Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare statia 110/6kV Turda


Detaliu pentru invitatia numarul 351868
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 351868/05.08.2013
Denumire contract: Modernizare statia 110/6kV Turda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare statia 110/6kV Turda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare Statia 110/6 KV Turda.Montare demontare separatoare, intrerupatoare 110kV, trafo de curent, integrare in SCADA.Proiectare DDE.Valoare estimata a achizitiei este de 981.494, 5 lei si se compune din: -valoarea de executie a lucrarii de 892.267, 5 lei- valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 89.227 lei reprezentand un procent de 10%din valoarea estimata a achizitiei
II.1.6) CPV: 45317300-5 - Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 981, 494.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 17.800lei (respectiv 8.900lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Inconformitate cu art.278^1, ali.(1) si (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare suma de 4.672, 27lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din val contr. fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie.; 2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Ilie Simion Tura? director general, Cristian Muresan? director dezvoltare, Olivia Viorica Stanca- Director Economic, Constantin Buda - Director Tehnic 110kV, Mihaela Torje-Cons.jr., Ada Sanda Lucia Pintican-Sef Serv.Investitii, Maria magdalena Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, Catalin Tocaciu Sef CEM 110kV, Mihaiela Oltean- Sef Serviciu Achizitii, Liana Bogdan-Serv Achizitii - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 -Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatulconstatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).-se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip E1 si E2? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.24/2007 ; in conformitate cu L123/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale ? Se va completa si depune Formularul B2 dinSectiunea Formulare.Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii3 ani, sa fie de minim 1.784.535lei. Conversia valorilor se va face la cursulmediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;.Se va completa si depune, Formularul C3 din Sectiunea Formulare, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de minim a unuicontract / cumul de contracte finalizate si indeplinite in ultimii 5 ani, a caruiobiect/obiecte fiind executia de lucrari similare, prin care s-au pus in functiune instalatii de 110KV , atat pe partea primara cat si secundara, respectiv constructiile tehnologice aferente in statii de transformare de 110/20/6kV, cu o valoare cumulata de minim 850.000 lei (prin sintagma finalizate si indeplinite se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art. 14/ ordin 509/2011).Experientasimilara se confirma prin prezentarea de certificari de de buna executiepentru cele mai importante lucrari.Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va completa si depune, in original, Formular B4., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie vaconstitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achitaaceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractual. Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii, Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
10
Descriere: Garantia minima acceptata este 24 luni. Pt.garantie mai mica 24 luni oferta va fi declarata neconforma.Pt.garantie 24 luni se acorda 0 puncte.Garantia max. este 96 luni. Garantia mai mare 96 luni nu va fi punctata suplimentar, va primi punctajul maxim 10 puncte. Pt. garantia acordata lucrarii de 96 luni se acorda 10 puncte. Pt. garantia acordata lucrarii cuprinsa intre 24 si 96 luni, punctajul va fi acordat proportional aplicand formula
Durata garantiei echipamentelor
10
Descriere: Durata gar. Echip. minima acceptata este 24 luni. Oferta cu durata gar. echip. mai mica de 24 luni va fi declarataneconforma.Pt. durata gar.echip. de 24 luni se acorda 0 puncte.Durata gar.echip maxima este 96luni.Oferta cu durata gar.echip mai mare de 96 luni nu va fi punctata suplimentar, va primi punctajul maxim de 10 puncte. Pt. durata gar.echip. de 96luni se acorda 10 puncte. Pt. durata gar.echip. cuprinsa intre 24 si 96 luni punctajul va fi acordat proportional aplicand formula. In cazul of. ce cuprind durate diferite de gar. ale echip., pentru factorul de evaluare Durata echip.Of. N se va considera gar. echip. minima ofertata
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 07:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer