Achizitie publica - Modernizare str. Bociulesti km 0+000 ? 1+573, str. Alexandru Ioan Cuza km 0+015 ? 0+970 si km 1+070 ? 1+618, comuna Podoleni, jud. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 337352
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337352/15.10.2012
Denumire contract: Modernizare str. Bociulesti km 0+000 ? 1+573, str. Alexandru Ioan Cuza km 0+015 ? 0+970 si km 1+070 ? 1+618, comuna Podoleni, jud. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODOLENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PODOLENI)Cod fiscal: 2612987, Adresa: SAT PODOLENI, Podoleni, Telefon: +40 0233299458, Fax: +40 0233299380
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT PODOLENI, Podoleni, Romania, cod postal: 617335, telefon: +40 0233299458, fax: +40 0233299380, persoana de contact: Georgeta Bonzeac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Podoleni, loc.Podoleni, str.Sperantei nr.3, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare str. Bociulesti km 0+000 ? 1+573, str. Alexandru Ioan Cuza km 0+015 ? 0+970 si km 1+070 ? 1+618, comuna Podoleni, jud. Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie la obiectivul: Modernizare str. Bociulesti km 0+000 ? 1+573, str. Alexandru Ioan Cuza km 0+015 ? 0+970 si km 1+070 ? 1+618, comuna Podoleni, jud. Neamt
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 203, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 lei, iar pentru IMM-uri 15.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO41TREZ4915006XXX008551, deschis la Trezoreria Piatra Neamt. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 5.983, 18 lei, conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formular A. 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular B. 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular C. Persoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: primar - Croitoriu Cristian, viceprimar - Grasu Adrian Nicolae, secretar - Iovu Anca Lenuta, contabil: Chelaru Elena membrii comisiei de evaluare: Georgeta Bonzeac, Grasu Adrian, Chelaru Elena, Neacsu Lacramioara, Tuduran Neonela. Consilieri locali: Alexandroaia Ion, Almasanu Mihai, Apetre Maria, Archip Andrei Adrian, Aron Constantin, Bocancea Ioan, Buhusanu Bogdan, Grasu Adrian Nicolae, Huma Gheorghe, Iftime Petru, Mihai Petrica, Ploscaru Dorin, Pricope Nicolae, Stan Neculai, Stoian Mircea. 4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, Formular D. 5) Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local , in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele compentente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.203.185 lei. In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. IMM-urile beneficiaza de reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%., In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art 16 alin 2 din Legea nr 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, cerintele obligatorii pentru situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor din asociere., Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negravate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii invaloare de: 917.993, 75lei pe o perioada de 5 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate, care sa contina cel putin un contract similar de executie semnat/incheiat si/sau inceput avand ca obiect lucrari similare cu obiectul contractului, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.203.185lei fara TVA., Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract comodat), actul de proprietate, chirie sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora; se impune necesitatea detinerii sau drept de folosinta de catre executantul lucrarilor a unei statii de mixturi asfaltice sau a unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice. La aceste lucrari se impune si dovada detinerii sau drept de folosinta a unui laborator minim grad II pentru lucrari de drumuri., Principalele echipamente, utilaje necesare pentru indeplinirea contractului, vor fi in conformitate cu extrasele de utilaje si oferta: statie de preparare a mixturilor asfaltice, statie de preparare betoane, statie de sortare-concasare agregate naturale, autogredere, buldoexcavatoare, incarcatoare frontale, cilindri vibrocompactori, cilindri pe pneuri, autobasculante, autocisterna stropire apa, reciclator ?in situ? , vibrofinisoare mixturi asfaltice, raspinditor emulsie bituminoasa., Declaratie referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, care sa cuprinda obligatoriu minim urmatorul personal de specialitate: 1 sef santier inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri, q responsabil control calitate(inginer licentiat in constructii). Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate si de executie se va face pe baza urmatoarelor documente: prezentarea de catre ofertant a copiilor dupa contract individual de munca, contract de prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii ; copii ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu (toate acestea certificate conforme cu originalul)., Se permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contractul individual de munca., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza se fie indeplinit de catre subcontractanti (daca este cazul). Intre ofertant (antreprenor general sau asociati) si subcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contract de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractanta, va fi parte din oferta tehnica a ofertantului (antreprenorului general, asociat)si va cuprinde in mod obligatoriu: a)obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinta la parte din lucrarile ce vor fi executate de subcontractantul respectiv; b) valoarea contractului de subcontractare; c) durata contractului de subcontractare; d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev art.8, lit. b) a legii 36/1995 actualizata) inainte de semnarea contractului. Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala si capacitate de executie a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de management al calitatii certificat ISO 9001 pt sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de mediu certificat ISO 14001 pt sistemul de management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor. Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., In cazul unei asocieri cerintele pentru indeplinirea criteriilor privind standarde de asigurare a calitatii, nu se pot demonstra prin luarea in considerare a tuturor membrilor din asociere, trebuiesc indeplinite in mod obligatoriude liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) Pt.pretul minim ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Durata maxima de executie este de 12 luni iar durata minima de executie este de 2 luni. Ofertele cu durate de executie mai mici de 2 luni nu vor fi punctate suplimentar iar celemai mari de 12 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:56