Achizitie publica - Modernizare str. Zambilelor
Detaliu pentru invitatia numarul 329254
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329254/12.06.2012
Denumire contract: Modernizare str. Zambilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Sala Ghiseelor - parter, ghiseu nr.10, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: Antoniu dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare str. Zambilelor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de actualizare proiect (fazele: PT+DE), asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea modernizarii strazii Zambilelor (proiectare si executie);Valoare estimata functie de care se vor evalua ofertele in vederea atribuirii contractului este de 743188 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 890, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 14860 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cerinta nr.1 - Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006;Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006 conform formular 10 din Sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire este obligatorie, in cazul unei asocieri va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii..In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.3-Certificatul de participare la achizitie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12.10.2010 Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1471000 lei; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.-Se va completa si prezenta formularul - Fisa de informatii generale .- Se va prezenta bilant contabil sau alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, (formular anexat) care sa contina cel putin un contract avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 735.000lei fara TVA.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR .-prezentarea contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;, Cerinta nr.2 - Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar finalizat in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de infrastructura si suprastructura publica de drumuri, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 7.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR .-prezentarea in copie a unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie (predare-primire documentatie) si recomandare din partea beneficiarului., Cerinta nr.3 - Inf ref. la pers. tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre oertant pentru prestarea serviciilor de actualizare proiect care sa contina cel putin: - ing pr. drumuri si poduri: minim 1 pers;
- ing. instal retele edilitare: minim 1 pers;
- minim 1 pers de specialitate, resp. cu asist. tehnica din partea pr. pe toata durata de ex a lucrarilor.Dovada scriptica a detinerii pers de specialitate: - prez copiile xerox dupa contr. indiv. de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pt conformitate cu originalul, contr de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contr incheiat in conditiile legii;
-se vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite ;, Cerinta nr.4 - Inf. referitoare la pers. tehnic de special. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt asigurarea controlului calitati, care sa contina cel putin: - sef santier - ing in drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- RTE atestat de MDRT in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- Pentru personalul resp cu indeplinirea contr. se va prezcopia dupa diploma de absolvire. Pt RTE se va prezenta certif de atestare valabil la data depunerii ofertei, Cerinta nr.5 - Prez lista cu utilaje, inst., soft-uri echip. tehnice si mijloace de transport de care dispune op. ec.(in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) si pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor, care va contine obligatoriu minim: a)o statie de preparare mixturi asfaltice in stare de funct., sau prezentarea de catre ofertantul declarat castigator a unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice valabil ;b)un laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;
- dovada detinerii in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat a utilajelor mentionate in lista., Cerinta nr.6 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent, Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sect."Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:14