Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere si ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II - Soseaua de Centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente ? ETAPA a IV-a (tronson de la pod peste paraul Adona pe str. Leonard


Detaliu pentru invitatia numarul 342349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 342349/04.02.2013
Denumire contract: Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere si ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II - Soseaua de Centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente ? ETAPA a IV-a (tronson de la pod peste paraul Adona pe str. Leonardo da Vinci ? pana la sfarsitul zonei intubate)?din municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, Parter Sala ghiseelor, ghiseul nr.10.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mica/sala mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere si ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II - Soseaua de Centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente ? ETAPA a IV-a (tronson de la pod peste paraul Adona pe str. Leonardo da Vinci ? pana la sfarsitul zonei intubate)?din municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere si ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II - Soseaua de Centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente ? ETAPA a IV-a (tronson de la pod peste paraul Adona pe str. Leonardo da Vinci ? pana la sfarsitul zonei intubate)?din municipiul Oradea.VALOAREAESTIMATA A CONTRACTELOR A FOST CALCULATA AVANDU-SE IN VEDERE DEVIZUL GENERAL AFERENT FIECARUI OBIECTIV/STRADA, RESPECTIV: LOT 1= A) INVESTITIA DE BAZA C+M= 591.975 LEI fara TVA;B)DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 58.611, 40 lei fara TVA.; LOT 2= INVESTITIA DE BAZA C+M= 901.638 LEI fara TVA;B)DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 89.271, 10lei fara TVA.; LOT 3= INVESTITIA DE BAZA C+M= 3.123.983 LEI fara TVA;B)DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 309.305, 20 lei fara TVA.;Nota: Valoarea minima a intervalului DE LA SECTIUNEA II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Lucrarile similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 actualizata, daca va fi necesar, sunt in valoare totala de 923519, 20 lei fara TVA ceea ce reprezinta aproximativ 20%/lot din valoarea estimativa a lucrarilor C+M.Optiuni: Lucr. similare repetative ce vor putea fi achiz. in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 074, 783.7 - 5, 998, 302.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - Informatii privind loturile.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea;3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru data de 31.01.2013.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian ; Timofte Claudia Simona Cleopatra; Cupsa Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Biro Rozalia Ibolya; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina;
- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Budurean Cristian, Erika Pantis, Junea Mariana, Oltea Diana Marc, Adina Marge, Doina Romocea, Antoniu Dan, Iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, unde cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - 1.180.000 lei pentru lucrarile privind Lotul I;
- 1.800.000 lei pentru lucrarile privind Lotul II;
- 6.200.000 lei pentru lucrarile privind Lotul III;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ronNota: Operatorul economic care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovadaca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egalacu valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Continuare Cerinte nr.1: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dusa la bun sfarsit o lucrare similara, in valoare de minim : -590.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul I.-900.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul II.-3.100.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul III.Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Cerinta 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: 2.1.Cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, in domeniul II drumuri sipoduri: minim 1 persoana;, Cerinta 4: Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora., Cerinta 3: Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace detransport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prininchiriere, leasing, contract de comodat sau alte forme de punere ladispozitie) si pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor, care vacontine obligatoriu minim: Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat, precontract) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice . b)unlaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilorasfaltice si a betoanelor de ciment; Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurarea calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniullucrari de drumuri sau echivalent.Se va accepta ofertantului care inca nu este certificat, prezentarea raportului de audit, numai in conditiile in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.Se va accepta ofertantului care inca nu este certificat, prezentarea raportului de audit, numai in conditiile in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer