Achizitie publica - Modernizare str. Panduri si pietruire str. Cpt. Mihutescu
Detaliu pentru invitatia numarul 330319
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330319/22.06.2012
Denumire contract: Modernizare str. Panduri si pietruire str. Cpt. Mihutescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL STREHAIA (PRIMARIA)Cod fiscal: 6044227, Adresa: str. Republicii nr.124, Strehaia, Telefon: 0252370159, 0252370109, Fax: 0252306082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.124, Strehaia, Romania, cod postal: 225300, telefon: +40 252370159, fax: +40 252306082, persoana de contact: EUFIMIE MIHUTESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Primariei Strehaia str. Republicii nr.147 camera 5, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare str. Panduri si pietruire str. Cpt. Mihutescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -pe str. Cpt. Mihutescu realizarea unui sistem rutier din balast si piatra spartape o lungime de 700 m cu santuri pereate betonprofil trapezoidal 545 m.l., sipodete betonate pentru acces proprietati- realizarea unui sistem rutier din 20 cm strat fundatie balast, 6 cm strat legatura din binder, 4 cm strat uzura din beton asfaltic, cu borduri si realizarea unui podet transversal diametru 1000
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancar sau prin Instrument de garantare in conditiile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 4113 lei- in conf cu prev art.278 ^1 alin.1 lit.b
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantum ul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, su de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie s a fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte docum entul mai sus mentionat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va completa de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 s i d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara des chiderii ofertelor Pentru pers oane juridice/fizice romane :1.Certifiat de ates tare fis cala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are s ediul s ocial operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor s cadente fata de bugetul de s tat in luna anterioara celei in care s e depun ofertele. 2. Certificat privind plata im pozitelor si taxelor locale din care s a rezulte plata obligatiilor s cadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care s e depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele com petente si in masura in care s-au res pectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregis treaza datorii la bugetul cons olidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjam ent cu creditorii. Pentru pers oane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte docum ente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria orasului Strehaia le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP314/2010 4. Decl. pe propria ras pundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, s olicitata conform art.13 din L 279/2011. Pers oane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce prives te organizarea, derularea s i finalizarea procedurii de atribuire: BURCU SAMION - PRIMAR, GONCIULEA ILIE - VICEPRIMAR, MIHUTESCU EUFIMIE- DIRECTOR EXECUTIV. 1) Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data des chiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul s ocial, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adres a); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. . Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (fara anul in curs) sa fie de minim 820.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 410.000 Ron, Cerinta minimaSe vor asigura utilajele: 1.Cilindru compactor terasamente (lis-cauciuc)-2 buc2.Autogreder-1 buc3.Autocisterna-1 buc4.Autobasculanta de 20 t -3buc.5.Autobetoniera -1 buc6.Excavator pe pneuri -1 buc7.Buldoexcavator-1 buc8.Statie de betoane cu autorizatiile solicitate de prevederile legalein vigoare-minim 19.Incarcator frontal pe pneuri ?minim.210.Statiede asfalt (minim 1)11. Linie de asternere asphalt , formata tip : repartizor asphalt 1 buc, cilindru compactor 2 buc12.Laboratoare autorizate minim gradul II, Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractuluiPersonalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1.Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri;2.Manager de proiect, inginer specializarea CFDP, 1 persoana3.Sef santier, inginer specializarea CFDP, 1 persoana4.Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), cu decizie de numire5.Inginer topometrist, cel putin 1 persoana;6.personal de executie angajat corelat cu durata de executie propusa si cu capacitatea tehica. 1, Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, 2.Standard de asigurare a calitatii ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
30
Descriere: Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 30 zile, urmand ca punctajul sa fie acordat prportional .Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 30 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile calendaristice..Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maxim ul de puncte, respectiv 30 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai m are de 60 de zile va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata la invitatia de participareSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 10:46