Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare str. Nicolae Brana in localitatea Selimbar, jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 309977
Autoritate contractanta
Comuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)
Cod de identificare fiscala: 4406045
Adresa: str. Mihai Viteazu, nr.164, selimbar
Telefon: 0269 560001
Fax: 0269 560295
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizare str. Nicolae Brana in localitatea Selimbar, jud. Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari avand ca obiect: Modernizare str. Nicolae Brana in localitatea Selimbar, jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.08.2011 15:14
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr. 164, Selimbar, jud. Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr. 164, Selimbar, jud. Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 3, 651, 648 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv elig.(form 1A), Decl priv calit de partic la procedura(form 1E), Certif de atest fiscala priv plata oblcatre bug de stat si bug local, Decl priv neincadr in prev art. 181 din OUG 34/2006 (form 1B), certif constat ORC, Certif de inreg, Decl priv cifra de afaceri pe ultimii 3ani.(formular 1C)-minim 7.000.000(pt.IMM-50%), Scris. de bonitate pt minim 50% din valoarea ofertata alucrarii, Lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani(form 1D), un contr delucrari de drumuri si platf real cu pavele, minim 2.000.000 lei(fara TVA), un contract de canalizare pluviala minim 1.000.000 lei (fara TVA), insotite derecom si pv de receptie la termlucr, Lista priv echip tehnice(Formular 12H, Autoriz lab de incercari si anexa cu lista profilelor si incerc pt care e autoriz lab-pentru profilele de incerc aferente lucr de executat, Decl priv pers de care dispune of(Form G), Certif ISO 9001:2001, 14001:2005 si OHSAS 18001:2008(sau echivalente), Decl priv subcontr(Form 12G), acord de asociere(daca e cazul)
on-line la adresa de internet www.e-licitatie.roGarantia de participare in suma fixa de: 70.000 lei (pentru IMM 35.000 lei) pentru 90 de zile.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
5
Descriere: Punctajul maxim de 5 puncte va fi acordat ofertei cu cel mai mic termen de executie, care se incadreaza, insa in intervalul prevazut de documentatia de atribuire (minim 2 luni, maxim 4 luni) iar punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: Punctajul ofertei de evaluat = termenul cel mai mic ofertat (in luni) / termenul ofertei de evaluatx 5 puncte
Tehnologia propusa de proiectant pentru executia lucrarii
25
Descriere: 1) siguranta in exploatare (15 puncte): punctajul se acorda pentru cele mai multe solutii identificate in cadrul ofertei tehnice, astfel incat amenajarea sa functioneze la parametri proiectati pe toata durata de exploatare;2) sanatatea oamenilor si protectia mediului (10 puncte): punctajul se acorda pentru cele mai multe solutii identificate cu un impact favorabil asupra mediului si sanatatii oamenilor; Se considera solutie identificata in vederea protectiei sanatatii oamenilor si a mediului orice solutie care propune masuri ce vor fi luate in vederea protejarii sanatatii oamenilor (zgomot, poluare, sol, etc.) si mediului (aer, apa, sol, fauna) pe toata perioada de desfasurara a lucrarilor. Orice solutie identificata trebuie sa aiba drept rezultat final protectia mediului prin minimizarea efectului lucrarilor asupra mediului si protectia sanatatii oamenilor.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10
Descriere: Ofertantul va prezenta planul de organizare a executiei lucrarilor, avand in vedere, in principal, modul de prezentare a organizarii executiei lucrarilor, descrierea sistemului aplicat la lucrare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat in executia lucrarilor, aplicabilitatea acestuia.Punctarea se va face pe baza aprecierii obiective a membrilor comisiei.Comisia de evaluare va analiza planul de organizare a executiei lucrarilor prezentat de fiecare ofertant, a carui structura trebuie sa acopere toate elementele organizatorice privind executia lucrarilor, pentru fiecare dintre acestea acordandu-se un punctaj corespunzator
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer