Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare statie 110 KV prin montare intreruptoare cu hexaflorura performante


Detaliu pentru invitatia numarul 355860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Numar invitatie: 355860/19.11.2013
Denumire contract: Modernizare statie 110 KV prin montare intreruptoare cu hexaflorura performante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: +40 241486228, Fax: +40 241486229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 241486228, fax: +40 241486229, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 241486228, fax: +40 241486229,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare statie 110 KV prin montare intreruptoare cu hexaflorura performante
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare statie 110 KV prin montare intreruptoare cu hexaflorura de sulf performante? conform cerintelor caietelor de sarcini de achizitie si executie .Valoare estimata a achizitiei este de 1.996.130 lei fara TVA, cheltuielilediverse si neprevazute reprezinta suma de181.467 lei fara TVA respectivun procent de 10% (conform art.29 alin 2¹- OUG 34/2006).
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 996, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare36.112 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.1din HG 925/2006 respectand art.86, alin.2si 3 HG 925/2006 . In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTAGarantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In conformitate cu art.278^1, ali.(1) si (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.594 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata . Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: Art. 87-H 925/2006 .Echivalenta garantiei de participare lei/alta valutase va fece la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ..
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului de lucrari, reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA .-Garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Prevederile art.86alin(.2)-(4 ) se aplica in mod corespunzator.-Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , conform art.90/3-Hot.925-2006actualizat cu Hot.1045/2011 . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4/ H-925/2006. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.Declaratia privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea - Formulare.Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati/ tert sustinator. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie completata conform Formularului nr. 5 din Sectiunea- Formulare.Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati. Tertul sustinator va completa declaratia numai pentru lit. a, c1, d.Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarelea)Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;;b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limitade depunere a ofertelor/candidaturilor;.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 ? conform prevederilor Legii 279/2011;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se prezinta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006;Operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11alin4/ din HG 925/2006-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr.7 dinSectiunea - Formulare.Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociat.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 dinSectiunea ? Formulare.Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006.Declaratie Formular nr. 6 dinSectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ec. Turgay CHEMAL ? director general- Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, Cons-jur.Ion Fatu, Ing. Mircea ButiucSef At. ElectricDeclaratia se va completa de catre ofertant/ asociati/ tert sustinator / subcontractant. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, si informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.-In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentele se vor prezenta in copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana , in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele depuse in cadrul acestei sectiuni vor fi in una din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .-Se va prezenta o copie a ?Atestatului de tipE2? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.24/2007 in conformitate cu L123/2012 si ?Atestatul de tip A" pentru -incercari de echipamente si instalatii electrice-;.Atestatele solicitate cfconditiilor prevazute de art. 7si 8 din O.P. ANRMAP 509/2011 ?vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Se solicitacifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cuestimarea prezentei proceduri respectiv 1.814.670 lei, fara diverse si neprevazute. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., In cazul sustinerii economice si financiare si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala asa cum este prevazuta la art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va prezenta un angajament ferm al persoanei respective , conform conditiilor prevazute la art. 11.1 din HG 925/2006 , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale invocate, pe toata durata de executie a contractului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integrantadin contractul de achizitie publica.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea respectiv art.180si art.181lit.a, c1, si d.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat minim 1 contract maxim 2 contracte similare(cf caiete de sarcini) a carui/caror valoare cumulata a fost minimde 1.814.670 leiinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului diponibil si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .Dovezi privind calificarea electricienilor in domeniu si experienta dobandita pentru-executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei.Elecctricieni vor fiautorizati de ANRE in conformitate cu Ordinul 23/2013-Regulament pt atestarea operatorilor economici care proiecteaza , executa si verifica instalatii electrice;?electrician sef de lucrare, minim grupa a III-a , -electrician executant lucrari ?minim gr. A I-a, ,Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune(proprietate, contracte/conventii de inchiriere/angajament)) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti - specializarea acestora, datele de recunoastere iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii, Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer