Achizitie publica - Modernizare statia 110/20 kV Dej (Cuzdrioara)
Detaliu pentru invitatia numarul 326683
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326683/15.05.2012
Denumire contract: Modernizare statia 110/20 kV Dej (Cuzdrioara)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264-205435, fax: +40 264-205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord, str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare statia 110/20 kV Dej (Cuzdrioara)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare statia 110/20 kV Dej (Cuzdrioara)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 899, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 217.900 lei(respectiv 108.950 lei pt IMM).Perioada de valab. a garant. pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a of. Garant. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Sc. de garant. bancara in favoarea autoritatii contractante(conf. Formularului 11 din sect.- Formulare);Scrisorile de garant. bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autorit. contract; - Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit contract;cont bancar RO07BTRL01301202891530XX deschis la BT Cluj. Of. care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Nota: restituirea garant de participare se va face in baza cererii depuse de catre of. la sediul autorit contract(Cererea din Sect. Formulare)cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societ, precum si a denumirii procedurii. Restituirea se face in termen de 3zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG.34/2006 art.88. Of. pierde garant de participare daca: -isi retrage of in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant de buna executie in perioada de valabilitate a of si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a of; -CNSC respinge o contestatie/contestatiile depusa/-e de of .., in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata. In acest caz vor plati suma de 8.649, 91 lei.
Garantie de buna executie
Durata garant.de buna exec.este de 24 luni.Cuantumul garant.de buna exec.a ctr.de lucrari reprezinta 10%(respectiv 5% pentru IMM-uri)din valoarea ctr.de lucrari fara TVA.In cazul decalarii term.ctr.se va urmari si prelung.perioadei initiale, de valab.a garant.de buna exec.Mod de constit.a garant de buna exec.a ctr: -Scris.de garant.bancara in favoarea autorit.ctr(conf.Form 18 din sect Form);
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . Executantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia achizitorului.Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt: Emil Merdan ? Director General, Dora Fataceanu ?Director Economic, Constantin Buda-Director Tehnic 110kV, Ladislau Reider ? Director Dezvoltare, Ada Pintican - Sef Serviciu Achizitii, Ioana Mihaiela Oltean - Responsabil Procedura- in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre Directia Finantelor Publice (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale catre Primaria Locala ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, al. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata. Persoane juridice romane-Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Atestate ANRE: -atestat de tip E1 si E2, conform art.12 din Ordinul ANRE nr.54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice roamane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilantul contabil inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente., Fisa de informatii generale.Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, valoarea minima solicitata este de 21.500.000 lei., Informatii privind situatia financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp.similara-Of.trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achiz.in ultimii 5 ani. Exp.similara se va referi la lucrari prin care s-a pus in functiune modernizarea unei statii 110/20 kV, cu realizarea de lucrari in inst. de 110 kV, medie tens. si circ. sec. Of.va face dovada finalizarii a cel putin unui ctr/cumul de ctr.de luc.similar in valoare de minim 6.000.000 lei.Recomanarile (minim una, maxim trei, in copie nelegalizata) trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a oblig.ctr.pe parcursul derularii ctr.respectiv;
-daca pe parcursul derularii ctr.au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a op.ec;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor.Obs.Of.care nu vor prezenta in cadrul doc.de eligibilitate, exp.similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractanti., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea, Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-Punctajul acordat ofertelor mai mari se va face aplicand formula : (oferta minima x 80) / oferta n.
Durata garantiei de executie a lucrarii
10
Descriere: Componenta tehnica-Durata garantiei de executie a lucrarii(C+M)acordata peste cea ceruta(24 luni)cotata cu 10 puncte?ca element de control asupra calitatii executiei lucrarii.Of.cu durata garantiei de executie a lucrarii cea mai mare=Durata Of.M=10 puncte.Pt.of.cu alte durate de garantii de executie(Durata Of. N)se va aplica formula: [10 puncte/(Durata Of.M -24 luni)] x(Durata Of.N -24 luni).Of.cu durata garantiei de executie a lucrarii de 24 luni nu va fi punctata.
Durata garantiei echipamentelor
10
Descriere: Componenta tehnica-Durata garantiei echipamentelor acordata peste cea ceruta(36 luni)cotata cu 10 puncte-ca element de control asupra calitatii echipamentelor.Of.cu garantia echipamentelor cea mai mare=Durata Of. E =10 puncte.Pt.of.cu alte durate ale garantiei echipamentelor (Durata Of. X)se va aplica formula: [10 puncte/(Durata Of. E -36 luni)] x(Durata Of. X -36 luni).Of.cu durata garantiei echipamentelor de 36 luni nu va fi punctata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:31