Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STATIA DE TRANSFORMARE 110/20/10KV EFORIE


Detaliu pentru invitatia numarul 319961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Numar invitatie: 319961/03.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STATIA DE TRANSFORMARE 110/20/10KV EFORIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Enel Servicii Comune SA, B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Corp C, Etaj 1, Serviciul Achizitii Distributie, telefon: +40 212065072, fax: +40 372871911, persoana de contact: MIHAELA LEFTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Enel Servicii Comune SA, B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Corp C, Etaj 1, Serviciul Achizitii Distributie, telefon: +40 212065072, fax: +40 372871911, persoana de contact: MIHAELA LEFTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STATIA DE TRANSFORMARE 110/20/10KV EFORIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari in statia de transformare 110/20 kV Eforie Nord reprezentand inlocuirea echipamentelor T1, T2 si LEA CET Palas toate echipamentele existente la medie tensiune, protectiile si cablurile de circuite secundare, protectii aferente celor 4 LEA 110KV confom Proiect Tehnic+Caiet de Sarcini;
-servicii de proiectare, incluzand: detaliile de executie si documentatia as built. Documentatia Detalii de executie, ce va fi intocmita de Executantul lucrarii, va reprezenta solutia finala tehnico-financiara pentru realizarea lucrarii prezentata in PT ;
-lucrari de LES 20 kV;
-lucrari de constructie?amenajare sala de echipamente, iluminat de paza automatizat, refacere instalatii de iluminat interior si prize, mutarea statiei de achizitie si raportare server, lucrari de demolare /realizare fundatii, construire camine tragere, reparatii hidroizolatie, gard, porti, tinighigerie
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 543, 427 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 42500 lei (21250 lei ptr IMM);mod de constituire: a)prin instrument bancar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in original; b)OP sau fila CEC, cu confirmarea de catre banca, pana la data limita de dep a ofertelor, in cont: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA IBAN RO62CITI0000000700086003 CITIBANK Rom.Op ec vor prez odata cu garant de particip la licit, decl pe propr rasp priv incadr in IMM, in original.In conf cu art.278^1 alin.1, din OUG 34/2006 cu modif si complet ult, in mas in care CNSC respinge o contestatie, aut contr va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estimata a contr urm suma: 7323 Lei(calculata conf lit.b). Valabilitatea garantiei de particip: cel putin 90 zile si curge de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie: 10%(5% IMM) din val contr fara TVA.Per pt care se constit garantia este egala cu durata contr la care se adauga per de garantie a lucrarilor de 24 luni.Modul de constit a garantiei de buna exec: 1)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu dep in max 15 zile de la semnarea contr a 0, 5% din val acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie.Avand in vedere faptul ca autorit contr este o soc com cu capital maj privat si finant contr se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prev HG 1045/2011 ref la achit in cont benef desch la trezoreria stat;2)Scris de garantie bancara de buna exec, la solicit ofertantului care va constitui anexa la contr;3)Instrum de garantare emis in cond legii de o societ de asig, care devine anexa la contr, cu resp HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4).Restit garantiei de buna exec se va efect conf HGR 925/2006 (cu modif si complet ulterioare), art. 92 alin. (4), actualizat la data prezentei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular F2-12.Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art. 181 din OUG 34/2006- Formular F2-23.Decl pe propr rasp privind neincadr in prev art.69(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006- Formular F2-3.Pers cu fct de decizie din cadrul autorit contr in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz proced de atribuire: Camelia Grigoruta- Director Adjunct Achizitii si Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii. Responsabil proced achizitie: Mihaela Lefter.Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4.Certif de particip la licitatie cu oferta indep, conf Ordinului presed ANRMAP nr.314/2010 - Formular F2-45.Certif const priv indepl oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certif ?conf cu originalul?.(formulare tip elib de autorit comp din tara in care ofertantul este rezident).Certif ment tb sa prez sit oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira term de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prev Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif si complet ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprob de catre org competente in domeniu, si dovada incadr in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.2.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Atestat emis de A.N.R.E pentru : proiectare de statii electrice si instalatii apartinind partii electrice a centralelor si executare de statii electrice si instalatii apartinind partii electrice a centralelor: E1+E2, executare de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV (C2A/C2B);Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - trebuie sa fie minim: 7086854 lei (3543427 lei IMM). Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei 2009-1 euro=4.2373 lei 2010-1 euro=4.2099 lei, 2.Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista de lucr simil, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in CS, realiz in ultimii 5 ani.Se sol prez unui contr finaliz (insotit de pv de receptie si certif de buna executie emise de beneficiar), cu o val de cel putin 2834742 LEI, fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2007-1 euro=3.3373 lei, 2008-1 euro=3.6827 lei, 2009-1 euro=4.2373 lei, 2010-1 euro=4.2099 lei, 2011-1 euro=4.2379 lei, 2.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indepl contr; prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca., 3.Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere., 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca op econ nu are subcontractanti, se va compl formularul cu datele de identif si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care ofertantul intentioneaza sa subcontr parti din contr de executie, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din contr pe care urmeaza sa le subcontr, resp indicarea procentajului din total lucrare;2.Indicarea activ ce vor fi realiz de subcontr si val acestora;3. Datele de recunoastere ale subcontr, precum si specializarea acestora;4.La incheierea contr(in sit in care este desemnat castigator) are oblig de a prezenta contr incheiat(e) cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care vor constitui anexa la contract.5.Odata cu prez contr, subcontractantul are oblig de a prez Formularul F2-3 completat in nume propriu; Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activ alocate.Se va lua in consid autorizarea ANRE a subcontr pt partea din contr pe care o realizeaza., 5.Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol.cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare., 2.Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului (OUG 34 ? art 188, alin. 3 lit. e).Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer