;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010;Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;Persoane cu functii de decizie: Constantin Zichil-Director, Florina Stan-Contabil Sef;Iulia Iordache Bratu-Jurist;Cristina Popa-presedinte comisie de evaluare;Horia Iliescu-membru;Camelia Ene-membru;Mirela Duinea-membru;Doriana Chitu-membru;Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat Constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului (Codul CAEN).Certificatul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Atestat ANRE tip B - Se va prezenta atestatul ANRE pentru ?proiectare si executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 KV? conform legislatiei in vigoare in termen de valabilitate. Atestatul prezentat trebuie sa aiba termen de valabilitate cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, Sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Se vor prezenta unul sau doua contracte de executie lucrari ce a avut/au avut ca obiect executia de lucrari de incalzire gazon teren de fotbal cu o suprafata echivalenta terenului ofertat. Valoarea minima cumulata a contractelor trebuie sa fie de 340.000 lei exclusiv TVA.Pentru aceste contracte se vor prezenta: copie sau cel putin parti relevante din contract care sa cuprinda durata, valoarea, locul executiei, garantii, semnaturile; copie cu mentiunea conform cu originalul dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala; certificate constatatoare indeplinirea contractelor in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"-Se vor prezenta procese verbale de receptie si certificate constatatoare, - decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari.Se va prezenta utilajul special din dotare/inchiriere pentru taierea terenului si ingroparea cablului incalzitor, respectiv dispozitivul alcatuit dintr-un cadru metalic prevazut la partea din fata cu brate de prindere in trei puncte si tiranti laterali care se ataseaza unui utilaj de tip tractoras, iar in partea din spate cu o platforma pentru sustinerea unei persoane;dispozitivul este prevazut cu doua roti laterale iar in partea centrala este montata partea activa a dispozitivului format dintr-un disc taietor urmat de un plug prevazut cu role care asigura dispunerea cablului la adancimea stabilita. Utilajul folosit poate fi ca cel descris sau similar astfel incat sa nu fie afectat gazonul- se vor prezenta copii de pe parti relevante ale conventiilor/contractelor cu furnizorii de utlilaje specifice contr(dotare proprie, inchiriere, etc), declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, lista personalului cheie minim solicitat care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului.Pentru demonstrarea cerintelor solicitate se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate, legitimatii vizate la zi, dispozitii., sustinere tehnica si/sau profesionalaCapacitatea tehnica si/sau profesionala a unui ofertant sau a unui grup de ofertani poate fi sustinuta de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intre acesta si ofertant. sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica in sensul art 190 alin 2 din OUG 34/2006 ca va pune la dispozitia ofertanului (sau a grupului de ofertanti) resursele tehnice si profesionale invovate. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din OUG 34/2006 si ale art. 181 lit a), c^) si d) documente de certificare a calitatii 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 08:48