Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Biserica-Stadion si strada fostului CAP in comuna Piscu, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 353943
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PISCU (CONSILIUL LOCAL PISCU)
Numar invitatie: 353943/20.09.2013
Denumire contract: Modernizare strada Biserica-Stadion si strada fostului CAP in comuna Piscu, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PISCU (CONSILIUL LOCAL PISCU)Cod fiscal: 3127018, Adresa: COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI, NR. 37, Piscu, Telefon: 0749150201, Fax: 0236827502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI, NR.1464, Piscu, Romania, cod postal: 807245, telefon: +40 0236827529, fax: +40 0236827502, persoana de contact: PAULA COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PISCU, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Biserica-Stadion si strada fostului CAP in comuna Piscu, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea strazii Biserica - Stadion si a strazii fostului CAP in comuna PIscu , judetul Galati. Executia lucrarilor se face pe o suprafata totala de S= 6.829, 60 mp si incepand de la cca 30-50 m de intersectia propriu-zisa a celor doua strazi cu drumul national DN25, datorita faptului ca racordarile acestora cu drumul national sunt amenajate in momentul de fata cu sistem rutier din beton de ciment.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 835, 957 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10000 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.16);
- valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO90TREZ3065006XXX005365, deschis la Trezoreria Galati pentru Comuna Piscu, cod fiscal 3127018.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare - Formular 15. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 4615, 96 lei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b)contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateI.Art. 1801. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.1- Cazier fiscal si Cazierul judiciar pentru ofertant si pentru administratorul/administratorii ofertantului.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.Art.1811.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului nr.2Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.Tertul sustinator va da declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c)indice 1 si d)In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP( Formularul nr.5)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr.3)4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vlad Stefan -PrimarVlad Anton-ViceprimarToader Vasilica-SecretarComan Paula -Contabil sef, Toader Mihaita - Inspector superioriar persoanele care aproba bugetul local( consilierii locali) sunt: Alexandru Gabriela, Alexandru Mandel. Alexandru Tudorel, Badarau Nitu, Coman Viorel, Constandache Petrisor, Ghergi Andrei, Musca Mihaita, Panait Ionel, Petica Mircea, Sorcaru Maricel, Ungureanu Grigore.Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.CIFRA DE AFACERI: Cerinta nr.1 Informatii privind cifra de afaceri - media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.600.000 lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA Cerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita cel mult doua documente prin care se demonstreaza executia la nivelul unui contract sau maxim doua contracte, de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 800.000 lei fara TVA., UTILAJE Cerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora. Lista minima obligatorie va cuprinde: autogreder, cilindri compactori pneu-pneu, autogudronator, cilindri compactori liss-liss, repartizor finisor mixturi asfaltice, masini de transport cu prelate, macara pe pneuri, perie pentru curatat drumuri, matura mecanica., PERSONAL Cerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Pentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa: -un sef santier drumuri -se va prezenta copia Diplomei de absolvire -responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada de implicare a persoanei in realizarea contractului; Se va prezenta, legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia; - responsabil cu calitatea-angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada de implicare a persoanei in realizarea contractului; -un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat, SUBCONTRACTANTI Cerinta nr.4: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, acordul si specializarea acestora 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului, 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
30
Descriere: Garantia minima sub care oferta este declarata neconforma este de 12 luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer