Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STR. EROU IANCU NICOLAE, TRONSON CUPRINS INTRE SCOALA OLGA GUDYN ? B-DUL PIPERA TUNARI


Detaliu pentru invitatia numarul 356766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS VOLUNTARI
Numar invitatie: 356766/07.01.2014
Denumire contract: MODERNIZARE STR. EROU IANCU NICOLAE, TRONSON CUPRINS INTRE SCOALA OLGA GUDYN ? B-DUL PIPERA TUNARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS VOLUNTARICod fiscal: 4283481, Adresa: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Telefon: 021270.4770, Fax: 021270.4644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 314031618, fax: +40 212704644, persoana de contact: Carmen Mariana Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STR. EROU IANCU NICOLAE, TRONSON CUPRINS INTRE SCOALA OLGA GUDYN ? B-DUL PIPERA TUNARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in : largirea carosabilului la 4 benzi pe o lungime de 1, 2 km; modernizarea sistemului rutier prin refacerea structurii rutiere a drumului si asternerea unui strat de imbracaminte asfaltica; desfiintarea trotuarelor existente aflate intr-o stare de degradare avansata si amenajarea de trotuare noi; amenajarea de spatii verzi la limita dintre trotuar si carosabil; refacerea aliniamentului stradal de arbori; amplasarea de stalpi de iluminat public noi. Valoarea estimata a lucrarilor este de 8.236.250 lei, echivalent a 1.849.968, 68 euro, la cursul BNR din data de 22.11.2013 (1 euro = 4, 4521 lei), la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in cota de 5% 443.940 lei, reprezentand 99.714, 74 euro la cursul BNR din data de 22.11.2013 (1 euro = 4, 4521 lei). Valoarea totala estimata a achizitiei este de 8.680.190 lei fara TVA, echivalent a 1.949.684, 42 euro fara TVA, la cursul BNR din data de 22.11.2013 (1 euro = 4, 4521 lei).
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 680, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 164.725lei (36.993, 39 euro, curs BNR din 22.11.2013, 1 euro = 4, 4521 lei) valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care plata garantiei de participare se va face in euro sau alta valuta se va lua in calcul cursul oficial leu/alta valuta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor sau oricand incepand cu data publicarii invitatiei de participare. In masura in care CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau acesta renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 8.383, 62 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4); Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 5). Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Serban Carmen Nicoleta - SECRETAR, Niculae Constantin - Administrator Public, Barbu Mihai, Biber Mihaela, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Ilie Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin Costica, Tautu Vasile, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Simion Eugen, Georgescu Carmen Mariana, Stelniceanu Dragos Corneliu, Toma Florentina, Mitroi Macoveanu Cristinel Stefan, Brod Mariana, Buzila Cristina Ileana, Niculae Nicoleta Gabriela, Gaina Nelu, Preda Florin, Dorobantu Nicu ? angajati ai autoritatii contractante; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180, art. 181 lit a), c^1) si d), si art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintei solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contractpe care o realizeaza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) care sa fie cel putin egala sau mai mare de 16.470.000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara : sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani contracte de lucrari similare, cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare de 8.000.000 lei, exclusiv TVA, care sa cuprinda lucrari de drumuri 6.897.000 lei, exclusiv TVA , lucrari de arhitectura peisagistica 318.000 lei, exclusiv TVA si lucrari de iluminat public stradal 785.000 lei, exclusiv TVA. Experienta similara mai poate fi demonstrata si prin prezentarea de contracte distincte din care sa reiasa ca a dus la bun sfarsit lucrari cu o valoare cel putin egala sau mai mare de : -6.897.000 lei, exclusiv TVApentru lucrari de drumuri-318.000 lei, exclusiv TVA pentru lucrari de arhitectura peisagistica-785.000 lei, exclusiv TVA pentru lucrari de iluminat public stradaldin care sa reiasa urmatoarele: durata, valoarea, garantii, semnaturi beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta certificari de executie unde se vor regasi valoarea contractului, lucrarile ce fac obiectul contractului si perioadele de executie. Conversia leu/alta valuta a valorii contractelor se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte, Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Lista cu personalul de specialitate : Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului, in special pentru asigurarea controlului calitatii : manager de proiect, sef de santier (inginer CFDP), inginer constructii civile, responsabil cu controlulcalitatii, responsabil tehnic cu executia, responsabil SSM, architectpeisagist, responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile electrice, electrician autorizat ANRE 3A, 3B. Se vor completa Formularul 11, Formularul 11^1. Se vor prezenta : CV- Formular Europass; Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12; Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul; Diplome de studii; Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/recomandari, orice alt document probant). Pentru RTE si electrician autorizat ANRE se va prezenta doar copie de pe atestat si legitimatie. Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE. Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent. Se accepta si ofertantii in curs de calificare care prezinta raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
15
Descriere: durata de executie
Garantia de buna executie
15
Descriere: Perioada de garantie de buna executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer