Achizitie publica - ?Modernizare statie de pompare si reabilitare conducte de aductiune? Contract de Finantare nr.C125C011120900003/22.02.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 346552
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346552/10.05.2013
Denumire contract: ?Modernizare statie de pompare si reabilitare conducte de aductiune? Contract de Finantare nr.C125C011120900003/22.02.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I. SCHEICod fiscal: 23333195, Adresa: BRAILA, Stancuta, Telefon: +40 0723682766, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAILA, Strada Gradinii Publice, nr. 6, Romania, cod postal: 810022, telefon: +40 0723682766, persoana de contact: LAURA-MIHAELA BRAIM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRAILA, Strada Gradinii Publice, nr. 6, Romania, cod postal: 810022, telefon: +40 0723682766, persoana de contact: LAURA-MIHAELA BRAIM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de irigatii pentru Organizatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare statie de pompare si reabilitare conducte de aductiune? Contract de Finantare nr.C125C011120900003/22.02.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizare statie de pompare si reabilitare conducte de aductiune?conform proiectului tehnic
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 025, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 78.900RON- perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.- modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din H.G. nr. 925/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel maitarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, inoriginal sau prin depunerea cu OP in contul RO24BRDE090SV27502650900 deschis la BRD GSG Centru Civic-BrailaIMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art. 33, alin(3), lit B din HG 925/2006 actualizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare cin conformitate cu art. 87 din HG 925/2005
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec e in cuantum de 10 % din val contr fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90, din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui in max 5 zile de la semnarea contractului, printr-un instrum emis de o societate bancara /de asigurari, care devineanexa la contract, a sumei corespunzatoarea 1% din valoareacontractului fara TVA.Exececutantulare obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la o banca agreata de ambele parti.Pentru atingerea sumei corespunzatoare inprocentde 10% stabilit, Autoritatea Contractantava efectua retinerisuccesive din plata lunare intr-un procent ce se va stabili la contractare.Contr actul intra in vigoare dupa depunereagarantiei de buna executie.Autoritatea Contractantaare dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract.Autoritatea Contractantaare obligatia de a restitui garantia de buna executie, conf art.92 din HG 925/2006Perioada de garantie de buna executie a lucrarii este de 24 luni de la data semnarii P.V. la terminarealucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12A.2) Se va prezenta Certificatul de cazier judiciar al ofertantului.3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C4) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Se va completa Formularul 2B.Lista personalului de conducere, din cadrul OUAI Schei, care detine functii de decizie: - Braim Laura-Mihaela ? Presedinte OUAI Schei- Vranceanu Dica ? Director OUAI Schei- Dragan Ana ? contabil OUAI Schei5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independenta. Se va completa Formular 2A.6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B.7) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;8) Se va prezenta Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Documentele solicitate la pozitiile 1, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta in original, iar cele cerute la pozitiile 2, 7 si 8 se vor prezenta fie in original sau copie legalizata fie in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, ?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente edificatoare de natura celor enuntate anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice original. Cerificatul se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.Persoane juridice/fizice straineOperatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2009, 2010, 2011 si balanta de verificare la data de 31.12.2012, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010 si 2011.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 7.899.828 lei fara TVA sau 1.818.560euro(pentru persoane fizice straine) de doua ori valoarea estimata a lucrarilor de constructii.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie ? 1euro=4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca existaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare., Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici indeplinirea cerintelorprivind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depunedocumentele relevante din care sa rezulte aceasta.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnicasi/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prininvocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, aceasta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentificata, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute de HG nr. 925/2006, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similara1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci)ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)2.Experienta similarapentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea a maxim 3 (trei) contracte de executie lucrari, avand ca obiect reabilitare statie de pompare si conducte principale de natura si complexitate similara lucrarii licitate (CPV 45259900-6, 45232121-6) din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani a caror valoare sa fie cel putin egala(sau mai mare) cu 3.949.595lei fara TVAOrice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V de receptie partiala alucrarilor sau P.V. de receptie finala., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune(proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) sau un angajamentde punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesareexecutiei contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- 2 ingineri specialitatea imbunatatirifunciare, din care 1RTE domeniul 7- 1 inginer sau subinginer profil energetic, specializarea hidroenergetica-1absolvent studii superioare specialitatea constructii hidrotehnice/retele edilitare/imbunatatiri funciare/constructii civile industriale si agricole cu experienta de min 5 ani in specialitatile mentionate-1 absolvent studii superioare tehnice in constructii Cadastru/Geodezie cu experienta de minim 5 ani din care sa rezulte ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin lucrare de constructii retele edilitare pentru functia de specialist toposau contract de prestari servicii cu o firma autorizata pentru lucrari de Cadastru/Geodezie1 atestat RTE pentru Constructii edilitare si de gospodarire comunala-pentru functia de responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare-1 inginer instalatii pentru constructii, absolvent de studii superioare in tehnica instalatiilor si echipamentelor in domeniul apa cu experienta de minim 5 ani din care sa reiasa ca a condus minim o lucrare de montaj, supraveghere si verificare tehnica a echipamentelor ? pentru fucntiile de Sef Compartiment Instalatii/Echipamente-1 sudor in metal calificat si atestat ISCIR sau echivalentul acestuia si 3 sudori PEHD calificatisi atestati ISCIR sau echivalentul acestuia, copii atestate ISCIR si copii dupa contractele de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/angajamente de participare si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii-electrician autorizat ANRE IIIA si IIIB-Certificatul de atestare in executia lucrarilor de Imbunatatiri Funciare., conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor siDezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privindatestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de adesfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de ImbunatatiriFunciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau defabricare a instalatiilor de irigat, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr.223/07.04.2009.-Atestat ANRE tip A si B pentru executie instalatii electrice Standardul de management al calitatii, domeniul de certificare: executielucrari de imbunatatiri funciareStandardul de management al calitatii, pentru executare instalatii electrice.Standardul de management de mediu, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii, pe toata durata de indeplinire a contractuluPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie de lucrari? se acorda astfel : a - pentru durata de executiede 10 luni se acorda punctajul maxim(Pmax=30 puncte); b - pentru o durata de executie mai mica de 10 luni se primeste 0 puncte; c - pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel : P(n) = ( termen maxim/ termen n ) x punctajul maxim alocat .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 14:12